AndroidHealthClinic

BB en kortzichtigheid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Wat mij opvalt is dat veel bb-ers erg kortzichtig zijn zo ook hier op het board. Ik bedoel dan dat alles over bb moet gaan en er mag liever niet over andere dingen gepraat worden. Na mijn mening zijn er ook nog zat andere dingen naast BB.

of ben ik de enige die dat ziet???
 
man ga nou maar gewoon trainen ipv al die onzin uit te kramen:D

moet je ns gaan mns'en;)
 
Originally posted by Bodyman
Wat mij opvalt is dat veel bb-ers erg kortzichtig zijn zo ook hier op het board. Ik bedoel dan dat alles over bb moet gaan en er mag liever niet over andere dingen gepraat worden. Na mijn mening zijn er ook nog zat andere dingen naast BB.

of ben ik de enige die dat ziet???


Nee, dat vind ik nou net ook...
 
Mischien komt het omdat wij BB wanneer we erecties krijgen altijd achter onze oren krabben. Ik denk dat dat wellis flink invloed zou kunnen hebben.
 
Wat mij opvalt is dat er hier wel een paar mensen bijna alleen maar onzin uitkramen. Ik bedoel dan dat alles over onzin moet gaan en er mag liever niet over zinnige onderwerpen gepraat worden. Naar mijn mening is er meer dan alleen maar onzinnigheid.

of ben ik de enige die dat ziet???
 
Originally posted by f*cking ecto
Wat mij opvalt is dat er hier wel een paar mensen bijna alleen maar onzin uitkramen. Ik bedoel dan dat alles over onzin moet gaan en er mag liever niet over zinnige onderwerpen gepraat worden. Naar mijn mening is er meer dan alleen maar onzinnigheid.

of ben ik de enige die dat ziet???

je voelt je toch niet aangevallen he
 
je mag hier best eens a-serieus zijn, maar het is en blijft een BB-forum. Als je wilt rellen ga dan naar forumFok! ofzo..
 
Originally posted by f*cking ecto
Wat mij opvalt is dat er hier wel een paar mensen bijna alleen maar onzin uitkramen. Ik bedoel dan dat alles over onzin moet gaan en er mag liever niet over zinnige onderwerpen gepraat worden. Naar mijn mening is er meer dan alleen maar onzinnigheid.

of ben ik de enige die dat ziet???


Nee, dat vind ik nou net ook...
 
Originally posted by f*cking ecto
Wat mij opvalt is dat er hier wel een paar mensen bijna alleen maar onzin uitkramen. Ik bedoel dan dat alles over onzin moet gaan en er mag liever niet over zinnige onderwerpen gepraat worden. Naar mijn mening is er meer dan alleen maar onzinnigheid.

of ben ik de enige die dat ziet???

Nee, kijk maar naar mijn draad 'Onzindraden' in algemene discussie..

Daar is weinig reactie op gekomen..

De boog kan niet altijd gespannen zijn, maar HALLO! dit is een BB_bord en niet het hele bord is een gare hanenhok!

Espi
 
Als je verder niks anders hebt in je zielige leventje dan bodybuilding, en je daarin wilt uitblinken omdat je of;
-een kleine derde been hebt
-rotkop die je wilt compenseren met mooi lichaam
-nog steeds denkt dat grote mensen ontzag horen te verdienen door hun postuur,

dan is het uiteraard heel logisch dat je alles wat niet geheel ideaal is volgens bodybuilding-standaarden afkraakt als een klein kind.

Passie voor je sport hebben is super, maar daardoor anderen die wat minder fanatiek zijn telkens de les te moeten lezen (das een ziekelijke narcistische drang, dat soort mensen zullen nooit tevreden zijn met ander en bovenal zichzelf).

Hoewel dat wel erg meevalt hier op deze site vind ik dan, ken het meer uit eigen ervaringen van mensen uit de sportschool.

gr.

ciao


ps. / btw;
Espi, ik dacht juist dat jij het hele board voor onzin-board aanzag. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dus er zijn mensen die een hekel hebben aan de onzin. KOM DAN GEWOON NIET OP HET GARE HANEN FORUM simpel zat toch stoor je je ook nergens aan en zit je lekker in je eigen wereldje..... ja kom maar kom maar kom maar.....reacties ;)
 
Ik heb het idee dat ik nogal een gevoelig punt heb aangesneden voor sommige leden, misschien kom ik te dicht bij de waarheid
 
Laatst bewerkt door een moderator:
en lol? nee eigenlijk niet of misschien toch weer wel... het is het gare hanen forum dus de dingen zijn niet zoals ze lijken
 
Originally posted by Bodyman
en lol? nee eigenlijk niet of misschien toch weer wel... het is het gare hanen forum dus de dingen zijn niet zoals ze lijken

idd hier weet je niet wat je moet geloven wat voor sommige (vooral nieuwe) members raar kan overkomen
 
Ach een beetje gare haan kan er wel mee uit de voeten
 
you think it's my thumb in you're ass?
 
HUH

Huh, ga weg. Is dit n Bodybuildforum dan??:p
 
Back
Naar boven