MuscleMeat

bb en voetbal

Bezoekers in dit topic

Mss moet je aan je ouders vragen waarom ze zoveel weerstand bieden tov jou (nog te maken) beslissing. Kan me voorstellen dat je ouders bvb de vrees hebben dat je AS gaat gebruiken. Kan me indenken dat ouders je liever niet naar een "in 8 weken breed" hardcore sportschool zien gaan. Wellicht dat de keuze van gym van invloed kan zijn en stel voor same rond te gaan kijken.
 
och jongens inplaats van deftige hulp te bieden en geen onozele opmerkingen te maken bedankt
 
maar ik heb al een gym die goed is en waar ouders geen problemen mee hebben dat iik het doe maar ze willen niet dat ik stop met voetballen so wtf is hun probleem ik snap hen egt niet bb is toch ook gezond .toch beter dat ik sport blijf doen .ik zou hun snappen als ik wil stoppen met voetballen om dik en vet te worden en tam te zijn maar dit ?!?!
 
och jongens inplaats van deftige hulp te bieden en geen onozele opmerkingen te maken bedankt

**** dude, het is onozel om met voetbal verder te gaan omdat je ouders dat willen :rolleyes:
Stop er gewoon mee en basta... , laat zien dat je ballen hebt en je eigen wil hebt kerel.
 
ik had net hetzelfde probleem
maar drie enkelbreuken op 8 maanden tijd hebben me aardig geholpen
 
Je bent 17 man doe lekker wat je wil. Brul als een aap en doe wat :D
 
ja ik ga me niet effe express laten blesseren maar wat ik zal doen nogmaals proberen praten met hun en als dat niet help .**** hun gwn niet gaan .good guys ?

men argumenten zijn toch niet zo slecht ?
ben het beu
doe het al zo lang
wil bb
en het gaat niet samen
 
ja ik ga me niet effe express laten blesseren maar wat ik zal doen nogmaals proberen praten met hun en als dat niet help .**** hun gwn niet gaan .good guys ?

men argumenten zijn toch niet zo slecht ?
ben het beu
doe het al zo lang
wil bb
en het gaat niet samen

zeg maar tegen ze dat het zonde van het geld is die contributie te betalen als je zowiezo niet gaat

succ6
 
ty guys

wish me luck ;-)
 
Ik zat ook op voetbal. Ik haatte het. Ik heb gewoon gezegd ik ga niet meer naar voetbal omdat ik nu iets gevonden heb wat ik écht leuk vind.
 
ik zie wel wat het word its my life dus wat gaan zij beslissen welke sporten wel /niet
 
Waarom blijf je niet gewoon beiden doen. Alleen leg je de nadruk steeds meer op BB. Kijk dat je ouders niet willen dat je opeens alleen maar gaat BB en het voetbal na 12 jaar links laat liggen. Valt opzich best te begrijpen. Zonde om een investering van 12 jaar lang trainen etc. opeens weg te gooien. Dat is wat ze denken.
 
Haha deed ik met zwemmen ook, inplaats van te gaan zwemmen ging ik fitnessen met een vriend.. achja uiteindelijk komen ze er achter want de trainer die belt vanzelf..

Uiteindelijk goed gekomen want ik zwem nou niet meer (en mijn pa was er zwaar op tegen dat ik ging stoppen)
 
opzich kannik wel blijven voetballen maar je kan ook best begrijpen ik doe het nu al 12 jaar ben het wat beu en ik wil wat anders ik deed al 4 maand fitness/bb en ik wil me daar volop op concentrere het is niet omdat ik stop met voetbal dat ik lui ga zijn ofzo
 
zie het probleem niet, ze kunnen het jammer vinden dat je stopt. Verder niks toch??

als je niet wilt voetballen ga je niet voetballen wat hebben je ouders er mee te maken.
 
weetik veel ze spelen de baas en beslissen wat wel wat niet zeker
 
dan hoop ik toch wel dat je ouders zo rationeel kunnen denken dat dat de komende jaren niet zo kan blijven :)
ik zou niet continue willen blijven bepalen wat m'n kinderen nou wel of niet doen.



(of ben je toevallig gescout door Real en is je vader je makelaar :), dan heeft ie groot gelijk.)
 
Ja, ik denk dat je gewoon hun heel erg duidelijk moet maken dat je niet meer wil voetballen, steek je voetbalschoen ofzo in vuur, je gaat ze toch niet meer gebruiken als je stopt :d
 
jouw ouders lijken verdacht veel op die van mij, moest zelfs mn whey verstoppen om problem te voorkomen.

tot op de dag van vandaag(7 jaar later) hebben ze er nog geen begrip voor en alleen maar argwanend en negatief erover, uiteraard naast de nodige discussies en gesprekken.

maar ben gewoon mn gang gegaan, je beslist het zelf.

Je moet ze gewoon vertellen en nu ga ik dit doen, basta.
 
Back
Naar boven