MuscleMeat

bb en voetbal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

illuzor

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 mei 2008
Berichten
63
Waardering
0
hallo ik ben jonge van 17 en doe al 12 jaar voetbal en 4 maand bb nu
ik zou graag stoppen met voetbal om volop voor bb te gaan .
maar ouders zijn er tegen . ze gaan zo hard op in de voetbal.
kunnen jullie mischien tips geven hoe ik kan stoppen met voetballen en men ouders overtuigen want ik ben voetbal echt beu en wil volop voor BB gaan !?!!!!
 
ze overtuigen dat dat gewoon is wat je wil. koppig blijven volhouden. ze kunnen je toch niet iets laten doen tegen je zin zeker. ???
 
hallo ik ben jonge van 17 en doe al 12 jaar voetbal en 4 maand bb nu
ik zou graag stoppen met voetbal om volop voor bb te gaan .
maar ouders zijn er tegen . ze gaan zo hard op in de voetbal.
kunnen jullie mischien tips geven hoe ik kan stoppen met voetballen en men ouders overtuigen want ik ben voetbal echt beu en wil volop voor BB gaan !?!!!!

Als je ouders zeggen dat je niet mag rukken doe je het dan ook niet?
 
euuuhhh neen maarja ik heb er al eenn gesprek over gehad met hun en ja ze wouden niet toegeven en ze wouden weten wrm ik wou stoppen .en dan zei ik ja omdat ik het beu ben na 12 jaar en is wat anders wil doen en volop voor bb gaan maar ja . iemand tips ??
 
euuuhhh neen maarja ik heb er al eenn gesprek over gehad met hun en ja ze wouden niet toegeven en ze wouden weten wrm ik wou stoppen .en dan zei ik ja omdat ik het beu ben na 12 jaar en is wat anders wil doen en volop voor bb gaan maar ja . iemand tips ??

Nu wil je tips hoe je je ouders kan overtuigen om te stoppen met voetbal?
 
Man ga gewoon niet naar training gwn beetje de lul uithangen! En alsje wedstrijd moet spelen iedereen tegen scheenen lopen schoppen en own goal maken!
 
Of ga onder de douche bij voetbal de gay uithangen moet je zien hoe snel je kan bb´en.
 
Ipv van te gaan voetballen neem je straps mee, tanktop, gewone sportschoenen... en ga je naar de gym. Je pa zal het wel snel genoeg doorhebben
 
ja zou ik kunnen doen dat laatste lijkt me het best maar wat als hun reactie nog erger word als ze het doorhebben muahha.niet dat ze me gaan slaan maar ze denken dat als ik ga stoppen met voetbal en bb doe ik een dikzak ga worden maar ze snappen het niet denkik
 
ja zou ik kunnen doen dat laatste lijkt me het best maar wat als hun reactie nog erger word als ze het doorhebben muahha.niet dat ze me gaan slaan maar ze denken dat als ik ga stoppen met voetbal en bb doe ik een dikzak ga worden maar ze snappen het niet denkik

Jammer voor je dat Mona met pensioen is.
 
die snap ik niet :p
 
iemand die me nog kan helpe /hints/tips hoe ik toelating krijg om met voetbal te stoppen en volop bb te doen (k*t ouders)
 
Omgekeerde psychologie: begin OVERAL en ALTIJD te voetballen. In de slaapkamer van je ouders om 4u 's nachts, in de keuken terwijl je moeder aan het koken is, in de woonkamer terwijl je vader naar het nieuws aan het kijken is of wanneer er gasten zijn, in de badkamer terwijl je zus aan het douchen is,... en niet vergeten zoveel mogelijk loeiharde pegels te plaatsen. En als je gescoord hebt, je tshirt uittrekken en een salto doen van de salontafel.


En anders zeg je gewoon dat het je niet meer boeit. Je doet het toch omdat je het leuk vindt? Als het niet leuk meer is, dan is het tijd om te stoppen. Als je ouders zo van voetbal houden, kunnen ze zelf bij een veteranenploegje ofzo.
 
Jong toch, stop met bleiten en ga trainen (in de gym wel te verstaan). Je stond ook achteraan in de rij toen ze testosteron uitdeelden zeker ???
 
Omgekeerde psychologie: begin OVERAL en ALTIJD te voetballen. In de slaapkamer van je ouders om 4u 's nachts, in de keuken terwijl je moeder aan het koken is, in de woonkamer terwijl je vader naar het nieuws aan het kijken is of wanneer er gasten zijn, in de badkamer terwijl je zus aan het douchen is,... en niet vergeten zoveel mogelijk loeiharde pegels te plaatsen. En als je gescoord hebt, je tshirt uittrekken en een salto doen van de salontafel.


En anders zeg je gewoon dat het je niet meer boeit. Je doet het toch omdat je het leuk vindt? Als het niet leuk meer is, dan is het tijd om te stoppen. Als je ouders zo van voetbal houden, kunnen ze zelf bij een veteranenploegje ofzo.

monstertip :roflol:
 
Gewoon normaal in gesprek gaan met jouw ouders, jouw standpunten duidelijk maken en zeggen dat je naar 12 jaar eens wat anders wil doen. Eens kijken of je ouders ontvankelijk staan voor een goed gesprek. :)
 
heb gesprek gehad overlaatst en ze zatten bezeg dat ik een klein kind ben en dat zij beslissen ...WTF!
vanavond hebbik voetbaltraining just go to the gym?
 
Gewoon normaal in gesprek gaan met jouw ouders, jouw standpunten duidelijk maken en zeggen dat je naar 12 jaar eens wat anders wil doen. Eens kijken of je ouders ontvankelijk staan voor een goed gesprek. :)
Inderdaad. Een goed gesprek, ze vertellen wat je egt wil en dan komt 't allemaal wel goed.
 
Heb goed tip : stop voetbal - begin bb = goed tip
 
Je bent nog geen 18. Luister dus nog naar je ouders. Jij.....jij boefje!!
 
Back
Naar boven