Fitness Seller

bb en voetbal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voetbal

Wat een controlefreaks!:eek: Normaal er over praten lukt dus niet echt, maar dan moet je je maar als een echte puber gaan gedragen!
Wees maar eens een keer ongehoorzaam!?:eek!:
 
Stap 1 :Ik zou eerst aan de rest van je familie vertellen hoe spuugzat je voetbal bent en dat je van je ouders niet op voetbal mag, doe dit achter de rug om van je ouders en het liefst waar de hele familie bijzit.
Stap 2: Niet meer naar de voetbal gaan en gaan trainen, hoeveel gezeik je er ook mee krijgt.
Stap 3: Omdat je ouders je niet willen supporten erin moet je het zelf maar doen: melk drinken en veel ook. Normaal raad ik het niet aan, maar met zulke ouders moet je wel.
Stap 4: Nu je deze 3 stappen hebt gedaan lost het zichzelf op, je familie zal de houding van je ouders belachelijk vinden en erop in praten.
 
mission succesfull guys ty for all the help
 
Je had natuurlijk ook een knieblessure kunnen faken. Zodat je je quadriceps moet verstevigen. En als je dan toch in de fitness bent, kan je beter de rest ook trainen...
 
de raad die ik het meest gebruikt heb gwn blijven zagen en argumenten boven halen :koppig zijn ,puber ,.... zo als het moet zeker :D
 
Pak een heggenschaar... plaats de wreef van je voet op een stoel met gebogen knie..zodat de zool van je voet naar boven wijst. Breng de heggenschaar tot achillespees hoogte. zet hem op je hak. doe een leren riem in je mond en geef een ram op die heggenschaar. Ik verzeker je dat je niet meer hoeft te voetballen!
 
En ook niet meer squatten en deadliften. Lekkere tip hoor Xto. :P
 
Je kunt natuurlijk ook gewoon weglopen. Of kijk op marktplaats op: "nieuwe ouders gezocht"......
 
Of je zet jezelf op marktplaats:

Lief kind gratis af te halen
 
Hij heeft ze al omgepraat.
 
och jongens inplaats van deftige hulp te bieden en geen onozele opmerkingen te maken bedankt
Wat verwacht je op zo'n wazig topic.

Wil je dat wij met je ouders gaan praten ofzo? ???
 
Das toch de doelgroep waar ik op mik?
 
Als je potentie had om prof te worden, is het wel jammer dat je stopt. Misschien zagen je ouders dat?
 
ja wie weet mss hebbik ook potentie om bb champion te worde
 
Echt triest van die ouders die via hun kinderen hun droom willen beleven omdat ze die zelf nooit voor elkaar kregen. Ze zouden zulke ouders eens een tijdje in een kamp moeten steken om te leren hoe je kinderen juist opvoedt.
 
Back
Naar boven