MuscleMeat

BB-films te downloaden op mijn FTP! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wateengedoe2

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
980
Waardering
1
Als een service aan alle BB-minnende typetjes hier :) -> Heb in enkele dagen tijd op Kazaa drie BB-films gedonwload (van Arnold Schwarzenegger, Dorian Yates en Ronnie Coleman) en aangezien dat zo tergend langzaam ging, dacht ik dat jullie misschien wel van mij zouden willen downloaden ipv ook zo zitten te klungelen. Ja, en snel is het! 100 Mbit/s, dus als je zelf een goeie verbinding hebt, is het zo binnen!

Je mag ook de andere videootjes hebben, maar ik zou je aanraden Jalla Jalla te laten zitten, tenzij je Zweeds verstaat of de ondertiteling kunt vinden :D :nut:

edit: Ik zet vanaf nu mijn FTP niet meer standaard aan. Als je nog wat wil downen, moet je me ff PM-en of emailen, dan regelen we wat.
 
Laatst bewerkt:
W0w ! weg2, je bent een schat. Bedankt !
 
weg 2 je bent een harstikke lievuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vrouw!!!!!!

hahah,..

maar helaas heb ik ze al :(

heeft iemand the blond myth van lee priest niet erguns?
 
:thumbup: weg2!
Wat voor verbinding heb jij dan!
 
Ik kom er niet op :rolleyes:
user of password verkeerd.
 
thanx, maar hoe werkt dit? waar moet ik dat IP-adres intikken?
 
Originally posted by DJNRG83
:thumbup: weg2!
Wat voor verbinding heb jij dan!
Wel lezen he ... 100 Mbit/s :thumb: Enne, aangezien er zo te zien 90 x ingelogd is op mijn server nou (zijn jullie hebberig of niet! :D) moet dat wachtwoord echt wel werken, hoor! edit: oh, wacht s ff ... Moest je uberhaupt wel iets invullen? Want als ie anoniem inlogt, lukt dat niet.

Ecto, typ in windows explorer in: ftp://137.222.224.48/ en tik dan de username en wachtwoord in. In IE werkt het volgens mij niet (die probeert anoniem in te loggen en geeft dan op, dacht ik tenminste), met Opera wel, met Netscape weet ik niet. Of met een echte FTP-client natuurlijk, maar dat hoeft dus niet per se.

Mocht nou niets lukken, probeer het dan eens met dit progje

Maaruh, mijne heren (en dames :)), ik ga zo mijn compu uitzetten, morgen weer een dag!
 
ok thanx :thumb:

dus nu maar geen film downloaden? :D
 
Ik hang hier nog steeds rond, maar .. nee, maar niet aan beginnen nee. Maar ik zal morgen wel zodra ik uit bed ben het ding aanzetten, dan hebben jullie goed lang de tijd. En resume ZOU dus moeten werken, maar pin me er niet op vast (je kunt dit wel proberen door zelf ff de verbinding tijdens het (begin van het) d/len te verbreken en opnieuw in te loggen).
 
Thanksssss wateengedoe2 , echt wel aardig :)

Ik ben effe dorian yates aan het downe, en dat gaat ****ing snel. Met mijn adsl lijntje down ik op maximuum speed :) 53 kB

Ik had laatst een amerikaanse server te pakken met super veel films over bodybuilding, zal eens kijken of ik die nog kan vinden. Dan post ik hem wel.

BTW Hoe kom jij aan een 100 Mb lijntje? universiteit ofzo
 
Inderdaad, universiteit, Bram :) 53 kB snel ... IEEEEEKS! :p

Oh ja, de server is weer up & running, tot vanavond laat, dus .. Kan iemand mij laten weten of resume werkt?
 
Yep, resume werkt naar behoren.
 
Hééééérlijk, bedankt weg!!! Ik zit toch lekker aan 65kbps. dus isie binnen in een kleine 3 uur... (kabel :) )

MOD: 74kbps. Ik ben toevallig toch niet alle bandbreedte aan het bezetten?! :D
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Big Byron
Hééééérlijk, bedankt weg!!! Ik zit toch lekker aan 65kbps. dus isie binnen in een kleine 3 uur... (kabel :) )

MOD: 74kbps. Ik ben toevallig toch niet alle bandbreedte aan het bezetten?! :D
Nee hoor, er gaat nu in totaal 710 kB/s weg, zag ik net .. Upload zou even snel als download moeten zijn hier (symmetrisch dus), en het snelste wat ik van buiten ons lokale netwerk ooit gedownload heb, is StarOffice, 80 MB in een halve minuut (2,7 MB/s) en als goeie tweede twee RedHat Linux CDs van ieder 700 MB in een kwartier :D
 
je ben een schat!!!
 
Originally posted by Bram

Ik ben effe dorian yates aan het downe, en dat gaat ****ing snel. Met mijn adsl lijntje down ik op maximuum speed :) 53 kB


Thank you so much weg2:cool: ....

Ow ja...mijne is ook snel, hij boekt 140 kbs (kabel) :eek: Zeker beter dan Kazaa, waar gierige mensen op zitten achter firewalls en uploads stoppen. Ben nu die Ronnie Coleman aan het downloaden

:thumb:
 
Ik maar denken dat de uni misschien nu toch een uploadlimiet heeft, maar volgens mij zijn het gewoon jullie sissy verbindinkjes .. 9 mensen aan het downloaden en toch maar max 800 kB/s wat de deur uitgaat :p :D
 
Back
Naar boven