Fitness Seller

BB-films te downloaden op mijn FTP! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mijn kabel is helaas niet zo snel met 16 kB/s... :p
klote dat ik me oude abonnement niet meer heb, die ging tenminste met 120 kB/s.. :(
 
Misschien wel een erg domme vraag, maar hoe ga je naar die site? Wat moet je juist invullen?
 
Originally posted by wateengedoe2
Ik maar denken dat de uni misschien nu toch een uploadlimiet heeft, maar volgens mij zijn het gewoon jullie sissy verbindinkjes .. 9 mensen aan het downloaden en toch maar max 800 kB/s wat de deur uitgaat :p :D

Ow, vreemd. Ik zit nu het programma te bekijken waarmee ie download en ik zie twee snelheden. Eentje van rond de 150 en de ander rond de 180; weet niet welke ik nu moet geloven.

Ja....nu is ie klaar :D

He weg2, hoe heb je die uni verbinding geregeld??? Studeer zelf aan de Vu, kan ik ook zoiets doen?
 
Originally posted by Geoffke
Misschien wel een erg domme vraag, maar hoe ga je naar die site? Wat moet je juist invullen?
Geofke, het is geen website. Kijk eens naar mijn antwoord op F*cking ecto's vraag (eerste pagina van thread).
 
Originally posted by Bouwer


Ow, vreemd. Ik zit nu het programma te bekijken waarmee ie download en ik zie twee snelheden. Eentje van rond de 150 en de ander rond de 180; weet niet welke ik nu moet geloven.

Ja....nu is ie klaar :D

He weg2, hoe heb je die uni verbinding geregeld??? Studeer zelf aan de Vu, kan ik ook zoiets doen?
Programma's meten zo'n snelheid altijd over een bepaalde tijd, als de werkelijke snelheid varieert, zie je die verschillen als bijv. prog X het over 10 s bekijkt en prog Y over 5 sec.

In de zomer van 2001 heeft de studentenhuisvesting in al haar flats glasvezelkabel aan laten leggen en de uni is zo aardig geweest ons gratis internet te geven. De 10 euro/mnd is voor de infrastructuur. Woon je zelf in zo'n 'officiele' studentenflat, Bouwer? Ik weet iig van Nijmegen dat ze het daar ook aan zouden leggen en in Enschede hebben ze het volgesn mij ook.
 
Thanx wat een gedoe2,

Heerlijk download snelheid zeg:thumb:
350 Kbps, geweldig. Ik had beide films al eens gedowload van Kazaa, maar door een harddisk probleem (kapot) weer kwijtgeraakt en had geen zin om weer 5 dagen te downloaden.
 
Laatst bewerkt:
w-e-g schat van me ;) thx blood en guts had ik nog niet gezien en hij loopt met 200kb/s dus binnen een uur klaar!!! Ik heb zelf nog wel wat posing sessies van bekende bbers dus als je iets terug wilt lemme know
 
hmmz ik heb wel belang bij die possing sessies..
 
Originally posted by Dom!nator
w-e-g schat van me ;) thx blood en guts had ik nog niet gezien en hij loopt met 200kb/s dus binnen een uur klaar!!! Ik heb zelf nog wel wat posing sessies van bekende bbers dus als je iets terug wilt lemme know
Dank je ;) Enne, voor mezelf niet zo van belang (of het zou voor de BB-wedstrijd hier moeten zijn), maar ik wil ze wel hebben ja, toch wel geinig en dan kunnen ze ook op mijn server voor o.a. nilsje. PM me maar even over hoe we dat in zijn vat gieten. A.j.b. niet mailen, want de pop3-server van hccnet ligt er al een dag uit :mad:

Oh ja, mijn server is doordeweeks alleen 's avonds aan, niet overdag dus ...
 
Ik gebruik het programme FTP-pro.
Er staan 3 vakjes: user, password en account.
De eerste 2 weet ik, account niet... Dus bij account vul ik niets in, maar als hij verbinding maakt, dan komt er op het scherm: "failed to connect".
 
ik zit op net zo'n flat als weg2 en had de film van Coleman en binnen 5 min binnen. Toen nog 4 andere filmpjes aangevraagd en die deden er samen 10 min over....

:wave2: :clap:

Espi, die wel even IRL hulp nodig had... er was iets fout gegaan eerst.
 
Ik vul in windows explorer de link in.

Mijn ftp-pro programme springt aan:

Er komen 3 vakjes tevoorschijn:

Bij user tik ik: films
bij passord: m@XB39
Bij account name: niets (moet ik hier iets invullen?)

Als hij verbinding maakt zegt hij: failed to connect


Please HEEEEEEEEEEELP :(
 
password is niet goed (of dit moet een tikfout zijn). Account name hoeft volgens mij niet ingevuld te worden. Je kunt nog controleren of het poortnummer goed ingesteld staat. Heb je misschien nog een firewall of een proxy die je in moet stellen?
 
Tikfout inderdaad... ik vul het password in zoals op de 1ste pagina.

Waar moet ik die poort instellen?
 
Hangt van het programma af, ikzelf heb ws-ftp en die heeft een tabblad advanced waar het ingesteld kan worden. Als je via internet explorer naar het adres gaat wordt de standaard poort (21) genomen, anders kun je achter het adres nog toevoegen :21
 
Originally posted by Rove
Hangt van het programma af, ikzelf heb ws-ftp en die heeft een tabblad advanced waar het ingesteld kan worden. Als je via internet explorer naar het adres gaat wordt de standaard poort (21) genomen, anders kun je achter het adres nog toevoegen :21

Waar staat dat juist dat tabblad advanced, ik zie het nergens
 
Ik ga er nu even vanuit dat je ws_ftp (le of pro) gebruikt.
Als je dit opstart verschijnt er een scherm met 4 tabbladen: General, Startup, Advanced, Firewall. De naam van dit scherm is 'Eigenschappen van session'.

Als dit scherm niet verschijnt, rechtsonderaan zit een button 'Connect'. Als je hierop klikt verschijnt het scherm.

In het tabblad 'General' heb je de velden:
profile name: mag zelf worden gekozen
host name/address: bekend
host type: instellen op 'automatic detect'
user id: bekend
password: bekend
account: niet invullen
comment: hoeft niet ingevuld te worden

In het tabblad 'Advanced' kun je nog controleren of 'passive transfers' aangevinkt staat.

Als je nu op 'OK' klikt zal er een verbinding worden gemaakt. Onderin beeld zie je een aantal regels tekst heel snel lopen. In deze tekst kun je scrollen mbv de balk rechts. Zo kun je evt opsporen waardoor het exact misgaat.

Mocht je een ander programma gebruiken, dan zal de benaming anders zijn, maar het principe is gelijk.
 
Originally posted by Esperantisto
ik zit op net zo'n flat als weg2 en had de film van Coleman en binnen 5 min binnen. Toen nog 4 andere filmpjes aangevraagd en die deden er samen 10 min over....

:wave2: :clap:

Espi, die wel even IRL hulp nodig had... er was iets fout gegaan eerst.
Ja, en die mijn computer bijna lam legde gedurende die tijd, haha :p

Ik ga nu mijn computer afzetten, hij gaat pas morgen aan het eind van de middag weer aan. zie dat Geoffke hier inmiddels hulp heeft .. Goed, want ik ken dat programma wat hij gebruikt niet (hij had me ook via PM gevraagd).

Truste!
 
Back
Naar boven