Fitness Seller

BB-films te downloaden op mijn FTP! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Rove
Ik ga er nu even vanuit dat je ws_ftp (le of pro) gebruikt.
Als je dit opstart verschijnt er een scherm met 4 tabbladen: General, Startup, Advanced, Firewall. De naam van dit scherm is 'Eigenschappen van session'.

Als dit scherm niet verschijnt, rechtsonderaan zit een button 'Connect'. Als je hierop klikt verschijnt het scherm.

In het tabblad 'General' heb je de velden:
profile name: mag zelf worden gekozen
host name/address: bekend
host type: instellen op 'automatic detect'
user id: bekend
password: bekend
account: niet invullen
comment: hoeft niet ingevuld te worden

In het tabblad 'Advanced' kun je nog controleren of 'passive transfers' aangevinkt staat.

Als je nu op 'OK' klikt zal er een verbinding worden gemaakt. Onderin beeld zie je een aantal regels tekst heel snel lopen. In deze tekst kun je scrollen mbv de balk rechts. Zo kun je evt opsporen waardoor het exact misgaat.

Mocht je een ander programma gebruiken, dan zal de benaming anders zijn, maar het principe is gelijk.

Ik werk met ftp-pro:

ALs ik dit programmo open komt er een scherm tevoorschijn met: "connect to remote host" Er staat edit,create site, assistance center.

Ik sluit dit venster

Ik kom op een venster met 2 grote vakken:
links: programfiles/ftppro rechts: remote host
Bovenaan staat er file edit view sites.

Connect staat links onderaan: als ik daar op klik komt er opnieuw het scherm tevoorschijn wat ik het eerste had.

Dus dat scherm met 4 tabbladen vind ik niet...

Hoe komt dit?
 
ik krijg 't zelfde, Geoffke :(
 
Heeft er misschien iemand beelden van de match tussen Mike Tyson en Lennox Lewis?
 
Originally posted by Olimantado
Heeft er misschien iemand beelden van de match tussen Mike Tyson en Lennox Lewis?

Ik heb onlangs de hele match gedownload op kazaa.
 
dan ga ik hem daar ook zoeken!!
 
Ik gebruik het juiste programma nu, maar nog steeds kan ik geen verbinding maken. Kunnen jullie eens checken of alles juist heb ingevuld. Vooral bij host name.

In het tabblad 'General' heb je de velden:
profile name: mag zelf worden gekozen
host name/address: IP.137.224.222.48
host type: instellen op 'automatic detect'
user id: films
password: m@J5XB39
account: niet invullen
comment: hoeft niet ingevuld te worden
 
Ok , ik heb verbinding.
 
eindelijk hij doet 't :thumb:

Wat een gedoe allemaal :D
 
Is't jullie nu beiden gelukt om te downloaden wat je wil hebben, Geoffke en Ecto? Nu is er niemand ingelogd, en over een half uurtje gaat ie weer uit voor vandaag.
 
nee, niet voldoende schrijfruimte :/

Ga morgen wat van mijn computer gooien en dan weer downen
 
gaat ie vanaaf weer aan weg2?
 
Originally posted by Frenkpie
gaat ie vanaaf weer aan weg2?
Jup, is weer aan. Morgenavond ook en dan zaterdag de hele dag (zodra ik uit bed ben).
 
thnx .. ben nu aan t downloaden met 'maar' 28 kb/s

is t zo druk op je server? of heb je de download limiet verhoogd
 
Originally posted by Frenkpie
thnx .. ben nu aan t downloaden met 'maar' 28 kb/s

is t zo druk op je server? of heb je de download limiet verhoogd
Mmm, zou gewoon snel moeten kunnen, hoor. Er zitten maar drie mensen op, totaal 60 kB, terwijl ik deze week zelfs met 2 MB/s naar espi heb geupload en met max 900 kB/s in totaal naar mensen buiten ons lokale netwerk.
 
ja nu heb ik 64 :) das al stuk beter

ik kan max 95 kb/s halen
 
Morgen (zaterdag) gaat ie weer aan voor de hele dag v.a. ong. 10 uur. Zondag niet (denk ik), want dan ben ik bijna de hele dag pleite.
 
Originally posted by wateengedoe2
Morgen (zaterdag) gaat ie weer aan voor de hele dag v.a. ong. 10 uur. Zondag niet (denk ik), want dan ben ik bijna de hele dag pleite.

Okidoki ;)
 
Hoe lang denk je nog nodig te hebben, Geoffke? (zie dat je er nu niet opzit) Ik ben van plan binnenkort de server weer op te doeken, aangezien het nu een stuk slapper is dan afgelopen weekend/begin van deze week, de downloadbehoefte lijkt wel zo ongeveer verzadigd te zijn. Dus als het heel lang duurt, wil ik je verzoeken de film waar je mee bezig bent, af te maken en dan bij Kazaa de rest op te zoeken. Ze zijn daar ook, en zoals ik in mijn eerste post al schreef: als je zelf een langzame verbinding hebt, is jouw snelheid beperkend en maakt het niet uit of je van een snelle of langzame server download.
 
Originally posted by wateengedoe2
Hoe lang denk je nog nodig te hebben, Geoffke? (zie dat je er nu niet opzit) Ik ben van plan binnenkort de server weer op te doeken, aangezien het nu een stuk slapper is dan afgelopen weekend/begin van deze week, de downloadbehoefte lijkt wel zo ongeveer verzadigd te zijn. Dus als het heel lang duurt, wil ik je verzoeken de film waar je mee bezig bent, af te maken en dan bij Kazaa de rest op te zoeken. Ze zijn daar ook, en zoals ik in mijn eerste post al schreef: als je zelf een langzame verbinding hebt, is jouw snelheid beperkend en maakt het niet uit of je van een snelle of langzame server download.

Wateengedoe, ik heb een snelle breedband verbinding.
Zoals je weet kan ik morgen pas beginnen downloaden door die stomme straf van telenet.
Kun je hem zaterdag en zondag aanlaten aub? Ik zou blood and guts en Ronnie, the... graag downloaden. A

Alvast bedankt ;)
 
Oh, pas BEGINNEN met downloaden! Ik had begrepen dat je wel langzaam kon downloaden en een tijd met die straf zat. Als ie morgen is afgelopen, kun je misschien alle films al op 1 dag downloaden? Ik ga niet mijn computer aanlaten als ik er zelf een hele dag niet ben (zondag), dus probeer het morgen en als je dan nog niet klaar bent, laat het me dan ff weten, dan kijk ik wat ik volgende week nog kan doen.
 
Back
Naar boven