MuscleMeat

BB-films te downloaden op mijn FTP! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by wateengedoe2
Oh, pas BEGINNEN met downloaden! Ik had begrepen dat je wel langzaam kon downloaden en een tijd met die straf zat. Als ie morgen is afgelopen, kun je misschien alle films al op 1 dag downloaden? Ik ga niet mijn computer aanlaten als ik er zelf een hele dag niet ben (zondag), dus probeer het morgen en als je dan nog niet klaar bent, laat het me dan ff weten, dan kijk ik wat ik volgende week nog kan doen.

Je bent een schatje!
 
Hij is weer online, tot vanavond een uurtje of 11 (misschien 12). Dus .... downloaden maar!!! :)
 
je bent een vrouw?
zoooooooww. megagoed :) eheheh.. de eerste vrouw die weet hoe een ftp server werkt (das een compliment)
 
wateengedoe2, als je server tot vanavond 23:00 uur aanstaat, kan ik dan ook ff van je leechen?
ps. nog steeds hetzelfde password en username als op eerste pagina van thread?
 
LOL @ iccu! ;) Een FTP-server, maar ook een HTTP-server, want die heb ik een hele tijd gedraaid. Een aparte compu daarvoor dus, met RedHat Linux erop. Nu is het gewoon mijn gewone comp, vandaar dat ie 's nachts en doordeweeks overdag niet aan is. Die webserver had ik voor een site die erg goed liep, was een spywarevrije versie van de Audiogalaxy-client (om MP3s mee te downloaden). In de hoogtijdagen vorig voorjaar had ik wel 4000 hits/dag en dat kan niet bij een provider .. Vandaar een eigen servertje dus .. Mja, Audiogalaxy is niet meer sinds deze zomer :(

Surgeon, ja zo lang blijft ie vandaag zeker aan! Alle gegevens om in te loggen nog hetzelfde.
 
Originally posted by Geoffke


Ik heb onlangs de hele match gedownload op kazaa.


Heb hem ook via kazaa kunnen binnenhalen nu. Thx voor de tip.
In maart zou Lewis terug voor de titel boksen en daarna terug een rematch tegen Tyson naar het schijnt!
 
Ik zet vanaf nu mijn FTP niet meer standaard aan. Als je nog wat wil downen, moet je me ff PM-en of emailen, dan regelen we wat.
 
Back
Naar boven