Fitness Seller

bb maakt ongelukkig...? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sjapendoedel

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2007
Berichten
2.155
Waardering
71
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
hallo trieste dbb'ers,

elke keer als ik weer een keer op de site snuffel zie ik wel een of ander depresief bodybuildertje. je ziet iedereen wel een keer voorbij komen dat hij niet lekker in zijn vel zit. en als er dan een keer een "dagboek" topic word gemaakt(wat ik ongelooflijk gay vind) dan is dat echt een zwaar populair topic.

nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik ook weleens mijn dipjes heb, en vraag me af of dit mischien door bb kan komen(er komen nogal wat hormoontjes vrij).

overigens zit ik gewoon goed in mijn vel, maar ik snap soms wel wat mensen typen(ik deel die dingen alleen met; ouders, vriendinnetje, maten).


zou het kunnen komen door bb?
 
Door BB heb je weinig tijd om nog sociaal bezig te zijn.

Je drinkt niet, rookt niet, eet altijd gezond. Als je ergens heen gaat neem je altijd eten mee. Alles wat je doet doe je om in een anabolische staat te blijven en geen massa te verliezen.

Daar maak je geen vrienden mee.
 
hallo trieste dbb'ers,

elke keer als ik weer een keer op de site snuffel zie ik wel een of ander depresief bodybuildertje. je ziet iedereen wel een keer voorbij komen dat hij niet lekker in zijn vel zit. en als er dan een keer een "dagboek" topic word gemaakt(wat ik ongelooflijk gay vind) dan is dat echt een zwaar populair topic.

nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik ook weleens mijn dipjes heb, en vraag me af of dit mischien door bb kan komen(er komen nogal wat hormoontjes vrij).

overigens zit ik gewoon goed in mijn vel, maar ik snap soms wel wat mensen typen(ik deel die dingen alleen met; ouders, vriendinnetje, maten).


zou het kunnen komen door bb?

Misschien als je ecto bent en je een 100kg+ langs ziet lopen @ 10% dan misschien wel :D
 
ik snap je punt niej .. Iedereen heeft wel eens een mindere dag
 
door bb heb je weinig tijd om nog sociaal bezig te zijn.

Je drinkt niet, rookt niet, eet altijd gezond. Als je ergens heen gaat neem je altijd eten mee. Alles wat je doet doe je om in een anabolische staat te blijven en geen massa te verliezen.

Daar maak je geen vrienden mee.


+1
 
dat doe je je zelf aan,hoeft helemaal niet.

+ 1

Je moet het zo serieus maken als je zelf wilt. Persoon 1 laat alles ervoor vallen en persoon 2 doet het wat minder serieus en die gaat lekker uit met een biertje in zijn hand en aan broodje shoarma op zijn tijd. Het is dus maar net wat je doel is en hoe je daar wil komen.
 
Daar komt nog bij dat iedereen je ziet als een anabolen spuitende junk. Niemand weet hoe hard wij moeten werken voor elke kilo.

Ze vinden het allemaal maar lelijk. Iedereen heeft het beeld dat BB'ers agressief zijn en de maatschappij kotst ons uit.
 
Door BB heb je weinig tijd om nog sociaal bezig te zijn.

Je drinkt niet, rookt niet, eet altijd gezond. Als je ergens heen gaat neem je altijd eten mee. Alles wat je doet doe je om in een anabolische staat te blijven en geen massa te verliezen.

Daar maak je geen vrienden mee.

Geen last van...

Misschien als je ecto bent en je een 100kg+ langs ziet lopen @ 10% dan misschien wel :D

Inderdaad, eerder die richting uit.

Maar imo is BB daar juist GOED voor, zodat je geen ecto blijft.
 
hallo trieste dbb'ers,

elke keer als ik weer een keer op de site snuffel zie ik wel een of ander depresief bodybuildertje. je ziet iedereen wel een keer voorbij komen dat hij niet lekker in zijn vel zit. en als er dan een keer een "dagboek" topic word gemaakt(wat ik ongelooflijk gay vind) dan is dat echt een zwaar populair topic.

nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik ook weleens mijn dipjes heb, en vraag me af of dit mischien door bb kan komen(er komen nogal wat hormoontjes vrij).

overigens zit ik gewoon goed in mijn vel, maar ik snap soms wel wat mensen typen(ik deel die dingen alleen met; ouders, vriendinnetje, maten).


zou het kunnen komen door bb?


volgens mij niet, gewoon mensen die denken een superbody te kweken op enkele trainingen, dan hier de zielige "bber" komen uithangen.

niets van aantrekken, doe ik ook niet ;)
 
ik ben ****ing gelukkig, weet niet waar je het over hebt.
 
Door BB heb je weinig tijd om nog sociaal bezig te zijn.

Je drinkt niet, rookt niet, eet altijd gezond. Als je ergens heen gaat neem je altijd eten mee. Alles wat je doet doe je om in een anabolische staat te blijven en geen massa te verliezen.

Daar maak je geen vrienden mee.

mensen zoals jij zijn doorgeslagen. alsof je na bodybuilding geen sociaal leven kunt hebben.

doe normaal man. ga eens naar de kroeg, zuip je lam en blijf tot 's middags in je bed liggen als je daar een keer zin in hebt.
 
Door BB heb je weinig tijd om nog sociaal bezig te zijn.

Je drinkt niet, rookt niet, eet altijd gezond. Als je ergens heen gaat neem je altijd eten mee. Alles wat je doet doe je om in een anabolische staat te blijven en geen massa te verliezen.

Daar maak je geen vrienden mee.

ik heb er wel begrip voor hoor, we kunnen op me playstation spelen



mensen zoals jij zijn doorgeslagen. alsof je na bodybuilding geen sociaal leven kunt hebben.

doe normaal man. ga eens naar de kroeg, zuip je lam en blijf tot 's middags in je bed liggen als je daar een keer zin in hebt.

klopt, maar wat is er zo leuk aan jezelf lam zuipen in 1 of ander stinkcafé?
 
Wat lul je nou?
lees wat de master zegt :
Arnold Schwarzenegger: It's as satisfying to me as, uh, coming is, you know?
As, ah, having coïtus with a woman and coming.
And so can you believe how much I am in heaven?
I am like, uh, getting the feeling of coming in a gym, I'm getting the feeling of coming at home, I'm getting the feeling of coming backstage when I pump up, when I pose in front of 5,000 people, I get the same feeling, so I am coming day and night.
I mean, it's terrific. Right? So you know, I am in heaven.
 
Door BB heb je weinig tijd om nog sociaal bezig te zijn.

Je drinkt niet, rookt niet, eet altijd gezond. Als je ergens heen gaat neem je altijd eten mee. Alles wat je doet doe je om in een anabolische staat te blijven en geen massa te verliezen.

Daar maak je geen vrienden mee.

Dat doe je jezelf aan...sommige nemen het allemaal veel te serieus. VOORAL de jongens die geen wedstrijden draaien en dit ook niet van plan zijn moeten zich soms eens aan hun hoofd voelen. Nooit drinken, niet roken, niet stappen :roflol:
 
Wat lul je nou?
lees wat de master zegt :
Arnold Schwarzenegger: It's as satisfying to me as, uh, coming is, you know?
As, ah, having coïtus with a woman and coming.
And so can you believe how much I am in heaven?
I am like, uh, getting the feeling of coming in a gym, I'm getting the feeling of coming at home, I'm getting the feeling of coming backstage when I pump up, when I pose in front of 5,000 people, I get the same feeling, so I am coming day and night.
I mean, it's terrific. Right? So you know, I am in heaven.

:roflol:
 
je ziet iedereen wel een keer voorbij komen dat hij niet lekker in zijn vel zit. en als er dan een keer een "dagboek" topic word gemaakt(wat ik ongelooflijk gay vind) dan is dat echt een zwaar populair topic.

zou het kunnen komen door bb?

je weet toch wel wie het meest posten in dat dagboek topic he...smurf en sophie...om dat nou bb'ers te noemen...
 
Back
Naar boven