AndroidHealthClinic

bb maakt ongelukkig...?

Bezoekers in dit topic

Nope, geen last van. Ik ben van mezelf al een vrij cynisch type maar dat is niet erger geworden door BB. Complimenten neem ik in ontvangst en commentaar doet me jack shit. Ik wil gewoon breed zijn en die keuze heb ik reeds gemaakt. Dit wil niet zeggen dat ik rond ga lopen in tanktops en de hele dag met BB bezig wil zijn, maar wel genoeg om mn doelen te bereiken. Het scheelt dat ik een lichaam heb dat vrij snel reageert op krachtprikkels, anders had ik wel wat anders gezocht.
 
dankzij bb ben ik nu mijn dagelijkse halve potje kwark aant binnenspelen...


en tevens is dit mijn 2000ste post, slaapwel en tot morgen :D
 
Ik merk dat ik minder vaak een down-dagje heb als ik train. Dan heb je ook wat te doen en blijft er dus minder tijd over voor kopzorgen ;)
 
door te sporten ga je toch een of ander stofje aanmaken in je hersenen dat je gelukkig doet voelen?

misschien een beetje je cardio types afwisselen dan. Altijd hetzelfde kan gaan vervelen
@victory serotonine bedoel je

ik moet zelf zeggen dat ik niet echt iets merk van een high tijdens cardio, maar wel ben ik teveel bezig om me nog druk te kunnen maken, moet immers niet onder een auto belanden in die drukke randstad. Dus altijd lekker om de zorgen even te vergeten

Da's XTC bro.
Volgens mij komt er endorphine vrij bij sporten.

http://www.fitness-world.nl/download/nieuwsbrieven/2006/ff-0706.pdf
 
WTF???? Gast ga onmiddelijk naar het centrum voor gelijke kansen/discriminatie of whatever hoe dat noemt in Nederland en leg alles uit. Of stuur een brief waarin je alles uitlegt. Dit is totaal ontoelaatbaar en perfect aan te vechten in een rechtzaak. Ik raad je aan om je zelf te laten testen op anabolen en deze test resultaten aan je advocaat te geven. Getuigenissen van je vrienden/vriendin kunnen ook helpen. Verder zoals je zegt heeft hij geen poot om op te staan en geen zaken met wat jij in je privé leven doet zolang je werk er niet onder lijdt. Zelfs als je zou gebruiken, en dit heeft geen effect op je werk , dan nog heeft hij geen recht om je om die reden te ontslaan. Die vent is totaal fout en je kan het makkelijk winnen. Je zou ook een jaar loon kunnen eisen als je er niet meer wilt werken uit principe. Succes ermee, vind het echt schandalig :mad:

:roflol: :roflol:

Sarcasme?

Je denkt toch zeker niet dat je hedendaags nog met discriminatie kunt aankomen en het ook nog eens kan hardmaken?

We hebben 800.000 van dat soort mensen in ons land namelijk.

Discriminatie gebeurd overal en dagelijks, die wet is een papier met inkt en dat is gelijk waar het ophoud.
 
:roflol: :roflol:

Sarcasme?

Je denkt toch zeker niet dat je hedendaags nog met discriminatie kunt aankomen en het ook nog eens kan hardmaken?

We hebben 800.000 van dat soort mensen in ons land namelijk.

Discriminatie gebeurd overal en dagelijks, die wet is een papier met inkt en dat is gelijk waar het ophoud.

in zijn geval is het wel hard te maken, en dan voor de rechtbank... case closed
 
Ik denk dat een gemiddelde bb depressiever is omdat zij in hun jeugd vaak getreiterd zijn. Om dit te compenseren gaan zij bb doen: het lichaam verandert dan wel maar de schade is er al.
 
Ik denk dat een gemiddelde bb depressiever is omdat zij in hun jeugd vaak getreiterd zijn. Om dit te compenseren gaan zij bb doen: het lichaam verandert dan wel maar de schade is er al.

:roflol:
 
Ik denk dat een gemiddelde bb depressiever is omdat zij in hun jeugd vaak getreiterd zijn. Om dit te compenseren gaan zij bb doen: het lichaam verandert dan wel maar de schade is er al.
Die zullen er wel zijn, maar wellicht geen meerderheid. Depressiviteit komt overal voor, veel mensen werden op school gepest en gaan nooit aan BB doen. Je zou misschien beter wat minder denken en wat meer betrouwbare statistieken gebruiken voor dit soort dingen. Voor je het weet breng je weer één of andere mythe tot leven. Doe je zelf eigenlijk aan bb?
 
Ik denk dat een gemiddelde bb depressiever is omdat zij in hun jeugd vaak getreiterd zijn. Om dit te compenseren gaan zij bb doen: het lichaam verandert dan wel maar de schade is er al.
Is zeker waar( en hier ook het geval), ik heb zeer veel plezier als ik een jochies van vroeger tegenkom en hun aanbiddende blikken in ontvangst neem. :p



:D
 
ik heb vroeger zelf altijd gepest en doe aan bb. dus denk dat dat verhaal nie helemaal opgaat.
 
Ik denk dat een gemiddelde bb depressiever is omdat zij in hun jeugd vaak getreiterd zijn. Om dit te compenseren gaan zij bb doen: het lichaam verandert dan wel maar de schade is er al.

Je bent eerder een zoekoe dan een zeekip. Wat een niveau :no:
 
ik word ook ongelukkig van bb

namelijk als ik een week niet kan trainen!!!
 
Who cares?

Wel nasty dat een Belg mijn Nederlands gaat corrigeren.
Ik. Die fout wordt veel te vaak gemaakt en het stoort. Verder niets persoonlijks, maar kan geen kwaad om er op te wijzen dacht ik zo.

Belgen zijn in taal over het algemeen een stuk beter dan Nederlanders. Als je dat niet gelooft moet je "Tien voor Taal" of het "Groot Dictee der Nederlandse Taal" maar eens volgen.
 
Het is niet voor niets zo dat België het beste onderwijs van europa heeft.
 
Back
Naar boven