AndroidHealthClinic

bb maakt ongelukkig...? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja en als je dan een blessure krijgt en een maand niet kunt trainen word je depressief omdat je verslaafd bent geraakt aan serotonine.

een maand niet kunnen trainen... dan moet je al serieuze blessure hebben...

en anders spammen op dbb he :roflol:
 
een maand niet kunnen trainen... dan moet je al serieuze blessure hebben...

en anders spammen op dbb he :roflol:
Regelmatig gehad :(

Schouder, knie en tricep aanhechting.

Maar ik train dan ook als een beest :D
 
misschien een beetje je cardio types afwisselen dan. Altijd hetzelfde kan gaan vervelen
@victory serotonine bedoel je

ik moet zelf zeggen dat ik niet echt iets merk van een high tijdens cardio, maar wel ben ik teveel bezig om me nog druk te kunnen maken, moet immers niet onder een auto belanden in die drukke randstad. Dus altijd lekker om de zorgen even te vergeten

Da's XTC bro.
Volgens mij komt er endorphine vrij bij sporten.
 
In het Nederlands schrijven we niet ph maar f ;)
 
o ja woops :D

Ik word gelukkiger door BB. Bovendien helpt het juist mijn sociaal leven (in fitnesscentrum rondhangen, beter lichaam -> kom nu op meer plaatsen waar ik vroeger niet kwam).

waar kom je nu dan wel waar je vroeger wegbleef? het strand ofzo?
 
wat moet je trouwens doen tijdens een week rust(in de bulk)? gewoon doorblijven eten alsof je nog steeds traint of op onderhoud?
 
wat moet je trouwens doen tijdens een week rust(in de bulk)? gewoon doorblijven eten alsof je nog steeds traint of op onderhoud?

nog meer eten? :D
 
Ik blijf gewoon hetzelfde eten. Geen zin om mijn voedingsschema voor een week aan te passen.
 
wat moet je trouwens doen tijdens een week rust(in de bulk)? gewoon doorblijven eten alsof je nog steeds traint of op onderhoud?
Onderhoud?!? Nee natuurlijk niet! Je groeit toch door in die week! Je moet wel minder energie binnenkrijgen , want een teveel wordt omgezet in vet.
 
wat moet je trouwens doen tijdens een week rust(in de bulk)? gewoon doorblijven eten alsof je nog steeds traint of op onderhoud?
minderen, anders word je dik (trust me, i know ;))
 
Praktiseer je eigen stelling gewoon eens.

Een maand niet trainen en gaan en staan waar je wilt zonder planning, eten zonder na te denken, 's weekends drinken hoe het balletje rolt, marlboro's erbij.
 
Onderhoud?!? Nee natuurlijk niet! Je groeit toch door in die week! Je moet wel minder energie binnenkrijgen , want een teveel wordt omgezet in vet.

Ik bulk tegenwoordig met 2 koolhydraat maaltijden per dag. Enkel voor en na m'n training.

Lijkt wel alsof elk jaar dat de massa op m'n lijf zit het steeds minder carbs begint te vragen.

En het voelt ook alsof m'n weefsel veel langzamer wordt afgebroken als ik de boel laat varen.

Daarintegen speelt vocht tegenwoordig een veel optischere rol terwijl dit vroeger nooit het geval leek te zijn. Het ene uur kan ik dikke aders hebben en het andere uur na een restaurant bezoek zijn ze verdwenen. :D

De ochtendpomp zoals vroegah is er ook niet meer.

M'n fysiek houd ook erg lang stand bij inactiviteit zolang ik om de 3 uur maar 50 gram eiwit binnenkrijg.
 
Door die blessure kan ik nog steeds niet trainen ben ik er gelukkiger door ?Absoluut niet!!
Elke dag knaagt het aan me,in de tijden dat ik 4 x in de week in de Sportschool zat was ik vele malen gelukkiger.
De hele levensT van het Bodybuilding heeft mij persoonlijk altijd erg gelukkig gemaakt.
Je leeft ergens voor ,alles wat je doet heeft een doel,het eten heeft een doel etc.
 
Daar komt nog bij dat iedereen je ziet als een anabolen spuitende junk. Niemand weet hoe hard wij moeten werken voor elke kilo.

Ze vinden het allemaal maar lelijk. Iedereen heeft het beeld dat BB'ers agressief zijn en de maatschappij kotst ons uit.

Laatst was ik met een vriend aan het leg pressen, komt de instructeur naar me toe: "ja blijf je nog lang staan praten hier want die vrouw die daar staat wil graag" dus ik maak snel het setje af (ik wist niet dat er iemand op mij stond te wachten natuurlijk) dus ik pak de leg extension die daar naast staat, en die vrouw pakt de leg press (zonder iets te zeggen), dus ik zeg zo tegen haar lachend: "ja sorry, ik wist niet dat je stond te wachten" zegt ze: "ja Lex (die instructeur) vroeg al waarom ik daar stond te niksen, en ik zei dat ik wachtte op de leg press" waarop lex zegt: "ja dan zeg je toch gewoon dat hij op moet schieten" waarop dat wijf zegt: "ja maar heb je gezien hoe gespierd die jongen is"


Ik vond het wel mooi natuurlijk, maar wel raar dat je dus aan word gezien voor: onaardig/aggresief, wat dacht ze dan dat ik zou zeggen? "ja dit is mijn legpress zoek maar een ander" ? :p
 
"ja dit is mijn legpress zoek maar een ander" ? :p

:roflol:

wel raar natuurlijk... mss een vrouw die er nog maar net komt ofzo, beetje verlegen mss...

want als dat een reden is om niet tegen je te praten voor een leg press...

en anders moet je haar eens laten voelen hoe lief je wel niet kunt zijn he :D
 
ja, je moest haar eens geswaffelt hebben :p
 
Laatst was ik met een vriend aan het leg pressen, komt de instructeur naar me toe: "ja blijf je nog lang staan praten hier want die vrouw die daar staat wil graag" dus ik maak snel het setje af (ik wist niet dat er iemand op mij stond te wachten natuurlijk) dus ik pak de leg extension die daar naast staat, en die vrouw pakt de leg press (zonder iets te zeggen), dus ik zeg zo tegen haar lachend: "ja sorry, ik wist niet dat je stond te wachten" zegt ze: "ja Lex (die instructeur) vroeg al waarom ik daar stond te niksen, en ik zei dat ik wachtte op de leg press" waarop lex zegt: "ja dan zeg je toch gewoon dat hij op moet schieten" waarop dat wijf zegt: "ja maar heb je gezien hoe gespierd die jongen is"


Ik vond het wel mooi natuurlijk, maar wel raar dat je dus aan word gezien voor: onaardig/aggresief, wat dacht ze dan dat ik zou zeggen? "ja dit is mijn legpress zoek maar een ander" ? :p
En zo denken een heleboel anderen bekrompen mensen dus ook :(

Ik werd op mijn oude werk door de directeur op het matje geroepen. Ik dacht bij mezelf "Huh, ik heb toch niks fout gedaan?". Toen ik eenmaal zat vroeg hij mij of ik gebruik maakte van anabolica. Dat werd namelijk niet getolereerd en ik kon dan maar beter oprotten. Ik dacht echt wtf ??? Ik gebruikte niks. Maar ook al zou ik gebruiken dan nog is dat mijn zaak en niet van het bedrijf. Ik was hier dan ook stom verbaasd over en heb het hem ook laten weten. Een paar weken later heb ik toch mijn ontslag gekregen. De reden was erg vaag en heb dit ook via mijn advocaat aangevochten.

Vandaar ook mijn reactie dat de maatschappij ons uitkotst. Erg jammer, mensen zouden meer open moeten staan voor onze sport vind ik.
 
Back
Naar boven