AndroidHealthClinic

Podcasts

Bezoekers in dit topic

Wat een sukkel die Jay. Gozer trainde ook, wat ik ervan heb gezien in al die jaren, als een laffe hond.
Respect voor zijn rendement en titels verder.
 
Ik had in ieder geval niet veel zin gehad in zijn manier van trainen. Volumes van hier tot de maan. Ik wil niet... :treuren:
 
Net 5 min. in.
GI wordt steeds erger :roflol:
Gekke Vlad
 
Het gaat hierover:


Onderschrift RxM:

Dave Palumbo is joined by Lee Priest and Rob Mathis (who worked at Max Muscle in Venica, CA), as Lee responds to a video clip posted yesterday by Generation Iron - positioned as Lee's Mother explaining why he is a bully. Rob is quick to refute any notion of Lee as a bully, with stories to illustrate the absolute opposite. Lee digs in on his history with GI, the documentary, and the real story as to why he didn't jump to promote the documentary they filmed on him.
 

Chris Aceto is a bodybuilding training and nutrition expert who has worked with some of the biggest names in bodybuilding including 4x Mr. O, Jay Cutler. He was an early proponent of a low carb diet before it caught on to mainstream, and is the author of several books helping bodybuilders from the early beginner stages all the way to the highest levels of competition.
 
Net 5 min. in.
GI wordt steeds erger :roflol:
Gekke Vlad
1587766164813.png


Vastgezet :rolleyes:

De strijd aangaan met een people's champion is een zeer slecht idee.
 
:roflol:

Dat kanaal is super triest.
Als ik video's van ze kijk dan verwijderen ze ook 90% van de reacties binnen het uur van plaatsen.
Alles wat ze niet aanstaat wordt verwijderd
 
Zelden iemand gezien waarvan het zo duidelijk is dat hij in de kast zit.

1587848386060.png


Jouw Russische paspoort inleveren, mooiboy.
 

Dave had geen schijn van kans om toen pro te worden.
 
Zijn rug is nog best impressive maar die midsection.. jezus
 
De "pose" @ 0:38 is tenenkrommend. Geen idee waarom ze dat doen. 'k Heb het sowieso niet op die strings.
 
De "pose" @ 0:38 is tenenkrommend. Geen idee waarom ze dat doen. 'k Heb het sowieso niet op die strings.

Weet ik ook niet, Kai had daar ook een handje van..
 

@ 5:01

giphy.gif


Wat een debiel is het toch ook.
 
Kevin levrone bij Rxmuscle

Part 1:

Part 2:

Part 3:
 
Back
Naar boven