Fitness Seller

Podcasts

Bezoekers in dit topic

Trouwens ik begreep dat Lee Priest binnenkort op het kanaal van die vervelende Patrick Bet David verschijnt.
 
Ik mag Pat wel. Veel progressie gemaakt op het vlak van interviewen.
Als ik zou mogen kiezen tussen alle mogelijke coaches en guru’s zou Mat Jansen zeker 1 van mijn favorieten zijn.
Dat ga ik toch voor Chad.

1589546564005.png


Leroy Davis als begeleider in de gym.
 
Laatst bewerkt:
Moet je we een eigen faciliteit hebben want ik denk niet dat dat goed zal gaan in de Basic fit
BF is een beetje zoals kryptonite voor Leroy.
 
Moet je we een eigen faciliteit hebben want ik denk niet dat dat goed zal gaan in de Basic fit

Moet wel een degelijke hardcore gym zijn ja, maar dat heeft sowieso altijd mijn voorkeur.
 
Train jij normaalgesproken in een hardcore gym?

Nee lol, heb je hier ook niet in de buurt.
Het is wel de chillste gym in de buurt maar ga deze zomer prob over naar de nieuwe gym waar Furryx94 ook sport.
Is ook niet hardcore maar wel beter dan wat ik in de buurt heb.
 
Nee lol, heb je hier ook niet in de buurt.
Het is wel de chillste gym in de buurt maar ga deze zomer prob over naar de nieuwe gym waar Furryx94 ook sport.
Is ook niet hardcore maar wel beter dan wat ik in de buurt heb.

Eigen gym openen a la Pleister
 
Ik zou ondertussen (wellicht) niet meer kunnen wennen in een gym.
 
Ik zou ondertussen (wellicht) niet meer kunnen wennen in een gym.

Ja daar zat ik laatst ook aan te denken. Nu train ik via een kennis in een soort private facility en daar ben ik meestal met max 3-4 andere kerels. De gym is niet super ofzo maar ik kan er alles doen en het feit dat er geen andere mensen zijn is echt heel erg chill. Als ik er aan denk dat ik over een paar weken weer terug tussen de instatyfushoeren moet trainen heb ik daar echt geen zin in. Moet binnen een paar jaar ff mijn eigen hardcore gym opzetten dan ben ik van dat gezeik af. Heb het al eens een beetje zitten te analyseren qua kosten etc. en in principe valt het wel mee hoeveel een kleine gym kost en daarnaast denk ik dat waar ik woon er best een markt voor is.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Fouad Abiad & Patrick Tuor

 
Ik heb mooie dames liever aan het fornuis staan en niet in de gym voor mijn neus met hun zwetende kutjes in mijn gezicht
Beter wordt dit de slogan van je nieuwe hardcore gym, bruh.
 
Fouad Abiad & Patrick Tuor


Oeeeh die moet goed zijn... Patrick Tuor is een van de guru’s met in mijn ogen de meeste “kennis” en een mooie filosofie. Werkt met superveel jonge beloftevolle amateurs en maakt ze pro
 
Oeeeh die moet goed zijn... Patrick Tuor is een van de guru’s met in mijn ogen de meeste “kennis” en een mooie filosofie. Werkt met superveel jonge beloftevolle amateurs en maakt ze pro

Ken nog weinig van hem dus zal zo eens luisteren, ben zeer benieuwd.
 
Ken nog weinig van hem dus zal zo eens luisteren, ben zeer benieuwd.

Heb op duitse kanalen al best vaak interviews met hem geluisterd dus vandaar dat ik hem al langere tijd ken/volg.
 
Back
Naar boven