XXL Nutrition

Podcasts (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Blade's Top 5 aller tijden waartegen hij het opnam:
  1. King Coleman
Willekeurig: Heath, Flex, Levrone & Cormier (als verloren talent)

Top 5 aller tijden:
  1. King Coleman
Willekeurig: Arnold, Heath, Oliva & Haney
 
Laatst bewerkt:
Ik heb die van Dexter gister gekeken, wat een prestaties heeft hij neergezet. Leuk interview toffe gast :cool:
 
Dexter is niet de GOAT, maar wel de beste bodybuilder aller tijden.
 

1585316692497.png
 

Dat zeggen ze al 100 jaar. Doordat Chad nu met hem werkt geloof ik er wel iets meer in.
 


 
 
 
Had vanochtend op de achtergrond dat interview met Dexter opstaan. Vond het sowieso al nooit echt een sympathieke/inspirerende bodybuilder en dat is na dit interview er ook niet beter op geworden. Wat een patser zeg. Goed dat opa met pensioen gaat.

Zou leuk zijn als ze een interview met Kevin Levrone regelen en dan ingaan op zijn jeugd, hoe hij opkwam als bodybuilder etc. Denk dat daar een paar mooie verhalen inzitten. Al vind ik die Patrick Bet David of hoe hij ook mag heten ook een vrij irritante en slechte interviewer. Ook een patser eerste klas waar ik met moeite naar kan luisteren.
 
Had vanochtend op de achtergrond dat interview met Dexter opstaan. Vond het sowieso al nooit echt een sympathieke/inspirerende bodybuilder en dat is na dit interview er ook niet beter op geworden. Wat een patser zeg. Goed dat opa met pensioen gaat.

Zou leuk zijn als ze een interview met Kevin Levrone regelen en dan ingaan op zijn jeugd, hoe hij opkwam als bodybuilder etc. Denk dat daar een paar mooie verhalen inzitten. Al vind ik die Patrick Bet David of hoe hij ook mag heten ook een vrij irritante en slechte interviewer. Ook een patser eerste klas waar ik met moeite naar kan luisteren.
Hij is wel een ekte OG tho. In dat geval is Phil heath veel erger imo.

Desalniettemin hebben ze wel de genetics om in ieder geval ERGENS om op terug te vallen. Ik vind het persoonlijk veel erger als iemand zo doet, maar niks heeft om op terug terug te vallen.

Meest alpha interview blijft toch deze vind ik

 
Haha ja maar Nasser was een baas en van hem kon iedereen het ook wel een beetje hebben, dat gedrag. 1 van mijn favoriete personages uit de 90s scene en eeuwig zonde dat ‘ie dood is.

Zowel Phil Heath als Dexter zijn gewoon bodybuilders en persoonlijkheden waar ik niks mee heb. Niet inspirerend, niet motiverend, niet educatief. Ja, goeie genetics en veel wedstrijden gewonnen en geld verdient. Maar het zijn geen fan favorites en persoonlijkheden waar men over 50 jaar nog over praat. Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind het niks.
 
Haha ja maar Nasser was een baas en van hem kon iedereen het ook wel een beetje hebben, dat gedrag. 1 van mijn favoriete personages uit de 90s scene en eeuwig zonde dat ‘ie dood is.

Zowel Phil Heath als Dexter zijn gewoon bodybuilders en persoonlijkheden waar ik niks mee heb. Niet inspirerend, niet motiverend, niet educatief.
Ja, goeie genetics en veel wedstrijden gewonnen en geld verdient. Maar het zijn geen fan favorites en persoonlijkheden waar men over 50 jaar nog over praat. Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind het niks.
True true. Ik heb alleen waardering voor hun genetics. Buiten dat hebben ze gewoon een kut persoonlijkheid.

In mijn optiek heeft Ronnie Coleman dan de beste mix van genetics, persoonlijkheid en charisma.
 
Voor mij is Dorian de ideale mix van persoonlijkheid, motivatie en fysiek.
 

@31:20 wordt Peter van Mol (bigcat) nog even genoemd.
 
Zowel Phil Heath als Dexter zijn gewoon bodybuilders en persoonlijkheden waar ik niks mee heb. Niet inspirerend, niet motiverend, niet educatief. Ja, goeie genetics en veel wedstrijden gewonnen en geld verdient. Maar het zijn geen fan favorites en persoonlijkheden waar men over 50 jaar nog over praat. Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind het niks.
True true. Ik heb alleen waardering voor hun genetics. Buiten dat hebben ze gewoon een kut persoonlijkheid.
Heath heeft de genen maar niet de lichaamsstructuur. Op dat vlak is het toch wel ietwat een vreemde Mr. Olympia in vergelijking met Haney, Yates, Coleman en Cutler. De laatstgenoemde heren hadden bv. veel wijdere clavicula. Ben er wel zeker van dat schouders veel extra aandacht kregen bij Heath. :P
 
Behalve de holocaustontkenning dan. :hahaha:
Deze inderdaad. Echt slecht.

Heath heeft de genen maar niet de lichaamsstructuur. Op dat vlak is het toch wel ietwat een vreemde Mr. Olympia in vergelijking met Haney, Yates, Coleman en Cutler. De laatstgenoemde heren hadden bv. veel wijdere clavicula. Ben er wel zeker van dat schouders veel extra aandacht kregen bij Heath. :P
Klopt, maar dat is ook het enige wat niet mee zit bij hem. Ik kan namelijk geen weak body part van hem aanwijzen.

Overigens kun je hetzelfde over Bonac zeggen, maar die schijnt het ook altijd goed te doen. Narrow af.
 
Back
Naar boven