AndroidHealthClinic

Podcasts (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

 
Laatst bewerkt:
 
Laatst bewerkt:

:roflol:
 
Strongman WK


500 Kg DL



Waarom in dit topic?
  1. Omdat het kan
  2. Omdat de Hangbuik Brigade geen topic voor hem heeft
 
Laatst bewerkt:
Had iemand van jullie een tijdje (2 maanden ofzo denk ik) geleden die episode van Joe Rogan gezien met die homo strongman? Vond dat wel een geinig interview en ook wel een chille gast (geen idee hoe hij heet overigens). Moest er ff aan terugdenken nu
 
Had iemand van jullie een tijdje (2 maanden ofzo denk ik) geleden die episode van Joe Rogan gezien met die homo strongman? Vond dat wel een geinig interview en ook wel een chille gast (geen idee hoe hij heet overigens). Moest er ff aan terugdenken nu

World's Strongest Gay :D
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ondertussen zoveel interviews met Yates gezien. Niets van wat hij zegt is nog nieuw voor mij.

:lol:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ondertussen zoveel interviews met Yates gezien. Niets van wat hij zegt is nog nieuw voor mij.

:lol:

Ja dat heb ik ook hoor... alleen het interview met Joe Rogan had een beetje een andere invalshoek en dat maakte het zo goed. Niet het standaard bodybuilding verhaal maar een beetje een mix van verschillende topics door elkaar.
 
Ik heb ondertussen zoveel interviews met Yates gezien. Niets van wat hij zegt is nog nieuw voor mij.

Same en heb ze intussen allemaal al meerdere keren geluisterd.
Ik moet alleen de docu nog zien van em: The original mass monster.
 
Niet het standaard bodybuilding verhaal maar een beetje een mix van verschillende topics door elkaar.

Die van London Real zijn ook goed.
 
Die van London Real zijn ook goed.

Ja, funny enough waren dat de interviews waardoor ik Dorian leerde “kennen”. In de zomer van 2016 was dat geloof ik. Ik kende hem daarvoor eigenlijk alleen bij naam lol. En vervolgens begon mijn obsessie met hem, HIT training etc.
 
Ik vind die Patrick Bet David of hoe hij ook heet eigenlijk ook gewoon een slechte versie van Joe Rogan en die gast van London Real. Die 2 zijn echt goede gespreksvoerders terwijl die Iranier met zijn scheve neus echt alleen maar irritant is en veel te veel op de voorgrond treedt tijdens zijn interviews. Opzouten met die gast
 
Ik vind die Patrick Bet David of hoe hij ook heet eigenlijk ook gewoon een slechte versie van Joe Rogan en die gast van London Real. Die 2 zijn echt goede gespreksvoerders terwijl die Iranier met zijn scheve neus echt alleen maar irritant is en veel te veel op de voorgrond treedt tijdens zijn interviews. Opzouten met die gast
Er is wel iets van aan. Al is Patrick al stukken beter geworden tegenover vroeger. Toen leek het soms alsof hij zelf het verhaal van degene die hij interviewde niet kon volgen. Qua productie, en editing, blaast hij wel zo'n beetje alle BB media weg. (@ RxSkype...)
 
Laatst bewerkt:
Ja die met John Hodgson heb ik ook al een paar keer gezien lol. Was ook een goeie.
 
E.H. Strongman WK

Waarom in dit topic?
  1. Omdat het kan
  2. Omdat de Hangbuik Brigade geen topic voor hem heeft

3. Omdat hij dit verdient, ook hij is de beste versie van zichzelf is geworden.
 
 
Back
Naar boven