AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD BB.nl fotowedstrijd 2017 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, FITNESS SELLER en MUSCLEMEAT]

  • Topic starter RFFNCK
  • Startdatum
  • Reacties 47
  • Weergaven 17K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

RFFNCK

Super Moderator
Super Mod
10 jaar lid
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
29.195
Waardering
8.335
Na al het zware trainen, het toegewijd eten, en veel bloed, zweet en tranen om dat droge fysiek te behalen, zijn de deelnemers klaar om zich te presenteren. Ma.w. : de wedstrijd is begonnen! :)

Je kan je score voor elke deelnemer hier geven (klik op de sterretjes):

Contest Mannen - Big-T Memorial Contest | Bodybuilding.nl Forum

Contest Vrouwen - Contest Vrouwen | Bodybuilding.nl Forum

Zoals in het reglement al gezegd kan je alleen stemmen als je meer dan 50 posts geplaatst hebt en langer dan 30 dagen geregistreerd bent op het forum.
 
Guys and girls, heel veel succes! Ik hoop dat iedereen er uit heeft kunnen halen wat er in zat en tevreden is met het resultaat! Het was hard werken, maar als ik de foto's van alle deelnemers zie heeft iedereen echt ontzettend z'n best gedaan en een mooi resultaat neergezet, petje af!!

May the odds be ever in your favor everybody!
 
Heel veel succes allemaal!
Iedereen die mee heeft gedaan is een winnaar in zijn/haar eigen strijd!

De weg naar je doel is de weg van de echte winnaar in een wedstrijd!

May the best man/woman win!
 
Heeft Pleister nou opzich zelf gestemd en 5 sterren gegeven? :roflol:

P6_NOm_RR4ivtaDKn7Oefw.png
 
Ben een paar maanden weggeweest... dan mis je dit.
Jullie staan er goed bij! Succes allemaal!
 
Helemaal gemist deze. Iedereen succes gewenst!
 
Heeft Pleister nou opzich zelf gestemd en 5 sterren gegeven? :roflol:

P6_NOm_RR4ivtaDKn7Oefw.png
Is het niet uigesloten om jezelf te beoordelen?
Lijkt me dat dat niet de bedoeling zou moeten zijn. Het gaat er toch om hoe anderen je beoordelen....
 
Ben na een tijdje afwezig te zijn geweest terug. Was altijd een stille lezer maar wel al langer lid. Heb mijn 50 posts al gepasseerd en wilde stemmen bij de mannen maar dat lukt niet... enig idee waarom?
 
Ben na een tijdje afwezig te zijn geweest terug. Was altijd een stille lezer maar wel al langer lid. Heb mijn 50 posts al gepasseerd en wilde stemmen bij de mannen maar dat lukt niet... enig idee waarom?

Maybe te lang afwezig /inactief?
 
Je kan alleen stemmen als je bij aanvang van het stemmen al 50 posts had.
 
Back
Naar boven