MuscleMeat

BB Opa of Oma

Bezoekers in dit topic

Simon Rasing

Novice
Lid geworden
24 apr 2018
Berichten
2
Waardering
0
Beste BB forum leden,

Mijn naam is Simon Rasing, documentaire maker, en op dit moment bezig met een serie van inspirerende verhalen over sportende ouderen. Het doel is eigenlijk om ook eens een positief verhaal te vertellen dat als voorbeeld kan dienen voor anderen, waarbij de oudere nog volop en krachtig in het leven staat. Een voorbeeld hiervan: Ik volg een man van 75 die nog altijd 4x per week zwemles geeft aan 'onhandelbare' kinderen.

Nu vroeg ik mij af of er ook oud BB'ers zijn van boven de 70 die nog altijd volop sporten. Het is misschien een long shot, maar ik kan mij niet voorstellen dat deze er niet zijn. Misschien ex BB'ers of mensen die vanaf een latere leeftijd hiermee zijn begonnen? Mochten jullie iemand kennen of tegenkomen in jullie gym, dan zou ik heel graag met diegene in contact komen om eens kennis te maken!

Ik hoor het graag en alvast ontzettend bedankt!

Gr,
Simon
 
specialpaint maar die is volgens mij voor het leven verbannen.. Zou ook weinig positiefs uitkomen denk ik :roflol:

Kan zo verder niemand bedenken
 
ja hoor ,bij Basic Fit , de Braak in Helmond loopt wel zo'n oude taaie knakker rond

zelf even navragen bij de receptie,ik ken die beste man niet persoonlijk
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven