AndroidHealthClinic

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

Bezoekers in dit topic

Robbie1970

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 jul 2009
Berichten
2.699
Waardering
205
Hier komen de trainingvideo's en foto's van Rob S binnenkort.
De aanloop naar zijn eerste wedstrijd kan hier gevolgd worden.Uiteraard zullen er ook andere dingen natuurlijk over Rob S gepost worden zoals welke kleur boxer hij het liefste aan heeft etc etc
Binnenkort krijgt Rob ook een kledingsponsor, iets wat ie niet wist maar nu dus wel als hij dit leest :D
Rob word begeleid en getraind door Mascha Tieken en Berry de Mey en als ie pech heeft dan train ik hem ook af en toe :D

Rob S samen met Berry de Mey.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Het mooie is dat als ik talent zie ik de zelfde kriebbels krijg als vroeger. Ik zeg wel eens als ik destijds had geweten wat ik nu weet dan had ik bepaalde zaken in mijn voeding en training anders gedaan. Met iemand als Rob kan ik mijn kennis alsnog laten gelden. En vergeet de input van Mascha niet! Wij hebben twee jaar terug heel spontaan samen haar voorbereiding door genomen voor haar laatste wedstrijd. We kennen elkaars principes. Doordat we dit toen hebben gedaan zijn we al op elkaar ingespeeld. Mascha weet hoe de vork in de steel zit. We vormen een team. Terug naar basis principes. Nooit zomaar wat doen. Altijd onderbouwen vanuit de beredenering hoe het lichaam werkt. Gaan voor het beste en kwaliteit! Dat is de formule om succesvol te zijn. We gaan er tegenaan!!
 
Interessant!
 
Berry krijgt er kriebels van en ik ben gewoon heel erg blij dat wij zo`n talent mogen begeleiden en helpen met alles wat op zijn pad komt.

Als atlete weet ik dat er obstakels en valkuilen zijn in deze sport. Met Berry zijn ervaring en de mijne zullen wij Rob helpen de obstakels makkelijker te nemen en de valkuilen te vermijden.
Rob is een talent die zeker heel ver kan komen en wat is er dan mooier als 2 prof atleten je helpen om het maximale uit je zelf te halen. Berry, Robbie en ik weten zeker dat hij een sensatie gaat worden. Dus STAY TUNED voor de updates
 
Kijk uit naar de updates. abbo:D
 
Best een grote verandering in Rob's leven als ik het zo lees.
Heel vet natuurlijk dat een forumlid dit kan bereiken.

De kleur van zijn boxer hoef ik niet te weten, maar een filmpje van een goede benentraining is altijd wel intressant natuurlijk :D
Verder is het wel leuk om de ontwikkelingen te volgen en de resultaten die daarmee geboekt zullen worden.

Ben benieuwd wat we te zien krijgen :)

Rob S, suc7 kerel!
 
Zie dit topic nu pas, bedankt dat je met ff op de hoogte stelt Robbie :D

Wist ondertussen wel al dat je een kledingsponsor hebt weten te regelen wat natuurlijk heel tof is. Ze sponsoren o.a. Victor Martinez, Hidetada Yamagishi en Stan Mcquay en ik heb al gezien dat ze behoorlijk gave shirtjes en broeken hebben.

Maargoed, ik zal dan ook maar direct de training van eergisteren plaatsen; borst en buik.

Incline dumbbell press
16 x 30kg (opwarmen)
12 x 40kg (opwarmen)
10 x 50kg
10 x 55kg
7 x 60kg*

Standing cable fly's
10 x 42,5kg
8 x 47,5kg*
10 x 42,5kg*

Seated machine fly's
12 x 55kg
11 x 60kg
10 x 60kg*

Decline benchpress in smith machine
12 x 80kg
10 x 100kg*
10 x 100kg*

Incline dumbbell fly's
10 x 18kg
10 x 18kg*
> vervolgens 30 sec strechen met 14kg dumbbells

Hierna 2 oefeningen voor de buik gedaan, totaal 6 sets.


En nog een foto van 8 oktober..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Was dat onder begeleiding die training of op eigen houtje Rob?
 
Hoe zit het met je voeding Rob, daar ben ik erg benieuwd naar!
 
Die training is nog gewoon op eigen houtje. Ik schrijf deze week alles op wat ik doe en aan de hand daarvan gaan Berry en Mascha het een en ander aanpassen.

Mijn voedingsschema moet ik nog krijgen maar dat gaat niet geplaatst worden. Jullie zullen er toch niet veel aan hebben omdat dat schema puur voor mij gemaakt wordt.
 
Abbo! :-) Zal een interessant topic worden.
 
Zie dit topic nu pas, bedankt dat je met ff op de hoogte stelt Robbie :D

uhhhhhhhhh......uhhhhhhh............ja graag gedaan, jammer dat je alleen laat reageerd :D

Wist ondertussen wel al dat je een kledingsponsor hebt weten te regelen wat natuurlijk heel tof is. Ze sponsoren o.a. Victor Martinez, Hidetada Yamagishi en Stan Mcquay en ik heb al gezien dat ze behoorlijk gave shirtjes en broeken hebben.


Maargoed, ik zal dan ook maar direct de training van eergisteren plaatsen; borst en buik.

Incline dumbbell press
16 x 30kg (opwarmen)
12 x 40kg (opwarmen)
10 x 50kg
10 x 55kg
7 x 60kg*

Standing cable fly's
10 x 42,5kg
8 x 47,5kg*
10 x 42,5kg*

Seated machine fly's
12 x 55kg
11 x 60kg
10 x 60kg*

Decline benchpress in smith machine
12 x 80kg
10 x 100kg*
10 x 100kg*

Incline dumbbell fly's
10 x 18kg
10 x 18kg*
> vervolgens 30 sec strechen met 14kg dumbbells

Hierna 2 oefeningen voor de buik gedaan, totaal 6 sets.


En nog een foto van 8 oktober..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom worden die bodybuilders toch altijd tijdens het sms-en gefotografeerd ???
 
interessant om te volgen, succes met de samenwerking.
 
Ten eerste, succes Rob met de trainingen en komende wedstrijden.
Ten tweede, deze log ga ik zeker volgen.
 
Mack volgt.
Vids van benen training met Mascha:wanker:
 
Dit kan wel eens de moeite zijn om te volgen :) Succes!
 
Back
Naar boven