AndroidHealthClinic

Gestopt BB Tom voorbereiding DBB contest 2013

  • Topic starter BB Tom
  • Startdatum
  • Reacties 46
  • Weergaven 14K
  • Volgers 9

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
vind borst/rug een heerlijke combi.

ik doe eerst borst.
ik dacht eerst geen energie meer te hebben voor rug na borst maar het tegengestelde is waar.
ik lijk juist mijn rug harder te kunnen pakken op deze manier??!

je kunt er ook voor kiezen om en om te doen maar ik verlies op die manier wat meer focus en pomp op beide spiergroepen.
Interessant..ik was van plan over twee weken ook borst en rug in 1 training te stoppen maar was van plan ze om en om te doen. Misschien allebei eens proberen!:thumbs:

Bedankt, Nogtans train ik benen veel minder als de rest, waarom is hierboven reeds uitgelegd.
Ik train ze maximaal 1x per week, en dan steeds steeds 'lichte oefeningen' met relatief veel herhalingen

Hieronder een voorbeeld van een beentraining:

- front squat : 3 x 20x20kg (jawel, zeer licht :D eerder als opwarming)
- leg extensions : 3x 20x50kg
- lunges (walk) : 3x 20 stappen (10L 10R) met 2 dumbbells van 10kg
- leg curls: 3x 20x20kg
- stiffed deadlift met 2 dumbbells van 16kg: 3x 20
- calve raises: 3x 25x30kg

that's it. Ik voel op de moment zelf lichtjes pijn in mijn benen, maar het is na een uurtje over.
Waarom kies je er niet voor bijvoorbeeld speedbox squats te doen of iets dergelijk (bijvoorbeeld 10setsx2hh)..kun je behoorlijk wat gewicht gebruiken, maar hou je de snelheid er goed in! Is IMO ook een goede manier om het onderste deel van je squat te versterken!
 
Zal ik zeker eens proberen ! thx !
 
Vandaag laatste praktijkexamen gehad ! En meteen vanavond benen eens lekker geknald !

Zalig gevoel op dit moment in de benen ^^
 
Nu al mijn sportexamens op school volledig achter de rug zijn, en ik de komende weken veel vrije tijd heb (blokperiode) ga ik een gooi wagen om te cutten met IF.
 
Nu al mijn sportexamens op school volledig achter de rug zijn, en ik de komende weken veel vrije tijd heb (blokperiode) ga ik een gooi wagen om te cutten met IF.
Succes! Ben benieuwd naar je aanpak!
 
Nu al mijn sportexamens op school volledig achter de rug zijn, en ik de komende weken veel vrije tijd heb (blokperiode) ga ik een gooi wagen om te cutten met IF.
Zou leuk zijn als je je log eens update dan ;)
 
Hallo iedereen !


Aangezien ik afkomstig ben uit België, en hier elk moment van de dag politie en controle kan binnenvallen in de gym heb ik ook besloten geen enkele vorm van AAS en andere cuttingproducten te nemen. Die boete wil ik niet riskeren.


Echt geweldig ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven