Fitness Seller

BB vs gemiddelde cafevechter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Wie denken jullie nou dat dit zou winnen?
Ikzelf ga voor de cafevechter omdat hij allerlei leipe truukjes kent...
 
Mooi oli jij bent echt helemaal parra
 
de bb omdat de cafevechter te zat is om nog kwaad te doen..
 
ik bankdruk zn hoofd tussen de bar en mn hand
 
De bodybuilder natuurlijk. Is veel alerter (niet dronken neem ik aan), en veel meer kracht! Simpele overwinning!
 
Flex die spieren,flink uithalen,in de pocket.even zijn borstkas legpressen en ze kijken wel uit met omstoten van je spa blauw in de toekomst.
 
is dan wel pech hebbe als die cafevechter ook aan bodybuilding doet of is dat onmogelijk??
 
lol...

De bb'er natuurlijk... Wie wint er nu van een bb'er... :rolleyes:
 
Originally posted by Olimantado
Wie denken jullie nou dat dit zou winnen?
Ikzelf ga voor de cafevechter omdat hij allerlei leipe truukjes kent...
Bodybuilders kunnen ook leipe trucjes kennen, believe me --> geleuf me
 
Originally posted by Bracke
lol...

De bb'er natuurlijk... Wie wint er nu van een bb'er... :rolleyes:

Dat KAN zijn

Een free fighter
Een kick boxer
Een boxer
etc.

Ik weet niet waarom iedereen denkt dat als je groot en gespierd bent dat je ook goed kan vechten. Dat gaat natuurlijk helemaal nergens over je hebt meer kracht ja maar je moet die kracht wel goed kunnen gebruiken en DURFEN te gebruiken
 
Originally posted by M@k@vElI


Dat KAN zijn

Een free fighter
Een kick boxer
Een boxer
etc.

Ik weet niet waarom iedereen denkt dat als je groot en gespierd bent dat je ook goed kan vechten. Dat gaat natuurlijk helemaal nergens over je hebt meer kracht ja maar je moet die kracht wel goed kunnen gebruiken en DURFEN te gebruiken

Ben t met je eens, vechten is meer dan kracht alleen, maar een rake vuistslag in de smoel van wie dan ook en hij ligt.
daarentegen zet een sumoworstelaar in de ring met een bbér en je kan ook een leuke pot zien.
 
Leuke trucjes kennen is ook wat anders dan ze kunnen natuurlijk... Vooral als je wat gedronken hebt.
 
Een kruisbescherming dragen en de eerste die boel zoekt, vlieg je recht naar de strot.. No fighting that..
 
Originally posted by dandyman


Ben t met je eens, vechten is meer dan kracht alleen, maar een rake vuistslag in de smoel van wie dan ook en hij ligt.
daarentegen zet een sumoworstelaar in de ring met een bbér en je kan ook een leuke pot zien.


Denk dat de BBer alle kanten van de mat ziet. Die Sumo-jongens trainen veel op krachtuithouding in tegenstelling tot BBers die meestal 6-8 reps doen. Zij zullen tegen een sumo-worstelaar dus volgens mij niet veel kunnen beginnen...
 
Wie denken jullie nou dat dit zou winnen?
Ikzelf ga voor de cafevechter omdat hij allerlei leipe truukjes kent...

ook hier hebben we weer van die bijdehande mensen....
jezus heb je nix beters te doen dan vragen bedenken die kinderen van 8 de hele tijd vragen aan hun pappie zoals waarom is de lucht blauw?
 
Whoehahahah jij bent hiet net nieuw en jij kent onze oli niet, zoek een verder naar andere posts van oli. wedde dat je je groen geel gaat zitten ergeren.

Oli rule
 
dat zal best jah...
als ie met zn koeien- IQ gaat zitten redeneren
 
Nu is de grote vraag heeft oli een koeien IQ of heb jij geen gevoel voor humor :p

Je kan oli utdagen voor de vecht threat, die hebben we hier ook te vinden in ''het garenhanenhok'' bij chat en conversatie
 
Back
Naar boven