AndroidHealthClinic

BB vs gemiddelde cafevechter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by BorZ
dat zal best jah...
als ie met zn koeien- IQ gaat zitten redeneren


Hoe kan jij nou weten dat ik een koeien-IQ heb?
Trouwens, misschien zijn koeien wel veel intelligenter dan mensen, maar zijn zo intelligent dat ze niet veel meer doen dan een hele dag gras eten (en geef ze maar eens ongelijk...)

Nou ja, ik ben niet zeker van bovenstaande stelling, maar waar ik wel zeker van ben is dat een aap meer hersencellen heeft dan jij!!
 
Is toch een vraag zoals een ander? Wie vraagt er zich nu niet eens af en toe iets anders af?

;)
 
Nou ja, ik ben niet zeker van bovenstaande stelling, maar waar ik wel zeker van ben is dat een aap meer hersencellen heeft dan jij!!

je zegt net dat ik niet kan weten dat ik niet kan weten of jij evenveel IQ hebt als een koe... Hoe kan jij dan weten of een aap meer hersencellen heeft dan ik?
 
Je kan oli utdagen voor de vecht threat, die hebben we hier ook te vinden in ''het garenhanenhok'' bij chat en conversatie

hahahahha ik zal dat topic ff rondneuzen :p thnx 4 tip lijkt me wel lache :D
 
Originally posted by BorZ
Je kan oli utdagen voor de vecht threat, die hebben we hier ook te vinden in ''het garenhanenhok'' bij chat en conversatie

hahahahha ik zal dat topic ff rondneuzen :p thnx 4 tip lijkt me wel lache :D

p.s. als je een uitspraak van iemand wilt neerzetten, dan hoef je m niet te copyen en pasten maar kan je gewoon bij de desbetrefende post op Quote drukken
 
Originally posted by Juriaan


p.s. als je een uitspraak van iemand wilt neerzetten, dan hoef je m niet te copyen en pasten maar kan je gewoon bij de desbetrefende post op Quote drukken



Je kan het hem niet kwalijk nemen, die gozer heeft nou eenmaal het IQ van een aap....
 
lager toch.....

en om eff on-topic te blijven, tuurlijk krijgt de bb'er ze flink aangemeten........-Die zuiplap het tog een glas in ze hand-

(zucht mensen weleens in een kroeg geweest?.......zucht...
 
BB'ers zijn wel over het algemeen nogal traag in hun bewegingen. Gevolg laat zich wel raden. Ik was een snel kereltje op het tenniscourt maar nu...man toch...ging laatst terug een balletje kloppen na 2 jaar :o Ik leek net een zwangere koe.
Heb niet zo veel ervaring met vechten trouwens, mij zouden ze zo een oplawaai geven zonder ik enig verweer in petto heb.
 
Originally posted by BorZ
Nou ja, ik ben niet zeker van bovenstaande stelling, maar waar ik wel zeker van ben is dat een aap meer hersencellen heeft dan jij!!

je zegt net dat ik niet kan weten dat ik niet kan weten of jij evenveel IQ hebt als een koe... Hoe kan jij dan weten of een aap meer hersencellen heeft dan ik?

If you mess with Oli you mess with the rest!!!!:mad:
Ik ben zijn GROOTSTE tegenstander! Zelfs groter als Rob!
Maar hij is ook de enige echte gare haan hier!
Afblijven dus! Ik ben de enige die hem in elkaar mag meppen!
 
Originally posted by Vince
BB'ers zijn wel over het algemeen nogal traag in hun bewegingen. Gevolg laat zich wel raden. Ik was een snel kereltje op het tenniscourt maar nu...man toch...ging laatst terug een balletje kloppen na 2 jaar :o Ik leek net een zwangere koe.
Heb niet zo veel ervaring met vechten trouwens, mij zouden ze zo een oplawaai geven zonder ik enig verweer in petto heb.

Is goed, volgende keer ik jou zie, krijg je een stevige Whoopass
:D
 
Ik win het van bijna alle bodybuilders denk ik. Bodybuilders hebben totaal geen ervaring met vechten over het algemeen.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

--------------------------------------------------------
The only way i can learn, IS TO LEARN FROM YOUR MISTAKES
 
Originally posted by Hellslayer
Ik win het van bijna alle bodybuilders denk ik. Bodybuilders hebben totaal geen ervaring met vechten over het algemeen.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

--------------------------------------------------------
The only way i can learn, IS TO LEARN FROM YOUR MISTAKES
[/QUOTE

Lets put on the gloves!!] Of ik geef je gewoon een :headbang:
 
Originally posted by Hellslayer
Ik win het van bijna alle bodybuilders denk ik. Bodybuilders hebben totaal geen ervaring met vechten over het algemeen.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

--------------------------------------------------------
The only way i can learn, IS TO LEARN FROM YOUR MISTAKES


Weer zo'n uitspraak van zo'n wannabe'er..:rolleyes:
 
Originally posted by RichardV


If you mess with Oli you mess with the rest!!!!:mad:
Ik ben zijn GROOTSTE tegenstander! Zelfs groter als Rob!
Maar hij is ook de enige echte gare haan hier!
Afblijven dus! Ik ben de enige die hem in elkaar mag meppen!


Inderdaad, van RichardV heb ik eens een enorm pak rammel gekregen toen we ergens afgesproken hadden om te knokken!!
 
Originally posted by Olimantado



Inderdaad, van RichardV heb ik eens een enorm pak rammel gekregen toen we ergens afgesproken hadden om te knokken!!

:grin: Maar goed dat je dat nog steeds weet! En weet je wat Oli deed....:cry: :bawling:
 
Tja, zo'n pak rammel vergeet je niet gauw, doch sinds toen heb ik gekuurd en ben maar liefst 14kg bijgekomen. Ik ben helemaal klaar om je terug te pakken!! (als je nog durft)
 
Originally posted by Bracke


Is goed, volgende keer ik jou zie, krijg je een stevige Whoopass
:D

Gnagnagnagna :cool:
Maar als ik het nog nooit uitgetest heb.. wie weet ben ik wel a born killa :D
 
Back
Naar boven