Fitness Seller

bb VS KARATEKID (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

mrboem

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mrt 2003
Berichten
62
Waardering
0
bb VS KARATEKID wie zou der winnen????
 
Ik denk Elvis Presley :o

Spijt me zeer, maar wat is nou je vraag ? Zelfde als, wat is er mooier? Blauw of lang?
 
idd, wat is dit nou voor onzinnige vraag.
 
Pipi langkous VS zwarte piet wie zou er winnen???
 
Originally posted by admin
Pipi langkous VS zwarte piet wie zou er winnen???

Pipi, zeker weten heb je weleens gezien hoe sterk zij is.:D
 
In een gevecht zou een karate-ka winnen als je daar op doelt. BB kan wel sterk en groot zijn maar dat maakt geen bal uit voor een (goed getrainde) karate-ka.

Maar waarom al dit geweld? 2 mooie sporten dus nutteloos om te vechten?
 
Een goed getrainde karate-ka hoeft niet te winnen van een bb.Heeft ook te maken met het gewichtverschil.In het freefichtwereldje presteren de oosterse vechtsporters bar weinig.bv een wereldkampioen karate-ka of teakwondo leggen het over het algemeen af tegen een kickbokser of samboworstelaar die maar een paar wedstijden hebben gevochten.Toen ik zelf nog trainde kwamen er wel eens judoka's mee trainen die al heel wat bekers hadden binnengesleept.Dus die gasten pakte je dan extra hard aan met het grondgevecht.
 
Licht eraan wat voor gevecht ?

Een straat gevecht hebben beide kans een karate wedstrijd zal die karate kid ongetwijfeld winnen
 
Originally posted by admin
Pipi langkous VS zwarte piet wie zou er winnen???

He, jullie jatten mijn grappen!! (zie fictief kooigevechtkampioenschap...)
 
Nee hoor, kwam gewoon het eerste in me op :rolleyes:
 
Originally posted by zoutzak
idd, wat is dit nou voor onzinnige vraag.

Kan niet tegen negatieve commentaar op goed bedoelde vragen. Er zijn immers geen domme vragen. Breek het initiatief niet zo af, kan ik niet tegen..

ontopic: Stem op BB.. Hoe snel of hoe behendig je ook bent, je kan no way op tegen een rots van 300pond. Of je moest hem in de ballen raken, maar daar hebben de profs dan weer minder last van..

:)
 
bb VS KARATEKID wie zou der winnen

hoe LIJPE en onintilligente vragen kun je verzinnen :S
 
Nou dit gaat volgens mij op ze karma inhakken ;)
 
Originally posted by BorZ
bb VS KARATEKID wie zou der winnen

hoe LIJPE en onintilligente vragen kun je verzinnen :S

Zo intelligent ben je zelf blijkbaar ook niet, gezien je spelling
 
Originally posted by Bracke

ontopic: Stem op BB.. Hoe snel of hoe behendig je ook bent, je kan no way op tegen een rots van 300pond.
:)



Geloof je dat nou echt zelf?? :( Raak maar eens zo'n rots van 150 pond op de zijkant van zijn kin, door een uppercut waarbij je op volle lengte kon uithalen. Je mag er zeker van zijn dat hij neergaat (ik spreek uit ervaring))
 
Originally posted by Olimantado




Geloof je dat nou echt zelf?? :( Raak maar eens zo'n rots van 150 pond op de zijkant van zijn kin, door een uppercut waarbij je op volle lengte kon uithalen. Je mag er zeker van zijn dat hij neergaat (ik spreek uit ervaring))

Uppercut, moehahaha..
 
(eanderFCU )

Zo intelligent ben je zelf blijkbaar ook niet, gezien je spelling

Hmm... jah dat zegt iemand tegen mij die Utrecht VERKEERD spelt: Utreg is fout ! en als je met een antwoord komt van is spreektaal dan is die van mij ook...
 
ontopic: Stem op BB.. Hoe snel of hoe behendig je ook bent, je kan no way op tegen een rots van 300pond. Of je moest hem in de ballen raken, maar daar hebben de profs dan weer minder last van..

wat is er nou geweldig aan een tank van 300 pond!? je kan hem zo neerhalen zon gast van 150 kg is zo sloom als een stoomtrein alles wat je doet wordt bij hem 3 seconden later geregistreerd :p en ik geloof niet dat ze kunnen vechten.
 
Originally posted by BorZ
(eanderFCU )

Zo intelligent ben je zelf blijkbaar ook niet, gezien je spelling

Hmm... jah dat zegt iemand tegen mij die Utrecht VERKEERD spelt: Utreg is fout ! en als je met een antwoord komt van is spreektaal dan is die van mij ook...

He man wat is jouw probleem?! Te veel suiker gegeten ofzo?
 
Neej, srry de steroiden liggen me niet zo :(
 
Back
Naar boven