Fitness Seller

bb VS KARATEKID (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by BorZ
(eanderFCU )

Zo intelligent ben je zelf blijkbaar ook niet, gezien je spelling

Hmm... jah dat zegt iemand tegen mij die Utrecht VERKEERD spelt: Utreg is fout ! en als je met een antwoord komt van is spreektaal dan is die van mij ook...
:o
 
wie zou r winnen?

LeanderFCU V.S. BorZ...?
 
Originally posted by BorZ
ontopic: Stem op BB.. Hoe snel of hoe behendig je ook bent, je kan no way op tegen een rots van 300pond. Of je moest hem in de ballen raken, maar daar hebben de profs dan weer minder last van..

wat is er nou geweldig aan een tank van 300 pond!? je kan hem zo neerhalen zon gast van 150 kg is zo sloom als een stoomtrein alles wat je doet wordt bij hem 3 seconden later geregistreerd :p en ik geloof niet dat ze kunnen vechten.

exactly, welleens van bob sapp gehoord? voormalig NFL-speler, vecht nu mee in K1 en Pride. Die gozer is 170(!)kg, met een vrij laag bf%... de meeste vechters geven em gewoon een stoot op zn lever..ligtie snel te huilen:p
 
Originally posted by jamesz


exactly, welleens van bob sapp gehoord? voormalig NFL-speler, vecht nu mee in K1 en Pride. Die gozer is 170(!)kg, met een vrij laag bf%... de meeste vechters geven em gewoon een stoot op zn lever..ligtie snel te huilen:p

Probeer es:D
 
Ja idd,

over het laatst op Eurosport die wedstrijd gezien. Bob, aka the Beast, lag na een goede stoot te schreeuwen om zijn mammie :)
 
ook geen wonder, zn lever zal vast wel verrot weze:D
 
bodybuilder is veel te sloom, als karate kid ophoudt met die stomme kata`s maakt hij nog een kans
 
jah, wie heeft dat gevecht nu eigenlijk gewonnen, BB of Karatekid?
 
karatekid had ze luier vol gepoept dus kon niet verder vechten ,
de bodybuilder won
 
Is eig voor een groot stuk wel zever.. Wat heeft een bbr eigelijk met vechten te maken?? Begrijp het verband niet.. Dan is er eerder een sterker verband tussen vechters en powerlifters..

Maar bodybuilders???
 
Begrijp die vraag niet helemaal... weet niet precies hoe je ze vergelijkd, maar denk niet dat deze twee sporten te vergelijken zijn zo als jij het steld....

BB en karate zijn twee verschillende sporten met verschillende doelen.. allebij hebben ze zijn charmes.. maar wanneer het bij karate gaat om technieken en acties gaat het bij BB om het uiterlijk..... Heb zelf Kick boksen, Kung fu gedaan en gebokst.. nu doe ik BB... al deze sporten zijn prachtig in mijn ogen... maar zijn niet te vergelijken....

Net als je zou zeggen.. wat is beter.. een sony tv of een Miele afwasmachine?
 
BorZ zei:
(eanderFCU )

Zo intelligent ben je zelf blijkbaar ook niet, gezien je spelling

Hmm... jah dat zegt iemand tegen mij die Utrecht VERKEERD spelt: Utreg is fout ! en als je met een antwoord komt van is spreektaal dan is die van mij ook...


Utreg is klaarblijkelijk wel spreektaal. Onintelligent als onintilligent spellen is gewoon een stommiteit.
 
als je die karatekid bedoelt van de films, die wint zeker niet.
 
Man-Mountain zei:
als je die karatekid bedoelt van de films, die wint zeker niet.

Weet het niet hoor, die kraanvogel 'truuk' jaagt me nog steeds achterna :scared: :scared:
 
Back
Naar boven