AndroidHealthClinic

bb wedstrijden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rob

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2003
Berichten
2.285
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Sinds ik een tijdje geleden naar een bb wedstrijd ben geweest ben ik me steeds meer gaan interesseren in bb wedstrijden, voornamelijk voor de wedstrijden voor jongere deelnemers.
Ik heb al een beetje research gedaan naar websites waar ik info als leeftijden gewichtklasses en regelementen kon vinden voor jeugdwedstrijden, maar ik heb niet echt veel kunnen vinden.

Weet iemand nog een goede site met info ?

gr rob
 
Reclame maken voor andere boards is hier strikt verboden, hoor Rob. Kijk, wat je wel kan doen is hier naar info vragen of naar websites waar info opstaat...
 
Originally posted by Olimantado
Reclame maken voor andere boards is hier strikt verboden, hoor Rob. Kijk, wat je wel kan doen is hier naar info vragen of naar websites waar info opstaat...

Hij maakt toch geen reclame voor andere boards? ???
 
:scratch:
scroll ff naar boven
Ik vroeg namelijk ook om een website met die info die ik zoek


gr rob


Originally posted by Olimantado
Reclame maken voor andere boards is hier strikt verboden, hoor Rob. Kijk, wat je wel kan doen is hier naar info vragen of naar websites waar info opstaat...
 
Denk dat je eerder moet gaan zoeken bij de federaties. Hier staat uitleg over de leeftijd en de categorieen, eveneens waar en wanneer deze wedstrijden gehouden worden. Zijn dit nationale wedstrijden dan zal je kontakt moeten nemen met iemand uit het bestuur, gyms die atleten voorbereiden, op de wedstrijden zelf.
Bij de ifbb ben je junior tot 23 jaar, maar 1 categorie, eender je gewicht. Als junior mag je echter ook bij de senioren meedoen.
 
Originally posted by rob12345
Sinds ik een tijdje geleden naar een bb wedstrijd ben geweest ben ik me steeds meer gaan interesseren in bb wedstrijden, voornamelijk voor de wedstrijden voor jongere deelnemers.
Ik heb al een beetje research gedaan naar websites waar ik info als leeftijden gewichtklasses en regelementen kon vinden voor jeugdwedstrijden, maar ik heb niet echt veel kunnen vinden.

Weet iemand nog een goede site met info ?

gr rob

als je wat info gevonden hebt kun je die links dan plaatsen? ikzelf zal t ook doen als ik iets vind:D
 
Re: Re: bb wedstrijden

is goed


Originally posted by remarxxx


als je wat info gevonden hebt kun je die links dan plaatsen? ikzelf zal t ook doen als ik iets vind
 
Nbbf, nederlandse versie van de ibbf.

Grtz
 
Back
Naar boven