XXL Nutrition

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik stel me vragen nu wel bij Stevanoch en loydd

Waarom stemt steffie op Nicky als het toch overduidelijk is dat hill een cult is.

Loydd stemd wel op hill, maar vergeet de naam dik gedrukt te maken. Loydd is een ervaren speler, zoiets vergeet je dan toch bijna niet. Daarna veranderde hij het wel... Maar toch just some speculations. Het gaat diep
 
Laatst bewerkt:
Ik stel me vragen nu wel bij Stevanoch en loydd

Waarom stemt steffie op Nicky als het toch overduidelijk is dat hill een cult is.

Loydd stemd wel op hill, maar vergeet de naam dik gedrukt te maken. Loydd is een ervaren speler, zoiets vergeet je dan toch bijna niet. Daarna veranderde hij het wel... Maar toch just some speculations. Het gaat diep maar toch

Ik zet ook mijn vraagtekens bij loydd. Zijn laatste vraag, kan even niet copy paste want zit op mobiel, vond ik een beetje van kijk mij goed zijn. Of de cults van elkaar wisten dat ze cult waren o.i.d. Ik denk dat hij het antwoord al wel wist omdat hij een cult is en zich zo in goed daglicht Zet.
 
:cheer:

die graankorrels: zou dat op bier slaan en moeten we een beruchte zuipschuit zoeken?
 
sorry meegelezen tot en met gisteren, wilde vanmiddag op het gemak alles nalezen. Had het planbureau nog even besloten om me ineens een nachtdienst gegeven. Dus ik heb nog even een tukkie gedaan. Hoop morgenmiddag wat actiever mee te kunnen doen.
 
Ik heb Hillr gekilled soort van , Heujj ik trakteer

En het is woensdag, toeval?

WP

---------- Toegevoegd om 06:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:40 ----------

Ik zet ook mijn vraagtekens bij loydd. Zijn laatste vraag, kan even niet copy paste want zit op mobiel, vond ik een beetje van kijk mij goed zijn. Of de cults van elkaar wisten dat ze cult waren o.i.d. Ik denk dat hij het antwoord al wel wist omdat hij een cult is en zich zo in goed daglicht Zet.

Als ik cult was had ik gewoon niet gestemd, was niemand geweest die me dan verdacht zou hebben.
 
Wakker worden stonestone
 
Gollum komt ook nog even om de hoek kijken, maar Saruman was al gevallen.



1 van de latere stemmers dus? maar zit tie bij het goede of het slechte kamp?
 
idd, kun je niets mee.

En waar blijft het ochtendverhaal inderdaad??
 
jezus steensteen leeft wel de uitslaap lefen
 
Verhaal nacht 3

Een hele bijzondere nacht vandaag. Gandalf had vannacht even helemaal geen zin om de wereld te beschermen en ging lekker een pijpje roken. De Witch-King reed rond in het westen van Midden-Aarde, op zoek naar een nieuwe prooi. Hij zat rustig te zingen op zijn paard, tot hij een ander gezang hoorde. "Niemand anders zal zingen dan ik!" riep de Witch-King. Hij stormde het gespannen bos in, waar vanachter een boom een mannetje aan kwam gedanst. "OPROTTEN UIT MIJN BOS!" riep Tom, en schopte de Witch-King het bos uit. Helemaal van zijn stuk besloot de Witch-King maar om lekker met zijn mace te gaan slingeren (no homo).

Niemand is dood

3qfijn.jpg
 
gelukkig geen goede dood, maar heerlijke timing, twee rollen omgeruild....oef lastig
 
steensteen gaf gister aan dat Tom bombadil pas vanaf dag 5 kan ruilen
 
Penose

Omwille van redelijk inactief, laat stemgedrag en hints
 
Stevanovich

Leek gisteren HillR te verdedigen en bleef bij zijn stem op NickyCF, zo laat nog wisselen zou het alleen maar verdachter maken.
 
Stevanovich

Leek gisteren HillR te verdedigen en bleef bij zijn stem op NickyCF, zo laat nog wisselen zou het alleen maar verdachter maken.

Mij leek Stefan ook verdacht, maar het blijven met zijn stem op Nicky kan ook aan zijn goede rol gelegen hebben, het was toch al hopeloos voor Hill
 
Back
Naar boven