XXL Nutrition

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ok sanca
 
Pffff ik weet het niet

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

Te laat, sorry gab
 
Zoals krimlo al aangaf in de post hierboven, als mijn rol al niet duidelijk is dan weet ik het ook niet meer. Maar goed levert wel een extra tip naar de wolf op om mij er uit te stemmen! Laat deze laatste opmerking ook meteen een tip zijn voor de wolf om mij niet zo maar te killen vannacht als ik dit overleef!

Als je effectief bent wie je bent had je dit eerder moeten zeg man... De wolf weet trouwens wie je bent dan want hij heeft je al eens aangevallen.

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Er heeft gister een 'vreemd wezen' niet gestemd, ja, dat moet dan sanca of henri108 zijn.

Verhaal dag 5

Een groot ongeluk voor de dwergen van Midden-Aarde. Na de dood van zijn beschermer Dain was er niemand meer die het voor arme Gimli op kon nemen in de grote heksenjacht, waar zijn elvenhaat het hem duur heeft komen te staan. Gimli kon niet anders dan op iemand anders stemmen, want wie gaat er nou in godsnaam hetzelfde stemmen als zo'n vuile boself? De nazgûls wrijven zich in hun handjes, op 1 nazgul na, die vandaag even een dagje ertussenuit ging. Ook Gandalf, Boromir, Elrond en nog een vreemd type besloten vandaag zich niet uit te laten wie eruit moest. De Witch-King is hard op zoek naar Gollum, die de Ring bij zich draagt waarmee hij het kwaad exponentiële krachtgroei kan geven.
De grote vraag is nu; Wie neemt het voortouw bij de Vrije Volken, nu de wijze Galadriël weggejaagd en vermoord is? Kan Aragorn zijn leger juist gebruiken? Kan Gandalf de Witch-King afslaan? En wanneer zal Tom Bombadil gaan dansen? We zien het in de volgende aflevering!

Stefanovich is dood
SPOILERS: TOON

Misschien slaat het gewoon op de persoon die die dag op zichzelf gestemd heeft (hoxyz)? Hij was ook niet meer online voor krimlo zijn dronken post deze morgen en heeft deze dus niet gezien wat kan verklaren waarom hij niet voor de obvious kills is gegaan.
 
Als je effectief bent wie je bent had je dit eerder moeten zeg man... De wolf weet trouwens wie je bent dan want hij heeft je al eens aangevallen.
Eerder moeten laten zeggen en me laten overrijden door een cult-trein?

Ik bedoel het is uber duidelijk mijn rol, ik geef na de eerste stem op mij het duidelijk aan en nog gaat iedereen vol aardappel op mij door. Ik zie niet in hoe het eerder zeggen zin gehad zou hebben.
 
Misschien slaat het gewoon op de persoon die die dag op zichzelf gestemd heeft (hoxyz)? Hij was ook niet meer online voor krimlo zijn dronken post deze morgen en heeft deze dus niet gezien wat kan verklaren waarom hij niet voor de obvious kills is gegaan.

Hoxyz zijn stem is meegeteld door steen. Ik zou zegggen dat het op henri108 moet slaan.
 
Eerder moeten laten zeggen en me laten overrijden door een cult-trein? Ik bedoel het is uber duidelijk mijn rol, ik geef na de eerste stem op mij het duidelijk aan en nog gaat iedereen vol aardappel op mij door. Ik zie niet in hoe het eerder zeggen zin gehad zou hebben.

Nogmaals, kijk eens naar de post van krimlo en je weet genoeg, dan heeft er nooit een culttrein plaats gevonden. En van vol aardappel (wat een zegswijze trouwens) kan je moeilijk spreken als mensen gewoon hun stem hebben uitgebracht.
 
Als je effectief bent wie je bent had je dit eerder moeten zeg man... De wolf weet trouwens wie je bent dan want hij heeft je al eens aangevallen.

Boromir is nog niet aangevallen door de wolf?
 
nee inderdaad gelukkig waren het allemaal goed onderbouwde stemmen van iedereen! Iedereen durfde het ook goed uit te leggen.

Ja en zeker heb ik naar de post van krimlo gekeken. Daarom had ik wel het idee dat ik niet meer al te veel woorden vuil hoefde te maken over mijn rol.

Je haalt zelf allemaal dingen aan die zouden aangeven waarom je niet op me zou moeten stemmen, en toch stem je op mij. Snap het niet helemaal.
 
ach ja dus ik ga er uit op de goed onderbouwde stem van lloyd en door het door elkaar halen van de stemmen van wauter. Helaas, wel een extra hint. Gebruik hem wijs!
 
nee inderdaad gelukkig waren het allemaal goed onderbouwde stemmen van iedereen! Iedereen durfde het ook goed uit te leggen. Ja en zeker heb ik naar de post van krimlo gekeken. Daarom had ik wel het idee dat ik niet meer al te veel woorden vuil hoefde te maken over mijn rol. Je haalt zelf allemaal dingen aan die zouden aangeven waarom je niet op me zou moeten stemmen, en toch stem je op mij. Snap het niet helemaal.

Ik heb gezegd dat krimlo zijn redenatie goed is maar dat er een fout inzit. Ik heb gezegd wie ik volg en waarom en daarmee zal krimlo genoeg weten, ik ga niet echt nog meer goeie rollen openbaar maken. Indirect zal je dood nu wel nut gaan hebben voor de burgers.
 
Als ik goed heb geteld ligt sanca eruit? Even hertellen. Onee 5-5?
 
Ik begin dit steeds grappiger te vinden

Iedereen is clueless :roflol:

Well done cults
 
In ieder geval zal Tom bombadil mijn rol met iemand moeten verwisselen en Aragorn moet ook maar snel zijn kracht gebruiken.
 
Gandalf moet sowieso bij mij staan.
 
In ieder geval zal Tom bombadil mijn rol met iemand moeten verwisselen en Aragorn moet ook maar snel zijn kracht gebruiken.

Tom moet het dan liefst wel zeker zijn en het met een cult doen (kinky) voor maximaal effect.

Denk trouwens dat de wolf iemand is die niet echt actief is want jij leeft nog na je post van deze morgend en er zijn al een aantal dagen obvious kills te plegen die niet gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Tom moet het dan liefst wel zeker zijn en het met een cult doen (kinky) voor maximaal effect.

Hehe.


Excuus aan iedereen trouwens voor mijn speelstijl, ik kan begrijpen dat misschien niet iedereen dit tof vindt. We zullen kijken of het goed uitpakt ;)
 
Back
Naar boven