Fitness Seller

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Capuchon moet iets zijn.
 
De rol van Penose was mij op dat moment niet duidelijk. Er zijn overigens nog genoeg personen over die cult kunnen zijn volgens mij. Mijn rol lijkt me, ondanks jouw verhaal, toch wel duidelijk. Heb nu niet echt de tijd om het op te zoeken maar ergens dring ik erop aan om niet op stefanovich te gaan (omdat ik zijn rol wist) en die kon ik maar op één manier weten.

Wovano lijkt niet de rol te hebben die hij claimt te hebben als ik de stemmingen nakijk. Op dag 2 heeft hij niet gestemd. Op dag 1 en 3 was zijn stem wel toevallig verschillend met die van stef maar op dag 5 heeft stef hetzelfde gestemd als hem wat onzinnig is want hij zou dan toch niet tellen zogezegd om hem te redden. Overigens was wovano één van de personen die pushte om penose er uit te krijgen terwijl zijn rol goed gekend was.

Nogmaals posten, er zitten gewoon een aantal fouten in je zogezegde rol claim zoals hierboven gepost. Ik raad dan ook de burgers aan om me te volgen. Dit is onze laatste kans. Pepijn, Merijn en tom, ik heb jullie nog nooit verdacht en jullie weten dat dit met goeie reden is. Ik heb ons geleid naar de wolf en tom in bescherming genomen, aan welke kant ik speel is duidelijk. Stem slim en ga voor Wovano
 
Nogmaals posten, er zitten gewoon een aantal fouten in je zogezegde rol claim zoals hierboven gepost. Ik raad dan ook de burgers aan om me te volgen. Dit is onze laatste kans. Pepijn, Merijn en tom, ik heb jullie nog nooit verdacht en jullie weten dat dit met goeie reden is. Ik heb ons geleid naar de wolf en tom in bescherming genomen, aan welke kant ik speel is duidelijk. Stem slim en ga voor Wovano

100% zeker dat ie een goede rol heeft
 
Zoals gisteren Wovano
 
Enige mensen die ik zelf als slecht nog zie vanuit de lijst gezien die er nog over is, had helemaal nog niet door dat het zo'n bloedbad was maar goed denk dat deze 100% slecht zijn:

Spanning Tree Henri108

Zou wel balen als de cults op deze manier gaan winnen aangezien deze 2 zwaar inactief zijn en niks hebben toegevoegd aan het spel. Winnen doordat de burgers elkaar gek maken lijkt me een erg nare manier om te winnen.

Henri108
 
Enige mensen die ik zelf als slecht nog zie vanuit de lijst gezien die er nog over is, had helemaal nog niet door dat het zo'n bloedbad was maar goed denk dat deze 100% slecht zijn:

Spanning Tree Henri108

Zou wel balen als de cults op deze manier gaan winnen aangezien deze 2 zwaar inactief zijn en niks hebben toegevoegd aan het spel. Winnen doordat de burgers elkaar gek maken lijkt me een erg nare manier om te winnen.

Henri108

Kijk eens naar mijn posts van de eerste 4 dagen, heb veel bijgedragen.
Laatste dagen wat minder tijd, maar heb behalve 3 personen al een goed overzicht van de rollen.
Graag had ik geweten waarom je op mij stemt, niet gewoon "voorgevoel".
 
idden-Aarde bewoners:
1. RockOfAges Dood door wolf dag 1, Frodo
2. diaephi Dood door stemming dag 4, Galadriël
3. sanca Dood door wolf dag 6, Gandalf
4. wauter goed
5. LeonM Dood door stemming dag 1, Éomer
6. Hoxyz dood
7. Ot92 goed
8. Spanning Tree ?
9. Jack 3D Dood door wolf dag 2, Treebeard
10. Wovano goed
11. Henri108 ?
12. lloydatoni super goed
13. NickyCF Dood door stemming dag 4
14. HighonX goed
15. TheYoungOne Door door stemming dag 2, geheime rol Faramir
16. drbrik Dood door stemming dag 6, Boromir
17. HillR Dood door stemming dag 3, Saruman
18. Fred22 Dood door wolf nacht 4, Dain
19. Krimlo Dood door Aragorn dag 6, Witch-King
20. Penose goed
21. Wengstertje ?
22. Stefanovich Dood door stemming dag 5, Gimli
23. Pleurklaat Dood door wolf dag 1, Frodo

Denk dat ik dit lijstje wel kan publiceren op de laatste dag lijkt me.

Lijkt me dat er nog 3 bad guys in zitten. 1 nazgul, sauron en de witch king

Lijkt me dat verdeeld zijn tussen wengstertje, henri 108 en spanning tree.

Stel dan ook voor elke dag 1 van deze 3 eruit te gooien. Maar moet wel beslissend vandaag zijn dus ik ga voor de meest actieve speler, denk dat die op basis van zn spel de rol van Witch king gekregen heeft.

Is dus nogmaals Henri108

Komt ook nog bij dat zijn tegenargument na het stemmen van mij op hem erg zwak was.

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Kijk eens naar mijn posts van de eerste 4 dagen, heb veel bijgedragen.
Laatste dagen wat minder tijd, maar heb behalve 3 personen al een goed overzicht van de rollen.
Graag had ik geweten waarom je op mij stemt, niet gewoon "voorgevoel".

Zo goed?

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

Zoals steensteen aangaf is deze dag all or nothing dus vandaar het vrijgegeven lijstje, in tegenstelling tot de zet van krimlo die het hele spel ondersteboven gegooid heeft.
 
Ik heb als 1 van de eerst op Hillr gestemd, terwijl de echte cults haar nog perfect konden redden.
Ben nu al verschillende malen NIET met de groep meegegaan op iemand dat "goed" is en dat jij wel op stemde en hebt vermoord. Maar als ik zeg dat je het bij het slechte eind hebt, dan wordt er de volgende ronde op mij gestemd. (ik had al gezegd dat Hoxyz goed is)
 
Ik heb als 1 van de eerst op Hillr gestemd, terwijl de echte cults haar nog perfect konden redden.
Ben nu al verschillende malen NIET met de groep meegegaan op iemand dat "goed" is en dat jij wel op stemde en hebt vermoord. Maar als ik zeg dat je het bij het slechte eind hebt, dan wordt er de volgende ronde op mij gestemd. (ik had al gezegd dat Hoxyz goed is)

Dus spanning tree maar?
 
idden-Aarde bewoners: 1. RockOfAges Dood door wolf dag 1, Frodo 2. diaephi Dood door stemming dag 4, Galadriël 3. sanca Dood door wolf dag 6, Gandalf 4. wauter goed 5. LeonM Dood door stemming dag 1, Éomer 6. Hoxyz dood 7. Ot92 goed 8. Spanning Tree ? 9. Jack 3D Dood door wolf dag 2, Treebeard 10. Wovano goed 11. Henri108 ? 12. lloydatoni super goed 13. NickyCF Dood door stemming dag 4 14. HighonX goed 15. TheYoungOne Door door stemming dag 2, geheime rol Faramir 16. drbrik Dood door stemming dag 6, Boromir 17. HillR Dood door stemming dag 3, Saruman 18. Fred22 Dood door wolf nacht 4, Dain 19. Krimlo Dood door Aragorn dag 6, Witch-King 20. Penose goed 21. Wengstertje ? 22. Stefanovich Dood door stemming dag 5, Gimli 23. Pleurklaat Dood door wolf dag 1, Frodo Denk dat ik dit lijstje wel kan publiceren op de laatste dag lijkt me. Lijkt me dat er nog 3 bad guys in zitten. 1 nazgul, sauron en de witch king Lijkt me dat verdeeld zijn tussen wengstertje, henri 108 en spanning tree. Stel dan ook voor elke dag 1 van deze 3 eruit te gooien. Maar moet wel beslissend vandaag zijn dus ik ga voor de meest actieve speler, denk dat die op basis van zn spel de rol van Witch king gekregen heeft. Is dus nogmaals Henri108 Komt ook nog bij dat zijn tegenargument na het stemmen van mij op hem erg zwak was. ---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ---------- Zo goed? ---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ---------- Zoals steensteen aangaf is deze dag all or nothing dus vandaar het vrijgegeven lijstje, in tegenstelling tot de zet van krimlo die het hele spel ondersteboven gegooid heeft.

Aangezien je ook weet dat ik goed ben kan ik ook wel alles openlijk zeggen. Als burgers moeten we nu echt tesamen gaan werken. We hebben veel telang getreuzeld. Cults zijn over het algemeen ook iets minder actief en wovano heeft wat mij betreft niet echt een bijdrage geleverd. Henri108 heeft wel iets meer een poging gedaan om hints proberen op te lossen. Wovano ging duidelijk full op penose terwijl duidelijk bleek dat het gollum was en de dag erna probeerde hij het licht nog eens zogezegd omwille van de hint dat penose gecorrumpeerd is door de ring. Hij moet dan geweten hebben dat penose sowieso goed was maar probeerde hem er als slecht uit te krijgen om de ring beschikbaar te maken voor zijn kamp. Na de dood van stef zei hij dat hij zijn rol zogezegd wist goed wetende dat een echte burger zich nooit zich zo zou bloot stellen voor de wolf waardoor de wolf zou kunnen weten wie er al aan zijn kant stond.

Mag ik trouwens op wijzen dat je wovano zelf al eerder verdacht?

Ben er wel een beetje klaar mee met dat eenzijdige gestem gebaseerd op hele opzichtige dingen. Gelukkig werkte dat gister goed, maar de dagen ervoor waren 1 grote clusterfuck. Geloof zelf niet dat diaephi als 2e op een medecult gegaan zijn. Was namelijk helemaal geen reden toe om te doen aangezien ze hard aan het winnen waren en tot de overduidelijke hint van steensteen was er ook 0 aanleiding om op Hill te gaan stemmen. Het stemmen van diaephi zou hem alleen maar zelf verdacht gemaakt hebben als hij slecht blijkt te zijn. Heb het idee dat wauter een goede rol heeft en we net zoals in andere dagen alleen bezig zijn met elkaar zwart maken dus mijn stem gaat op de altijd nutteloos spelende wovano Wederom geen toegevoegde waarde aan het spel. Komt wellicht door z'n 3e spel maar de vorige ronde heeft hij precies hetzelfde spel gespeeld als nu. Laat stemmen op medecults en voor de rest geen waarde hebbende. Zoals ik al zei geloof ik niet dat wauter en diaephi slecht zouden zijn.

Het plaatje klopt gewoon. Wovano moet wel aan de slechte kant spelen en de andere burgers moeten volgen.

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Dus spanning tree maar?

Spanning tree is goed, dit zal henri ook wel al door hebben denk ik.
 
Hoezo ben ik verdacht dan? wovano
 
Aangezien je ook weet dat ik goed ben kan ik ook wel alles openlijk zeggen. Als burgers moeten we nu echt tesamen gaan werken. We hebben veel telang getreuzeld. Cults zijn over het algemeen ook iets minder actief en wovano heeft wat mij betreft niet echt een bijdrage geleverd. Henri108 heeft wel iets meer een poging gedaan om hints proberen op te lossen. Wovano ging duidelijk full op penose terwijl duidelijk bleek dat het gollum was en de dag erna probeerde hij het licht nog eens zogezegd omwille van de hint dat penose gecorrumpeerd is door de ring. Hij moet dan geweten hebben dat penose sowieso goed was maar probeerde hem er als slecht uit te krijgen om de ring beschikbaar te maken voor zijn kamp. Na de dood van stef zei hij dat hij zijn rol zogezegd wist goed wetende dat een echte burger zich nooit zich zo zou bloot stellen voor de wolf waardoor de wolf zou kunnen weten wie er al aan zijn kant stond.

Mag ik trouwens op wijzen dat je wovano zelf al eerder verdacht?



Het plaatje klopt gewoon. Wovano moet wel aan de slechte kant spelen en de andere burgers moeten volgen.

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------



Spanning tree is goed, dit zal henri ook wel al door hebben denk ik.

Wat ben je aan het doen?

Wovano heeft de rol van legolas zoals beschreven in de verhalen.
Spanning of wengster moeten er gewoon 100% eruit

Heb mn verdenking naar wovano die dag erna al gelijk aangepast en ben blijven zeggen dat hij goed is. Vind het erg zwak gespeeld van je waardoor er een meerderheid plus cults vol op wovano gaan en we verliezen.

Spanning of wengster moet eruit

Spanning tree
 
Weekendje bij mijn ouders zit erop, moet nu weer huiswaarts reizen dus ben binnen een paar uur pas weer online. Burgers, stem slim en ga voor wovano.

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Wat ben je aan het doen? Wovano heeft de rol van legolas zoals beschreven in de verhalen. Spanning of wengster moeten er gewoon 100% eruit

Hillr stemde op dag 2 met haar dubbele stem op weng dus mogelijk een andere cult uitstemmen is dom.
 
Weekendje bij mijn ouders zit erop, moet nu weer huiswaarts reizen dus ben binnen een paar uur pas weer online. Burgers, stem slim en ga voor wovano.

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------



Hillr stemde op dag 2 met haar dubbele stem op weng dus mogelijk een andere cult uitstemmen is dom.

Positie van wengster stond die dag niet ter discussie en kan gebruikt worden om wengster uit zicht te houden aangezien ze die dag hoe dan ook eruit zou gaan.

Wovano is 100% legolas dus als je hem eruit stemt zou het erg raar zijn op zo'n laatste dag

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

Dat die cults zo makkelijk met je meegaan nu moet wel duidelijk zijn toch wat ze zijn?
 
100% zeker dat ie een goede rol heeft
Gelukkig dat jij het wel ziet.

En mocht ik eruit worden gestemd, dan zal iedereen vanavond zien dat het een stomme zet was..

Ik ga mee op hoop van zege maar ben bang dat het weinig zin meer heeft: Spanning tree
 
:popcorn:
 
Helaas moet ik nu weg en kan ik de rest van de dag niet meer volgen :(
Hopelijk ziet men in dat stemmen op mij weinig zin heeft en spanning tree of wengstertje er uit moet.
 
Als het echt allemaal zo'n drama is ga ik wel mee op Wengstertje. Mij eruitstemmen zal weinig nut hebben, mijn taak zit er in principe al op.

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Dit spel loopt trouwens wel echt gigantisch uit de hand sinds dag 1..
 
Als het echt allemaal zo'n drama is ga ik wel mee op Wengstertje. Mij eruitstemmen zal weinig nut hebben, mijn taak zit er in principe al op. ---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ---------- Dit spel loopt trouwens wel echt gigantisch uit de hand sinds dag 1..

Wengstertje eruit stemmen heeft echt geen zin zoals ik al eerder heb gezegd (wegens HillR haar stemgedrag op wengstertje). Ik heb bewust mijn mond gehouden toen Krimlo zei dat ik tom was om jou niet in the picture te brengen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven