MuscleMeat

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe zit het eigenlijk met Highonx?

---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Wengstertje eruit stemmen heeft echt geen zin zoals ik al eerder heb gezegd (wegens HillR zijn stemgedrag op HillR). Ik heb bewust mijn mond gehouden toen Krimlo zei dat ik tom was om jou niet in the picture te brengen.

Dat was sowieso een vreemde redenatie want Tom kan er alleen uitgestemd worden en niet vermoord worden door de wolf.
 
Hoe zit het eigenlijk met Highonx? ---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ---------- Dat was sowieso een vreemde redenatie want Tom kan er alleen uitgestemd worden en niet vermoord worden door de wolf.

De wolf wist wie jij was dus als hij opeens mijn naam daar ziet verschijnen dat ik sowieso goed moet zijn moet ik wel iets doen om zijn aandacht te trekken en te laten denken dat ik slecht ben. Anders was ik een vogel voor de kat. Als hij kon lezen dat ik zei dat er een fout instond en hij zich misschat vergroot dit de concentratie cults tov van burgers en was de kans groter dat hij een cult doodde. Het feit dat je op dag 5 op hem stemde zou je toch ook genoeg moeten zeggen?

Ik zou dit debat over wovano zo kunnen beeindigen maar kijk eens naar de stemmingen en vergelijk mij met stef en vooral dag 4 waarop ik op diaephi moest gaan en op dag 5 waarop ik iemand moest opofferen om er penose als belangrijke speler in te houden.
 
De wolf wist wie jij was dus als hij opeens mijn naam daar ziet verschijnen dat ik sowieso goed moet zijn moet ik wel iets doen om zijn aandacht te trekken en te laten denken dat ik slecht ben. Anders was ik een vogel voor de kat. Als hij kon lezen dat ik zei dat er een fout instond en hij zich misschat vergroot dit de concentratie cults tov van burgers en was de kans groter dat hij een cult doodde.

Het feit dat je op dag 5 op hem stemde zou je toch ook genoeg moeten zeggen?

Ik zit dit debat over wovano zo kunnen beeindigen maar kijk eens naar de stemmingen en vergelijk mij met stef en vooral dag 4 waarop ik op diaephi moest gaan en op dag 5 waarop ik iemand moest opofferen om er penose als belangrijke speler in te houden.

Ik snap je niet helemaal, en ik hou niet precies bij wie waarop stemt.
 
Ik snap je niet helemaal, en ik hou niet precies bij wie waarop stemt.

Dit is je eerste game dacht ik? Stemmingen bijhouden is altijd nuttig en een belangrijke vorm van informatie.

Kort samengevat kan ik 100% zeker zeggen dat Wovano niet de rol heeft die hij beweerd te hebben. Veel duidelijk kan ik het eigenlijk niet meer zeggen dus er kan maar één reden zijn waarom Wovano liegt.
 
Dit is je eerste game dacht ik? Stemmingen bijhouden is altijd nuttig en een belangrijke vorm van informatie.

Kort samengevat kan ik 100% zeker zeggen dat Wovano niet de rol heeft die hij beweerd te hebben.

Nee, m'n tweede maar dat komt in principe op hetzelfde neer.
 
Wauter
 
Laatst bewerkt:
Succes met verliezen dan :)

De groenten, Tom

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Ik ga trouwens als nog voor Wovano
 
In het geval wauter niet tom bombadil is zoals ik altijd gedacht had ga ik op hem.

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

Zoveel hoofdpijn van dit spel al gekregen.

wengstertje maar dan uiteindelijk
 
In het geval wauter niet tom bombadil is zoals ik altijd gedacht had ga ik op hem.

Wie tom is toch al een ganse tijd duidelijk? Waarom denk je dit nu opeens. Mijn rol heb ik ondertussen ook al verklapt dus dit moet je genoeg zeggen.
 
Wie tom is toch al een ganse tijd duidelijk? Waarom denk je dit nu opeens. Mijn rol heb ik ondertussen ook al verklapt dus dit moet je genoeg zeggen.

Dacht dat je ernaar hintte in het topic, vooral nadat je precies deed wat er voorgesteld was.

Had overigens beter naar een random persoon moeten gaan die gandalf swap plus kill op sanca. Maar ja even wengster eruit stemmen en we zijn er.

Wil de echte legolas dan naar voren stappen? 99% dat dat wovano is namelijk
 
Hoow hoow hoow waarom op mij? Wat heb ik jullie misdaan :O waarom zou Hillr met der dubbele stem dan op mij stemmen als ik ook een cult was. Lag er toen ook al bijna uit trouwens want er stemde toen ook heel wat meer mensen.
 
  • Like
Waarderingen: Ot92
Dacht dat je ernaar hintte in het topic, vooral nadat je precies deed wat er voorgesteld was. Had overigens beter naar een random persoon moeten gaan die gandalf swap plus kill op sanca. Maar ja even wengster eruit stemmen en we zijn er. Wil de echte legolas dan naar voren stappen? 99% dat dat wovano is namelijk

Waarom zou een burger in het spel zo vroeg verklappen dat hij legolas is? Dat is toch de minste slimme move die je kan doen. Dan ga ik hem daarna toch niet gaan corrigeren van, je zit fout want ik ben hem. Dan had de wolf me zeker in de nacht gepakt. Ik heb de dagen erna proberen te hinten dat er iets niet klopte.
 
Wauter
De discussie tussen jou en daffy zit me nog niet helemaal lekker
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Ot92
Dacht dat je ernaar hintte in het topic, vooral nadat je precies deed wat er voorgesteld was.

Had overigens beter naar een random persoon moeten gaan die gandalf swap plus kill op sanca. Maar ja even wengster eruit stemmen en we zijn er.

Wil de echte legolas dan naar voren stappen? 99% dat dat wovano is namelijk

Dat was ook de reden dat ik die dag op sanca stemde..
 
Nogmaals, wengstertje kan geen cult zijn. Waarom zou HillR dan nog een risico lopen om een andere cult eruit te stemmen? Uiteindelijk stonden er dan 5 stemmen (haar dubbele stem inclusief) op wengstertje dus dan zou ze er mee een andere cult hebben uitgestemd op een moment dat ze simpel op the youngone kon gaan. Jullie zien toch in dat er hier iets niet klopt?

En dat wovano niet is wie hij beweerd te zijn, ik kan mezelf niet meer bloot geven voor deze nacht. Ik hoop dat pepijn en merijn nog switchen naar wovano want anders is het gedaan deze nacht met het burgerkamp.
 
M
Nogmaals, wengstertje kan geen cult zijn. Waarom zou HillR dan nog een risico lopen om een andere cult eruit te stemmen? Uiteindelijk stonden er dan 5 stemmen (haar dubbele stem inclusief) op wengstertje dus dan zou ze er mee een andere cult hebben uitgestemd op een moment dat ze simpel op the youngone kon gaan. Jullie zien toch in dat er hier iets niet klopt?

En dat wovano niet is wie hij beweerd te zijn, ik kan mezelf niet meer bloot geven voor deze nacht. Ik hoop dat pepijn en merijn nog switchen naar wovano want anders is het gedaan deze nacht met het burgerkamp.

Steensteen heeft al gezegd dat dit de laatste dag is als we de witch King er niet uit stemmen.

Heb nu heel erg het gevoel dat jij je anders voordoet dan je daadwerkelijk bent dit hele spel met je keuzes en het vele wegstemmen op normale burgers etc. Nu komt er ook nog bij dat wovano haast wel goed moet zijn en de legolas rol heeft. En je als enige zag dat sanca gandalf was geworden.

wauter

Als je de wk blijkt te zijn heb je het wel echt episch goed gespeeld
 
M

Steensteen heeft al gezegd dat dit de laatste dag is als we de witch King er niet uit stemmen.

Heb nu heel erg het gevoel dat jij je anders voordoet dan je daadwerkelijk bent dit hele spel met je keuzes en het vele wegstemmen op normale burgers etc. Nu komt er ook nog bij dat wovano haast wel goed moet zijn en de legolas rol heeft. En je als enige zag dat sanca gandalf was geworden.

wauter

Als je de wk blijkt te zijn heb je het wel echt episch goed gespeeld

Dat was vrij duidelijk als krimlo ineens wolf was toch? Hij wist eerst al wie krimlo was, na de switch dus sanca's rol..
 
M Steensteen heeft al gezegd dat dit de laatste dag is als we de witch King er niet uit stemmen. Heb nu heel erg het gevoel dat jij je anders voordoet dan je daadwerkelijk bent dit hele spel met je keuzes en het vele wegstemmen op normale burgers etc. Nu komt er ook nog bij dat wovano haast wel goed moet zijn en de legolas rol heeft. En je als enige zag dat sanca gandalf was geworden. wauter Als je de wk blijkt te zijn heb je het wel echt episch goed gespeeld

Waarom zou ik in hemelsnaam de witchking presenteren als slecht en hem opofferen? Dit zou toch wel een echte domme move van me zijn? Moest ik slecht zijn zou ik anders met de witchking levende nu al gewonnen hebben.
 
Een gevoel zegt mij ook dat Wauter stiekem toch een cult is.
 
Back
Naar boven