Fitness Seller

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weeral pech burgers :)
 
inb4 lloyd is cult

Wat ik eerder al dacht en begin nu steeds er zekerder van te worden :roflol:
 
Ik dus ook :roflol:

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Ik wilde eerst nog zeggen, als Wengster goed blijkt, stem ik Lloyd eruit maar dat zou niet zo slim zijn.
 
inb4 lloyd is cult

Wat ik eerder al dacht en begin nu steeds er zekerder van te worden :roflol:

Je krijgt teveel tijd om na te denken man :P
 
Aii rip

Lloyd is cult, weet het zeker nu xD
 
Ik ben even de stemmen van lloyd nagegaan.

Weet het nu zeker

kut lloyd :roflol:
 
HighonX

Omdat HighonX diegene was die via Karma aan het communiceren was om stemmen te ronselen tegen een niet-cult en nu als eerste op Wengstertje ging.
Hij is ook zeer stil sedert er een nieuwe Witchking is.

Heb ik gecommuniceerd via karma?

Leg is uit henri

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Zou wel mooi zijn als loyd cult is.

Net zo epic gespeeld als Wauter dan
 
Verhaal dag 9

7dccc5f44454128ca224809cda517f84.gif


De Vrije Volken marcheren huiverend naar het allerlaatste gevecht voor de vrijheid van Midden-Aarde! De Nazgûls zijn sterk. De Vrije Volken hebben de angst dat dit weleens het laatste gevecht zal zijn dat ze ooit kunnen leveren, Aragorn weet ze de moed in te praten.

Zonen van DBB! Van BB.com! Mijn broeders. In jullie ogen zie ik dezelfde angst die mijn hart zou bevangen. Een dag zal komen dat de moed van DBB'rs faalt, wanneer we onze vrienden verlaten en alle bonden van broederschap verbreken, MAAR DAT IS NIET VANDAAG! Een uur van wolven en verbrijzelde schilden, wanneer het tijdperk van DBB instort, MAAR DAT IS NIET VANDAAG! VANDAAG ZULLEN WE VECHTEN! Bij alle gains die jullie liefhebben op DBB, beveel ik jullie te staan, MANNEN VAN DBB!

De Witch-King haalt zijn legers bijeen en omsingelt de laatste mannen die nog overgebleven waren na de gevechten in DBB. Tromgeroffel. De Witch-King richt zijn ogen op de leider van de Vrije Volken, in een strijd waar de tijd even stil lijkt te staan. Waar de lucht betrekt en alle geluiden lijken te verstommen. Aragorn pakt het legendarische zwaard Andúril en charged in op de Witch-King. De Witch-King pakt zijn tweehander en haalt uit naar Aragorn, maar Aragorn weet de slag te pareren. "WAT DE FUCK" roepen ze allebei, toen ze ineens een ziek hard Death-Metal gezang hoorde, terwijl een kleine man met een blauwe jas alle legers omver danst. De Witch-King is afgeleid, en Merijn steekt hem in zijn rug. De Witch-King gilt het uit en ontploft met een coole Holly Wood ontploffing.

De strijd is gewonnen, de erfgenaam op de troon van Gondor leefde op naar zijn naam en trok de laatst overgeblevenen naar de overwinning. De Vrije Volken zullen voor altijd vrij blijven! DBB zal voor altijd beschermd zijn van nare duistere figuren die hun gains willen stelen!

tumblr_n15t93lQ6N1rrecxqo3_250.gif


Wengstertje is dood
Hij was de laatste Witch-King



Morgenochtend of overmorgen zal ik alle hints posten :)


"Awards"
Beste all-round speler: Wauter (Won het spel bijna alleen voor de cults)
Beste underdog: Diaephi (Tot de dood actieve sterke speler)
Beste actie: Spanning Tree & lloydatoni (de Witch-King / Gandalf switchkill)
Troostprijs: Pleurklaat / RockOfAges (dag 1 geRDM'd door de Witch-King)
Grootste misleider: Penose:) (van twee kanten bestoken)

Goed gespeeld iedereen!
 
Laatst bewerkt:
Mooi spel iedereen, heb me goed geamuseerd :)
 
Jammer dat het niet gelukt is :(.
 
Oh ik vond dat ik m'n rol best slecht had gedaan eigenlijk. Verdere awards zeer terecht, good game allemaal.
 
Uhhh...

Lloyd... Goedmaak seks?

No homo
 
Ow yeah kippenvel momentje

Zie nu die toespraak voor me van aragorn. Brb film terugkijk

Thanks voor het hosten steen.

Was een legendarische pot. Wauter had gewonnen als hij niet had beweerd dat ie legolas was.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Uhhh...

Lloyd... Goedmaak seks?

No homo

Alleen als je me trakteert op een etentje.
 
Jullie hadden het wel zeer makkelijk eigenlijk.
Verhaal van dag 6 eens herlezen en je kon zonder twijfel Wengster eruit halen.

Zijn road to flexcup log met biggass legs (beentraining van de witch king) en zijn haar niet tonen (recente foto in het log waar iemand vraagt om zijn haar te zien...

Maar goed gespeeld iedereen. Was zeer leuk!

High, was gewoon wat bluffen. Ik was een Nazgul, waren slechts 2 hints naar mij.
 
Jullie hadden het wel zeer makkelijk eigenlijk. Verhaal van dag 6 eens herlezen en je kon zonder twijfel Wengster eruit halen. Zijn road to flexcup log met biggass legs (beentraining van de witch king) en zijn haar niet tonen (recente foto in het log waar iemand vraagt om zijn haar te zien... Maar goed gespeeld iedereen. Was zeer leuk! High, was gewoon wat bluffen. Ik was een Nazgul, waren slechts 2 hints naar mij.

Burgers hebben sowieso tijdens dit spel met hints amper iets gedaan (behalve dan bv gandalf had actie X gedaan). Bij zoveel hints dacht ik van, daar kunnen ze nu toch niet naast kijken maar het kon blijkbaar. Steensteen raakte stilaan gefrustreerd dat ze er amper iets mee deden :o
 
'Het lijkt alsof aan het begin van elke zin de wil van eru wordt genegeerd'. Elke eerste letter van een zin uit het eerste verhaal maakt 'met 1 oog'. Ik dacht dat Sauron een oog had.

goed gevonden man. sauron heeft één alziend oog ja. misschien dat dit ook wel wijst naar een speler? sanca wordt weleens vergeleken met een piraat toch?

Ik dacht dat de game hier al gespeeld zou zijn, aangezien Sanca ook daadwerkelijk de eerste Witch-King was :roflol:
 
Back
Naar boven