AndroidHealthClinic

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zag echt je frustatie in je zinnen maar je rol was wel duidelijk dus te belangrijk om erin te blijven. Ondertussen al door dat de hint waarmee ik je gelapt heb gewoon een hint naar mij was? :D

nee do elaborate ?
 
nee do elaborate ?

Ottendorf cipher is wel een coderingsmanier die in het verleden vaak heb gebruikt in mijn wolfgames. The mace was een wapen van sauron dus ook van mij (Zo moet je de hint volgens mij toch verstaan)
 
Ottendorf cipher is wel een coderingsmanier die in het verleden vaak heb gebruikt in mijn wolfgames. The mace was een wapen van sauron dus ook van mij (Zo moet je de hint volgens mij toch verstaan)

aha das wel logisch

de hint aan mij linken was wel debiel in ieder geval
 
aha das wel logisch de hint aan mij linken was wel debiel in ieder geval

De link the mace politiewapen is niet zo ver gezocht. Dat genoeg burgers meegingen wil wel iets zeggen.
 
De link the mace politiewapen is niet zo ver gezocht. Dat genoeg burgers meegingen wil wel iets zeggen.

domme burgers, ik was overduidelijk goed na de stemming op Hill
 
domme burgers, ik was overduidelijk goed na de stemming op Hill

De hint was zodanig duidelijk van HillR dat je niet anders kon dan erop te stemmen, enige die het niet deed was Stef omdat het moest door zijn rol. Als cult stem je dan gewoon vroeg mee.
 
De hint was zodanig duidelijk van HillR dat je niet anders kon dan erop te stemmen, enige die het niet deed was Stef omdat het moest door zijn rol. Als cult stem je dan gewoon vroeg mee.

Ik ging na 1 of 2 minuten vol mee op Hill nadat de hint was gepost door Fred, niet echt cult actie om dat zo snel zonder overleg te doen om eventueel Hill op te offeren
 
Ik ging na 1 of 2 minuten vol mee op Hill nadat de hint was gepost door Fred, niet echt cult actie om dat zo snel zonder overleg te doen om eventueel Hill op te offeren

Nogmaals, de hint was zodanig duidelijk dat je niet anders kon dan erop te stemmen. Dan kan je jezelf mooi goed doen lijken door vol op HillR te gaan. HillR verdedigen was zelfmoord.

Van de eerste zes stemmen waren er drie van de andere cults ;)
 
Na het zien van alle documentaires over de WO II heb ik wel zin om m'n oude WO II spel nieuw leven in te blazen met verbetering van enkele rollen na dit spel gespeeld te hebben.
 
Na het zien van alle documentaires over de WO II heb ik wel zin om m'n oude WO II spel nieuw leven in te blazen met verbetering van enkele rollen na dit spel gespeeld te hebben.

niet te veel kampen pls keep it simple
 
Link naar die oude WO II editie? ik kan m niet vinden
 
Van daar, ik had ook al bij lloyd's geopende topics gekeken maar daar stond ie ook niet

Stond in humor en ouwehoer. Maar is samen met alle andere spellen opeens verdwenen bij de herindeling ervan.

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

niet te veel kampen pls keep it simple

Nazi's vs Allies.

Moet luk
 
In voor nieuwe game
 
Na het zien van alle documentaires over de WO II heb ik wel zin om m'n oude WO II spel nieuw leven in te blazen met verbetering van enkele rollen na dit spel gespeeld te hebben.

Mijn eerste wolfgame ooit, was een leuk spel.
 
Nogmaals, de hint was zodanig duidelijk dat je niet anders kon dan erop te stemmen. Dan kan je jezelf mooi goed doen lijken door vol op HillR te gaan. HillR verdedigen was zelfmoord.

Van de eerste zes stemmen waren er drie van de andere cults ;)

Dit.

Zodra het verhaal online stond gelijk gezegd stem mij er maar uit :P Wist sowieso dat iedereen die link ging leggen.
 
Dit. Zodra het verhaal online stond gelijk gezegd stem mij er maar uit :P Wist sowieso dat iedereen die link ging leggen.

Hnnngggg, nee echt niet overduidelijk hoor. Kan gewoon iets anders betekenen aldus HillR:p
 
Back
Naar boven