XXL Nutrition

BB Weerwolfgame: The Hobbit editie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Steensteen

Huge Freak
Lid geworden
12 aug 2013
Berichten
8.931
Waardering
2.617
Lengte
1m86
Massa
90kg
Hallo DBB'rs,

Het hosten van de Lord of the Rings editie was me erg goed bevallen, nu een Hobbit editie! Wederom met veel lore, verborgen hints, veel plaatjes en veel krachten.

THE HOBBIT EDITIE

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wederom weten er weer twee partijen te vormen die headfirst gaan roidragen (of nattyragen) om de felbegeerde berg in het noordoosten van Midden-Aarde: The Lonely Mountain. Er is nog wel 1 groot probleem. Er zit namelijk nog een draak in de berg. Aan de ene kant staan de machten van het kwaad, met de Necromancer aan het hoofd. Aan de andere kant heerst er verdeeldheid; Dwergen, Elven en Mensen moeten hun krachten zien te bundelen om de Vijand voor eens en altijd uit de weg te ruimen. Zal de Vijand de strategische berg in kunnen nemen? Of zullen de Vrij Volken wederom de Zwarte Luitenant verslaan?

Bijzondere features:
- Rollen krijgen semi-willekeurige keuzemogelijkheden die de rest van het verhaal beïnvloeden. Elke actie heeft een kans van slagen.. maar ook van falen. Dit succes of falen wordt bepaald door het rollen van een virtuele dobbelsteen.
- Enkele geheime rollen of rollen waarvan slechts de persoon zelf zijn échte geheime kracht kent
- De Draak in de Berg: Elke dag komt er een punt bij. Bij tien punten wordt de draak wakker en zal verwoesting aanrichten, maar de berg is vrij om in te nemen. Bepaalde evenementen kunnen het proces versnellen.
- De Ring is in het spel met bepaalde evenementen

Rollen volgen later.

Maandag 6 juli worden in de avond de rollen verdeeld met mijn toffe PHP script, dag 1 begint dan dus dinsdag 7 juli.

Midden-Aarde bewoners:
1. Jack 3D
2. Wauter
3. Wovano
4. Henri108
5. lloydatoni
6. Woopy
7. Badumtss
8. Diaephi
9. Wengstertje
10.

Uw gastheer,

Eru Ilúvatar

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Om een idee te krijgen hoe mijn spel ongeveer te werk gaat, hier de Lord of the Rings game:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f226/dbb-weerwolfgame-lord-the-rings-editie-384453/index50.html
 
in

jk, geen idee hoe die sht werkt.
 
Ez katka of all the ez katka's

In
 
inb4 weer epic teamkill
 
Inb4 wolfgame met 6 spelers :(.
 
Gaat een spannend spelletje worden zo :p
 
Ga ik kunnen volgen met enkel in de avond op Dbb te raken ? Lukt niet zo op m'n mobieltje :(
 
Ik stel de start uit tot we een man of 16 hebben.
 
Hopelijk niet te lang, want binnen 2 weken ben ik weer een weekendje weg :p
 
Ik denk dat gewoon niemand tegen mij durft spelen omdat ik intussen zo'n legendarische speler ben.
 
IN

al heb ik de hobbit saga's niet gezien haha :P just for the karma xD maar ga wel 31-07 op vakantie tot de 19e
 
Ziet er niet naar uit dat het spel deze week nog gaat starten. Jammer :(
Als we komende maandag pas starten, ga ik afzeggen. Ben vanaf volgende week donderdagavond weg voor het verlengde weekend.
 
Back
Naar boven