MuscleMeat

BB Weerwolfgame: The Hobbit editie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zit intussen weer bij een nieuwe klant. Bij deze kan ik terug moeilijk surfen tijdens de uren. Op zich geen probleem. Tegen volgend jaar ben ik daar wel weer weg, dus ruim op tijd voor dit spelletje :D
 
Goei bump

MENSCHEN KOMOP VOOR DE WEERWOLFS GR
 
Ben momenteel backpackend door Indonesië, dus niet helemaal ideaal om een weerwolfgame te hosten :roflol:

Heb er wel zin in, maar dat kan dus wel betekenen dat een dag uitloopt en ineens anderhalve dag duurt of iets dergelijks.

Naast dat moet er natuurlijk wel animo voor zijn, ik kan morgen in de trein al een hele game uitschrijven ;)
 
het dorp vol indonezen en de big white man
 
in
 
Ben momenteel backpackend door Indonesië, dus niet helemaal ideaal om een weerwolfgame te hosten :roflol:

Heb er wel zin in, maar dat kan dus wel betekenen dat een dag uitloopt en ineens anderhalve dag duurt of iets dergelijks.

Naast dat moet er natuurlijk wel animo voor zijn, ik kan morgen in de trein al een hele game uitschrijven ;)

Hardcore man :roflol: Ik denk dat Biobeast ooit twijfelde of hij kon weerwolven op zijn vakantie en hij uiteindelijk dan maar gewoon meespeelde :D

Geniet gewoon maar van je vakantie man. Als je zin hebt om een game te organiseren kan je dat thuis ook wel.
 
Ben momenteel backpackend door Indonesië, dus niet helemaal ideaal om een weerwolfgame te hosten :roflol:

Heb er wel zin in, maar dat kan dus wel betekenen dat een dag uitloopt en ineens anderhalve dag duurt of iets dergelijks.

Naast dat moet er natuurlijk wel animo voor zijn, ik kan morgen in de trein al een hele game uitschrijven ;)
Do it
 
Half gelezen maar nieuwe game? Back dekkend by a big white man? Dat moet opzeker gemodereerd worden. In..
 
Kan prima hosten, met een co-host die de stemmen telt en me op de hoogte brengt. Dan moet het mogelijk zijn om iig om de dag een update te doen, heb er iig wel de goede zin in :)
 
Woohoooo..

Eindelijk is mijn leven op het werk dan weer zinvol!! :roflol:
 
Back
Naar boven