Fitness Seller

Gestopt BBBockeRRR's road to 7% bodyfat !!!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

BBBockeRRR

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
7 sep 2011
Berichten
372
Waardering
18
Lengte
1m84
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Contest log: BBBockeRRR

Hallo,

Bij deze heb ik besloten om mee te doen aan de dbb contest 2014.

Korte beschrijving:

stats:

26 jaar, 1m84 en 8% bodyfat.

Over mezelf:

Ik ben eigenlijk al een hele tijd bezig met 'bodybuilding' (in totaal zo'n 8 jaar)
waarvan de eerste 5 jaar als totale leek op het gebied van voeding/training.. (het enige wat ik toen deed was benchpressen :D ).

In die 8 jaar zit ook 1.5 jaar muay thai , het spreekt voor zich dat 'bodybuilding' toen op de 2e plaats kwam aangezien ik moest dalen in gewicht om te mogen mee boksen met de klasse van 78kg.
Nuja, zover is het nooit gekomen en had toen besloten van te stoppen met muay thai.

Het is pas het laatste 1.5 jaar dat ik me volop gestort ben in de wereld van 'bodybuilding' en waarvan de laatste 6 maand echt alles op alles!

In september begin ik aan mijn opleiding tot personal trainer en graag zou ik dit nog combineren met fitnessmodeling.

Ik ben maatschappelijk werker van beroep en heb dus een zittende job, de hulpverlening begint mij meer en meer de 'keel uit te hangen' omdat het toch 'dweilen is met de kraan open' voor de NL'ers onder ons ... dit betekent dat je heel veel moeite in deze mensen steekt en achteraf blijkt dit allemaal tevergeefs.

Binnenkort heb ik een fotoshoot en ik zet ook alles op alles om er zo 'shredded' mogelijk bij te staan tegen dan... Ik ga enorm graag stappen maar als ik ga dan keer ik niet :D (met andere woorden -> i love afterparty's ).
Ik heb besloten van nu 6 weken niet meer te gaan stappen zodanig dat mijn lichaam voldoende rust krijgt en optimaal kan herstellen.

Voila, dit is een korte presentatie van mij.

Foto's zal ik vanavond na mijn training posten.

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

nog even dit:

mochten jullie vragen hebben (van eender welke soort) tips/adviezen
shout!

ik kan hier geen heel boek typen want ik zit momenteel op mijn werk :D
 
Goede stats al! Succes ;)
 
Succes met de contest man,
ik hou je in de gaten :)

Groet, Ray...
 
Het is de eerste keer dat ik een log bijhoud, dit is compleet nieuw voor mij dus ik zal hier wat meer aanwezig zijn.
Ik zal hier regelmatig alles posten wat betreft mijn trainingen.

Iets dat ik vergeten vermelden ben...
ik sta op rond 7u en train dan 30 à 35 minuten voor ik onder de douche kruip.
Die training bestaat uit 250 pushups en 100 chin/pull ups

En na het werk train ik ongeveer 2 uur , als ik er niet genoeg kan van krijgen 3u :D

Conclusie: 2 trainingen per dag

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

voeding verschilt van mij van dag tot dag en is ook niet uitgerekend...
om jullie een idee te geven van wat ik eet:

8u ontbijt:
200g havermout + 2 scoops whey isolaat van b & f + wat kaneel

8u40 aangekomen op het werk: fruit (banaan, nectarines) + multivit + omega 3 + biergist

10u30: amandelen (heb een pot van 200g waar ik regelmatig van eet als ik een 'hongergevoel' krijg).

12u30: vlees of vis (vandaag scampi met bruine rijst met groentjes zonder saus)

om de middag door te komen amandelen

17u: einde werk -> banaan + eventueel whey shake + meestal 100 pullups vooraleer te vertrekken naar de gym :D

18u - 20u30 : 2 liter water tijdens het trainen

20u 45: 350 gram kip (zonder saus) + 500g kwark gemixt met magnificent van b & f + whey shake met melk

voila, that's about it...

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

ik drink ongeveer 4 à 5 liter water per dag
 
etcz2v.jpg


2yx0ynp.jpg


Zoals beloofd, de foto's

en nu richting gym!!!!
 
Goede stats, goed fysiek en al goed droog. Als ik dan toch feedback moet geven dan denk ik dat middelste/ achterste schouderkop wat extra aangepakt mag worden, daarnaast bovenkant borst (voor hoever dit mogelijk is). Benen zitten er zo te zien (je galerij) ook al goed op, ben geniet wat je gaat brengen op contest day :).
 
Altijd lekker zo'n bodyweight workout on de vroege morgen! Doe je dat elke ochtend?

Hoe ziet je trainschema eruit als je 2.5 uur per dag traint?
 
Goede stats, goed fysiek en al goed droog. Als ik dan toch feedback moet geven dan denk ik dat middelste/ achterste schouderkop wat extra aangepakt mag worden, daarnaast bovenkant borst (voor hoever dit mogelijk is). Benen zitten er zo te zien (je galerij) ook al goed op, ben geniet wat je gaat brengen op contest day :).

100% gelijk!
schouders hebben altijd achtergelopen...
ik train ze nu met 1 dag tussen alle dagen :) en ze gaan vooruit..
als je mijn 2 foto's vergelijkt met mijn oudere foto's dan zie je duidelijk dat ik EINDELIJK een beetje 'delts' heb gekregen
Benen komen ook in orde , ben er nog maar 3 maand mee bezig maar als ik ergens voor ga dan ga ik er 100% voor! benen samen met schouders met een dag tussen.
bedankt voor je comment!

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

Altijd lekker zo'n bodyweight workout on de vroege morgen! Doe je dat elke ochtend?

Hoe ziet je trainschema eruit als je 2.5 uur per dag traint?

ik ga een voorbeeldje geven:

maandag bv. borst , triceps , abs
dan doe ik 's morgens 250 pushups

dinsdag bv. schouders en biceps
dan doe ik 's morgens een workout met dumbbells en 100x pull/chin ups

woensdag dan opnieuw pushups

Ik doe elke morgen zo'n workout want ik kan niet meer zonder :D
niets leuker dan 'pumped' naar je werk gaan hahahahahah :D

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

Altijd lekker zo'n bodyweight workout on de vroege morgen! Doe je dat elke ochtend?

Hoe ziet je trainschema eruit als je 2.5 uur per dag traint?

ligt eraan van dag tot dag en hoeveel energie ik heb..

maar vaak zoveel mogelijk spiergroepen , full body 2x / week

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Training vandaag kon beter, beetje energie tekort maar dat komt waarschijnlijk omdat ik reeds 250 chin ups had gedaan vooraleer naar de gym te gaan...

spiergroepen: schouders , biceps , traps en kuiten

training: 1u30 à 2 u

morgen de dag beginnen met 250 pushups + tricep cable pushdown

---------- Toegevoegd 19 June 2014 om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst 18 June 2014 om 22:33 ----------

update:

Deze wedstrijd motiveert mij echt wel !
in plaats van de gebruikelijke 250 pushups heb ik er maar liefst 410 achter de rug!
heerlijk!!!

tricep cable pushdown is voor na het werk vooraleer naar de gym te gaan!

ontbijt: 200g havermout + 1 scoop whey + melk
volledig ei
 
Ziet er goed uit! Succes met de contest!
 
Ziet er goed uit, hoeft niet meer zoveel % af scheelt een hoop
 
Ziet er goed uit, hoeft niet meer zoveel % af scheelt een hoop

hoe bedoel je juist?
en thanks! :)

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

workout 'smorgens:

125 pullups yeah baby!

200 g havermout + 2 scoops whey isolaat b&f + banaan + nectarine

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

Bijna gedaan met werken (finally!!! )
vanavond en morgen wordt het extreem knallen!!!

vanavond ga ik mijn benen keihard aanpakken d.m.v. squats , leg extensions and leg press, lunges
schouders zullen er uiteraard ook weer bij zijn :)
abs komen ook aan bod met de nadruk op de side abs.
uiteraard zal ik mijn rug met nadruk op de onderrug ook aan bod laten komen want heb al 125 pull ups achter de rug.
Binnen een uurtje ben ik thuis en doe ik er opnieuw 100 vooraleer ik de gym hit :)
binnen een dik halfuurtje neem ik een cafeïne booster zodanig dat we strak staan!! :D
hopelijk slaat het in als een bom want er zit nogal verschil op die capsules...

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

update voor jullie vandaag was het dus legday en abs erbij genomen
verwacht geen wheels of steel... ik train mijnen benen slechts 3 maand
ze komen aardig in vorm, eerlijk gezegd wil ik nog broeken kunnen kopen ook .. aesthetic legs waar je de spiergroepen mooi gedefinieerd ziet en die toch wel wat size hebben .. dat is mijn doel
geen echte kanjers

312ibd4.jpg


2rdu2s9.jpg


4v44r7.jpg
 
Straks met de fiets gaan trainen (snel rijden zodanig dat die quads lekker pijn doen).
De training zal gericht zijn op schouders aangezien deze nog steeds achterlopen maar het komt goed!
Borst en triceps neem ik er ook bij, alvorens de gym te hitten 500 pushups of meer.
Het ziet ernaar uit dat de zon schijnt, dus het beloofd een mooie dag te worden. zin in!!!
 
Succes man! Goed lichaam heb je, alleen inderdaad de benen lopen wat achter.
 
Succes man! Goed lichaam heb je, alleen inderdaad de benen lopen wat achter.

thanks!
Er is nog wel wat meer dat aandacht verdient maar het komt goed!
benen nog maar 3 maand aan't trainen, komt goed :)
 
500 pushups voor je naar gym gaat? haha, je gaat helemaal off the chain, he? :P goed bezig
 
500 pushups voor je naar gym gaat? haha, je gaat helemaal off the chain, he? :P goed bezig

vandaag waren het er zelf 760 :D
ik heb zo'n app op mijn gsmtoestel RUNTASTIC PUSH UPS (dit motiveert me echt!)
je hebt ook nog RUNTASTIC squats, pull ups en sit ups en uiteraard running.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven