AndroidHealthClinic

BBC Dancepolis

Bezoekers in dit topic

ZoutZak

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
50
Lengte
2m
Massa
110kg
Geachte Belgen,

morgen ga ik naar de BBC, ben er nooit eerder geweest, maar lijkt me wel strak. Clubs in Belgie vind ik wel goed eigenlijk (Zillion, Versuz,..)

maargoed wat is jullie mening, goede discotheek of niet?

Beetje laat maar goed,

BBC is best een rielekste tent. goeie sound. Alleen laatste keer dat ik er was staken ze vuurwerk af. Daar bij die grote ventilatoren....je raad het misschien al. Brandgaten..g*dverd#mme! teringbelgen!

Ben laatst nog naar Versuz (Hasselt) geweest..beetje Zillion look-a-like.
Cherrymoon (Lokeren) kan ik je warm aan bevelen. Van hardhouse, oldschool tot techno. De Chill-out daar is ook tof!

Wat vond jij van BBC by the way?

GrtZ!

JuggerNaut zei:
Beetje laat maar goed,

BBC is best een rielekste tent. goeie sound. Alleen laatste keer dat ik er was staken ze vuurwerk af. Daar bij die grote ventilatoren....je raad het misschien al. Brandgaten..g*dverd#mme! teringbelgen!

Ben laatst nog naar Versuz (Hasselt) geweest..beetje Zillion look-a-like.
Cherrymoon (Lokeren) kan ik je warm aan bevelen. Van hardhouse, oldschool tot techno. De Chill-out daar is ook tof!

Wat vond jij van BBC by the way?

GrtZ!
Beter laat dan nooit ;)

Ik vond het een aardige discotheek! het was mooi en netjes, alleen niet erg groot. daarnaast was het niet egt druk dus dat was jammer, maar heb me goed vermaakt. ook de muziek was goed te doen. de vrouwtjes ten slotte krijgen ook een voldoende (eerste keer dat ik vlaamse heb gepakt :p verstond er btw bijna geen **** van wat ze zei op de dansvloer, lol )

Versuz ben ik ook geweest, vond et wreder als de BBC. en ga er mayb op oudejaarsavond heen ???

Cherrymoon ken ik ook, ben er nooit geweest maar idd wordt vooral aangeraden vanwege de muziek.

massaaa!

Hehe..heb ook 2 maal ervaring gehad met de Belgische schoonen.
Eentje was 30 (slik!) maar strak in het vel. Die ander was vroeger danseres daar...Maar dat taaltje blijft idd ****ed up....Eenmaal bij haar huis aangekomen (ergens tussen Brussel en Gent) kon ze nix anders uitbrengen dan: "ik heb goesting"!! :D

BBC goed ... ???

Tja ben er 1maal geweest, tja had gratisch entréé ( Iemand zen B-day ).

De cherry moon is wel vet, maar je moet je avond goed uitkiezen.
De ene is beter dan de andere avond.

Ik ga nu naar de Kokorico, is onlangs volledig vernieuwd: 3 zalen , goede sound , belichting is ook deftig , 2 pool's waar zo van die danseresjes in zwemmen , ... etz ...
Maar heb de indruk dat je iets commerciëler beginnen te draaien en da werkt fameus op men kluuten, zo een mooie lokatie en dan de muziek verwaarlozen. Mja weereens hangt af van avond tot avond.

Kwestie van die one- nights over the border, heb ook al wat ervaring met mooie nederlandse meiden. De laaste was in bodrum ...
Tja ik moet dat ook heel goed luisteren wat ze zeggen of versta der ook niet veel van, alhoewel ik denk dat onze mooie taal een stuk moeilijker te verstaan is ...

Greetz

ps: nederlandse meiden vind ik toch een stuk leuker ... :D

Speedy G. zei:
BBC goed ... ???

Tja ben er 1maal geweest, tja had gratisch entréé ( Iemand zen B-day ).

De cherry moon is wel vet, maar je moet je avond goed uitkiezen.
De ene is beter dan de andere avond.

Ik ga nu naar de Kokorico, is onlangs volledig vernieuwd: 3 zalen , goede sound , belichting is ook deftig , 2 pool's waar zo van die danseresjes in zwemmen , ... etz ...
Maar heb de indruk dat je iets commerciëler beginnen te draaien en da werkt fameus op men kluuten, zo een mooie lokatie en dan de muziek verwaarlozen. Mja weereens hangt af van avond tot avond.

Kwestie van die one- nights over the border, heb ook al wat ervaring met mooie nederlandse meiden. De laaste was in bodrum ...
Tja ik moet dat ook heel goed luisteren wat ze zeggen of versta der ook niet veel van, alhoewel ik denk dat onze mooie taal een stuk moeilijker te verstaan is ...

Greetz

ps: nederlandse meiden vind ik toch een stuk leuker ... :D
:D

maarre geef ns wat meer info over Kokorico, sounds good ;)

http://www.kokorico.be/

All the info you need bro ;)

Ligt tegen Gent dus niet zo ver van de BBC, als je van holland komt om naar de BBC te gaan kan je net zo goed naar gent komen ... :D

Moest je eens afkomen laat maar es weten ... eens een feestje bouwen :coolnana: :beerbang:

Speedy G. zei:
Moest je eens afkomen laat maar es weten ... eens een feestje bouwen :coolnana: :beerbang:
doe ik!

zal er zeker eens avondje komen, heb wel een aantal vrienden die het leuk vinden om in belgie te gaan stappen. terwijl de meesten het liefst naar hollandse (hardstyle) party's gaan.

weet niet of dat binnekort zal zijn ivm andere feesten, maar I'll let u know!

Als jullie nog eens naar een Belgische discotheek gaan dan moet je vast en zeker ook een sottos gaan. Keigoed daar. That's the place for me en oooo zo schone vrouwkes :D

Ik vind persoonlijk Fuse één van de betere discotheken in België. Oké geen Mega Tempel, Maar wel mega muziek. En in de Silo zijn er ook veel mega feestjes.

Guntheru zei:
Als jullie nog eens naar een Belgische discotheek gaan dan moet je vast en zeker ook een sottos gaan. Keigoed daar. That's the place for me en oooo zo schone vrouwkes :D

Ben ik ook geweest met 'nen belgische schoone'. Das die discotheek met die grote glazen deuren bij de entree, toch?

Ben even kwijt hoe dat plaatsje heet waar het ligt. Volgens mij het plaatsje waar ze altijd 'gadverpielekkes, da's pas lekker' roepen..Maldrigem volgens mij.

De Sotto's zuigd aars man ... veel te commerciëel ...

Mja ben men discotheel periode ( voor zover ik 1 gehad heb ) een beetje voorbij. Ook mede omdat ze overal van die commerciële troep spelen :(

La Rocca @ sundays ga ik eens heen als ik verlof heb :D
Maybe next weekend met men verjaardag -> PARTY!!! :beerbang:

mmmm la rocca :p

jammer van het iets te gay-achtige publiek :/

nightje zei:
fuse is techno :) maar wel lekker

Fuse is niet alleen techno hoor, hangt ervanaf wie er speelt. Is gewoon gezellige club. :p

zoals speedy ga ik ook soms naar den koko(rico) :P
zalige discotheek...
en welgeteld 3 min van men deur :)

hehe, geef ns wat meer info, of een website van die discotheken waar jullie zuiderburen gaan stappen!

nou meestal toch wel techno in fuse :)

aanraders imho

-Versuz
-La rocca
-Fuse
-Cafe d'anvers

Back
Naar boven