AndroidHealthClinic

BBC Dancepolis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat komen jullie nederlanders in de belgische disco's zoeken ???
belgië sucked big time op gebied van feesjes en disco's!!!

den deze trekt altijd naar NL voor te feesten :p
veel betere dj's, veel betere sfeer, veel leuker volk, veel betere locaties...

allee, vind ik he...

greetz!
 
Den Culture Club niet vergeten hé mannen ... ga der vant weekend menne birthday gaan v i e r e n ... :beerbang:

En idd La Rocca trekt redelijk way gay's aan ... mja zolang ze van men "ol" blijven est goe :D
 
Qua discotheken weet ik het niet tomm-i, denk wel dat Nederlanders een hoop meer grote feesten hebben dan de Belgen. KozzMozz en I Love Techno waren de enige echte grote in Belgie die ik persoonlijk ken. En de vetste feesten ooit in sportpaleis gehouden werden georganiseerd door ID&T, en daar kwamen alleen al in touringcars 9000 Nederlanders op af.

Maar Zillion wel hele vette verhalen over gehoord trouwens.
 
tja de Zillion was iets heel aparts natuurlijk, spijtig genoeg een tweetal jaartes voor mijn tijd maja nu is er de kokorico he, mijn zus ging vroeger naar de Zillion en daar waren ook iedere weekend gemakkelijk een 20 tal bussen afgeladen met dronken Hollanders
 
dit weekend carre in willebroek es gedaan
aanrader op zondag als je houdt van RnB en mooie vrouwen :)
 
Surfboy zei:
Sotto's ligt in zottegem ;-)

Idd! that's the place..tegenover sotto's een groot weiland met koeien..dat staat me ook nog bij..Top-tentje that's 4 sure!
 
[Link niet meer beschikbaar]
>clubs>

Hier vindt je ze bijna allemaal :thumbs:

Iemand al in mystique geweest? (vosselaar)

Warrie
 
warrie zei:
Iemand al in mystique geweest? (vosselaar)

Warrie


bwaa heb me er super ge amuzeerd maar is nu niet echt om over naar huis te schrijven, weinig volk enzo, muziek was beter als illusion vroeger (minder retro en minder dance)...ps was in februari, was toen nog niet lang open mss zit er nu al wat meer volk

greetz!
 
Floyd zei:
Qua discotheken weet ik het niet tomm-i, denk wel dat Nederlanders een hoop meer grote feesten hebben dan de Belgen

Maar Zillion wel hele vette verhalen over gehoord trouwens.

klopt zillion was vet, net als versuz nu (beetje zelfde sT)

en in NL hebben ze supervette disco's!
ASTA, XtraLarge, celebration studio's (vroegere club >), matrixx,........
komen tenminste dj's draaien van over heel de wereld die er iets van kunnen

om over de grote events nog maar te zwijgen... :rolleyes:

hier heb je altijd het zelfde kl*te zooitje van dj's op events(jan, philip, ghost, bla bla bla)...allhoewel er stilletjes aan verandering in begint te komen (bv Antwerp is burning, mayday)

mja, dat is mijn mening over de dansscene in NL en B
B sucked big time!
NL rules! :D

greetz...!
 
België is dan ook het techno paradijs. :D Niemand die in Duitsland gaat feesten? Of effe overvliegt naar Amerika? :p
 
Guntheru zei:
Als jullie nog eens naar een Belgische discotheek gaan dan moet je vast en zeker ook een sottos gaan. Keigoed daar. That's the place for me en oooo zo schone vrouwkes :D

is naast me deur :cool:
 
idd tijdje terug :D
 
Extend zei:
Wat leuk dat je daarvoor een topic van een jaar oud kickt! Respect :thumbs:

hahaha ja weet het....

zocht of er ergens posts zouden zijn over het stadje waar ik in leef en kwam deze tegen dusja.... kicken hé
 
nightje zei:
nou meestal toch wel techno in fuse :)

aanraders imho

-Versuz
-La rocca
-Fuse
-Cafe d'anvers
Inderdaad, maar fuse is een beetje het rare eendje in je rijtje,
niet dat het niet goed is maar de muzieksT is compleet anders.

Versuz en La Rocca zijn mijn favoriete tenten
Carré op zondag durf ik ook wel eens doen maar is me soms wat té.

Trouwens, vanaf wanneer houden we oude koeien uit de sloot, dit topic is bijna 2 jaar oud! :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven