ak
Huge Freak
- Lid geworden
- 7 mei 2021
- Lengte
- 2m30
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- > 50%
Onlyfans content waardig 🤌Weleens in een boom gelegen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Onlyfans content waardig 🤌Weleens in een boom gelegen?
Die moest ik Googlen, want kende ik nog niet.Draw me like one of your french girls![]()
Wat? Dat is nu eens van de meest bekende filmzinnen volgens mijDie moest ik Googlen, want kende ik nog niet.![]()
Ik heb de Titanic als kind eens min of meer verplicht moeten kijken en vond 'm toen zo kut dat ik m nooit meer heb gezien.Wat? Dat is nu eens van de meest bekende filmzinnen volgens mij![]()
mooie plaatjes voor je datingprofielWeleens in een boom gelegen?
Auto vd zaak binnenkort 🤌Conferentie met de US Air Force, Rolll-Royce, alle partnerlanden en de industrie. Dag 2 zit erop, nu een lekkere push work-out. Bekijk bijlage 605785
Snake baas geen decoraties opt pak?Conferentie met de US Air Force, Rolll-Royce, alle partnerlanden en de industrie. Dag 2 zit erop, nu een lekkere push work-out. Bekijk bijlage 605785
DBB contest winnerHij heeft toch 1 decoratie?
Ik heb alleen niet boeiende decoraties aangezien ik uitzendingen heb misgelopen.Snake baas geen decoraties opt pak?
Je bent toch verplicht die te dragen ook al zijn ze voor jou nietszeggend.Ik heb alleen niet boeiende decoraties aangezien ik uitzendingen heb misgelopen.![]()
Ik heb ze überhaupt nooit laten opmaken en aangevraagd, dus nog nooit gedragen. Heb net een nieuw DT want paste m'n oude niet meer, dus moet ook weer opnieuw naar de kleermaker als ik m'n wing erop wil.Je bent toch verplicht die te dragen ook al zijn ze voor jou nietszeggend.![]()
Ahhh dat nieuwe pak aan meten herken ik wel. Ik mag voor het mooie wel opnieuw. Maar met eind datum 31-12-2025 (kan nog 1 okt 2025 worden ivm nDer) is het de moeite niet.Ik heb ze überhaupt nooit laten opmaken en aangevraagd, dus nog nooit gedragen. Heb net een nieuw DT want paste m'n oude niet meer, dus moet ook weer opnieuw naar de kleermaker als ik m'n wing erop wil.
Ik denk dat bij de marine die verplichting wat meer nageleefd wordt.
Kan toch in de order staan tenue is DT zonder decoraties.Ahhh dat nieuwe pak aan meten herken ik wel. Ik mag voor het mooie wel opnieuw. Maar met eind datum 31-12-2025 (kan nog 1 okt 2025 worden ivm nDer) is het de moeite niet.
Overigens wordt er bij CZSK inderdaad wel op gereageerd als je zonder loopt en een ouwe kop hebt. 🤣🤣
Wij hebben geen DT zonder batons of medailles. Het is of batons of medailles.Kan toch in de order staan tenue is DT zonder decoraties.
Of DT1 (kleinmodel)
Of DT2 (grootmodel)
Op een landmacht kazerne zullen ze iig niet reageren als je in kaal DT loopt.
Zo snel wordt jij niet gedwarfed, maar nu toch even.