XXL Nutrition

BB'en met BB

Meedoen is belangrijker dan winnen?

• Ja

Stemmen: 5 10,9%
  • Nee

Stemmen: 10 21,7%
  • Als je het maximale uit jezelf hebt gehaald ben je een winnaar :thumbs:

Stemmen: 19 41,3%
  • Ik ben BB :BB_:

Stemmen: 12 26,1%

• Totaal stemmers
    46

Bezoekers in dit topic

Ik snap je punt. Overigen is 2 m wat overdreven, zoals Bokito zegt ben ik 1.89 m. Ik vind mezelf ook absoluut nog niet groot en wil zeker nog flink groeien, maar zoals IkWilGrootWorde zegt zal ik waarschijnlijk wel geleidelijk omhoog gaan.

Ik snap je punt. Ik ben het deels ook met je eens. Toen ik mijn coach om kuuradvies vroeg en ik terugkreeg 'beginnen met 250 mg Test + 100 mg Mast' dacht ik ook 'hmm, ik wil eigenlijk wel even serieus knallen'. Maar aan de andere kant: ik vraag mijn coach om advies en krijg dat; als ik dat vervolgens in de wind gooi kan ik net zo goed geen coach nemen en dat zal m'n verhouding ook niet goed doen. Nu ben ik van mijzelf best wel eigenwijs, maar soms is het denk ik gewoon goed om te doen wat m'n coach zegt zonder weerwoord of 'ja, maar.'

Bovendien, als ik op deze manier langer kan kuren en progressie blijf boeken, ben ik tevreden. Als het 2x zo lang duurt voordat ik op een bepaald punt kom, maar daarbij wel de risico's kan beperken, is dat voor mij oké.

V.w.b. de oppofferingen: ik ben ook best bereid veel op te offeren, aangezien ik 6x per week train, zo'n beetje de afgelopen 15 jaar. En een sociaal leven etc. boeit me allemaal niet zo. Maar ik merk nu wel dat ik soms m'n kcal niet haal (laat uit werk, nog 4000 in de avond moeten eten etc., ik weet het, slappe excuses) en dan denk ik ook: als ik niet eens m'n voeding elke dag kan halen, dat is toch wel iets dat sowieso op orde moet zijn. Tot nu toe is het met werk wel te combineren, maar er komt wel een punt dat ik moet kiezen tussen ambities op werk of met bodybuilding.

O, en wat ik trouwens nog niet had vermeld. M'n coach heeft wel voorgesteld te starten met HGH en slin. HGH ga ik komend weekend starten, ook wel een lage dosis. Slin moet ik nog even regelen.

December trouwens ga ik on stage. :)
iedere coach doet het toch op ze eigen manier en je moet zelf ook nagaan wat goed voelt voor jouw

• Like
Waarderingen: BB_
Zoals hierboven genoemd, was 250 test + 100 mast jet startpunt van de kuur. Ik ga nu omhoog naar 250 test + 300 mast.

Begonnen met HGH. Eerste week (nu) 1 eenheid p/d, voglende week 2 eenheden.

Trainen gaat goed. Licht vermoeid door te weinig slaap. Laat uit werk, dus laat terug uit trainen, verder regelmatig 2 uur reizen voor werk (buitenom werktijd), dus in het weekend en op thuiswerkdagen zorgen dat ik genoeg slaap pak. Nu weer richting bed, dan haal ik de 7 uur wel.

Kracht gaat goed vooruit, fysiek voor m'n gevoel langzaam ook.
Eetlust is minder, dus moet wat meer pushen. Afgelopen dagen de 6k niet gehaald en gewicht stagneert.

Back
Naar boven