XXL Nutrition

BBosman: Beachproof 2013 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Sochtends
2 tabs vezels
2 tabs vit d3
1 tab multivit a-z
1 shake (1.5 scoops) NOS ether
1 whey shake (60gr + 500ml)
5gr creatine

Smiddags of na trainen
1 whey shake (60gr + 500ml melk)

Savonds
1 nos ether shake (1.5 scoop)
2 tabs vezels
2 tabs visolie
2 tabs vit d3
2 tabs glucosamine
1 tab multivit sport
1 tab vit c

:roflol: Grapje zeker ?
 
je speelt voor heel wat geld naar binnen. Is op enkele dingen na overbodig als je goed en gezond eet.
 
nah ben niet zo fan van ''gezond'' eten, vind bv sla en slades niet te vreten, net zoals nagenoeg alle groenten en fruit wat ''knarst'' (zoals sla) tussen mn tanden, of dingen die 99% vocht zijn, als tomaten of komkommer :kots:

pilletjes dr in, hoppa, prijs valt mee, gemiddeld doe je 1 á 2 maanden per potje, potjes kosten 5-10 euro... en mn ouders betalen ook meestal mee :)
 
Je ouders hebben je wel meegegeven dat gewoon fatsoenlijk je verse groenten en fruit eten ook nog eens een stuk beter is dan die shitload aan pillen erin gooien? Ook beter voor je weerstand onder anderen.
Ik vind t een hoop geld, als je kijkt hoeveel van die potjes je dan hebt staan. Dat ben ik niet kwijt in een maand aan groente en fruit, als je toch die vergelijking wilt maken.
 
Je kan groeten leren eten door ze op te maken met rundsgehakt en kip, als je dat dan nog mengt onder wat pasta met een beetje ketchup... dan gaat het flink snel naar binnen
 
ja tuurlijk hebben mn ouders me dat mee gegeven, maarja, t gaat er bij mij gewoon niet in, altijd al een moeilijke eter geweest

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 22:51 ----------

en tsjah, wat nou beter is voor mn weerstand, boeit t, wat er in moet gaat er blijkbaar in, en zolang ik nog leef, whats the point? Kan ook me als ene gemiddelde student me helemaal naar de tering zuipen en roken, kost je moeilijk veel meer dan dit en dan klaagt er niemand?
 
Laatst bewerkt:
Deload #2

Squat
2x5x70
2x3x100

Bank
2x5x60
1x5x70

Deadlift
5x70
5x100
5x120

Chin-ups
3x5xbw

Bw 112.2

20 min crosstrainer
 
Ik at vroeger ook bijna niks dat heeft alles verdoet, voor mij iig. En dat ervaar ik nog elke dag. Ik zou het toch maar gaan eten, je kan nog zoveel pillen eten maar uiteindelijk zul je daar niets mee opschieten want het is een aanvulling geen maaltijd vervanger
 
Aha dan.. Moet je naar de -105? Of toch -120?
 
Aha dan.. Moet je naar de -105? Of toch -120?

jup 7.2 kg in 3 daagjes :D

Nee blijf lekker in de -120 zo lang mogelijk, zou ook kunnen dat ik daar over een jaartje boven kom
 
jup 7.2 kg in 3 daagjes :D

Nee blijf lekker in de -120 zo lang mogelijk, zou ook kunnen dat ik daar over een jaartje boven kom

2000 kcal per dag aan eiwit en wat vet, veel vochtafdrijvende middelen en wat fatburners...

:trollface:
 
Dan nog raak je geen 7kg kwijt zo snel.
 
Verslagje NK:

Squat:
200
210
217.5


Bank:
102.5
107.5

110 (Volgends de uitslag wel goed gerekend ???)

Deadlift:
235
250 1 rood
257.5


Totaal 585 voglens schema, 582.5 echt.

Was leuke wedstrijd :D 2e in de -120 achter Ziyed, 3e op squat, 3e op deadlift en 3e op KG's totaal, en ergens laag op wilks.

ook na de wedstrijd een Inzer Raxe X (maat 50, 70kg paar cm van de borst) Titan Katana (Maat 48, 110 halverwege) gepast, en de Katana gekocht :)

Thanks to Pardeep voor het banderen, Pjotr voor de tips en Wim voor het helpen met het shirt :D

Filmpjes komen zo
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd met je prestaties, man!

met alle respect vind ik het wel bizar dat je met dit total, geared en in de -120 klasse 2e kan worden op een NK. was er zo'n lage opkomst of zitten er gewoon niet veel in die gewichtsklasse?
 
Ziyed en ik waren de enige in de klasse :p 3e op sq en dl ook alleen maar omdat Niels uitviel...
 
damn met zijn 2en! was de opkomst überhaupt laag?
 
Back
Naar boven