MuscleMeat

BBosman: Beachproof 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sportschool ft Robert :D

spoilers: ging NAICE

Deadlift
5x60
3x120
3x120
1x170
half pak
1x200
Heel pak
1x220
1x240
1x260 PR :D

Bench Press
12x20
5x60
5x80
5x100
3x110 PR
6x100 PR

Paused Squat
5x70
5x100
5x120 PR
3x140 PR

Zydrunas Press
5x20
7x40
5x60
5x60

Toen sloopten we ´´per ongeluk´´ een stang waarbij de sleeve los zat Atlas stone trainerrrr!!!!!!

Atlas Stone Trainer
100
100
2x100
120
120
120
120
2x140 randje, 1x bijna op de knie
1x140 lapped maar kon niet helemaal dootrekken

Bitch van een oefening dit :D

1 arm Preacher curl 4x8x14
ff voor de zwakkere linker bicep
 
Good job, wat zul jij lekker slapen straks ;)
 
+ wat beloofde foto'tjes

ben wel wat dikkiger geworden :D

vrsbrq.jpg




elduds.jpg


---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 00:34 ----------

Goh wat kijk ik weer eens lief op de foto'jes, zou zo model kunnen worden :D

Good job, wat zul jij lekker slapen straks ;)

thx :)

Kom wel goed, als de PWO helemaal over is :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Sterke DL man! Goede progressie de laatste tijd.
 
Sterke training Bart. Wat moet ik me voorstellen bij de atlas stone trainer?
 
Waar zit die 116 kg, Bart? :D
 
Strong dl.
Een baard zou je goed staan.
 
Sterke DL man! Goede progressie de laatste tijd.

Thx man :D

Sterke training Bart. Wat moet ik me voorstellen bij de atlas stone trainer?

Thx :D

http://www.youtube.com/watch?v=BTNKg_TGmEY
Waar zit die 116 kg, Bart? :D
:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is het weer die tijd van de maand Hervee?

karma :D

Strong dl.
Een baard zou je goed staan.

Wordt het een echt vent :P

Babyface all the way :D

(Is dat een uitnodiging voor de legedarische baardenclub :eek:)
 
  • Like
Waarderingen: DG80
goeie DL en Bench!!! mss moet ik ook eens 'per ongeluk' een barbell slopen ;D
 
Nice training, en leuke manier om stones te trainen;)
 
goeie DL en Bench!!! mss moet ik ook eens 'per ongeluk' een barbell slopen ;D

Nice training, en leuke manier om stones te trainen;)

Thx :D

en dr is bij ons gewoon een barbell die nagenoeg niemand gebruikt, met van die irritante schroefklemmen, waarvan de sleeves los zitten, leg ik die stang aan de kant om een andere te pakken voor de Zydrunas press, 5 min later heeft Robert die sleeve in zn handen :D
 
pff wat een dag vandaag

smiddags squash met school, stonden met zn 3'en te kloten in zon hokje, ik mis t balletje, buddy achter me smashed hem wel, vol op mn rechter oog. Kwam wat strongman waardige klanken uit, flinke koppijn gehad uurtje daarna

savonds sportschool, na 1e set opwarmen 3 brandweerauto's en brandlucht, iedereen sportschool uit op last vd brandweer, wij rustig kleedkamer in, op de trap naar beneden mochten we alweer naar boven... pff...

kwam instructeur naar ons toe, de chille instructeur dan, een van de andere instructeurs (omhooggevallen ex-bodybuildert, als je die-hard wilt zijn, ga dan niet stieken om het hoekje staan paffen, losert) stond blijkbaar max te zeiken tegen anderen over de magnesiumbende die we blijkbaar achter lieten, nog maar eens voor de zoveelste keer uitgelegd dat we achteraf stofzuigen en dweilen... Maar maandag bakje met magnesium vergeten, en blijkbaar t hoekje naast t powerrack onder de magnesium, tapijt ook, bak waar wij het boven doen omgekiepert, mijn bakje magnesium in de la bij de instructeurs... Right-o, chille instructeur zei het ook al ''Volgends mij wilt iemand jullie weg hebben'' zucht...

maarja de training dusssss:

Squat
5x60
5x60
5x60
3x100
half pak
3x140
heel pak
3x140 ligtweight, maar ff dat t pak goed ging zitten
bandjes om
2x180 2e rep bijna op par
1x200 op par
1x220 PR vlotte rep, room to spare

Floor Press
8x40
5x60
5x80
5x100 PR
3x110 PR
3x110
3x110 ooh die 3e rep was echt een grinder 1e klas

BW 115.5 lekker stabiel

Seated Neck Press
10x20
5x40
3x60
5x60 PR

Push Press
3x80
1x90

pff toen kwam de instructeur weer commentaar hebben op mn upperback boggel bij t squatten en DL'en (maar wel met rechte onderrug), volgends de boekjes moet je rug recht zijn. Maar lui als bolton, magnussen, en Simon mogen dat wel, want die hebben er de rugspieren voor... Zucht (x2)

verder met Push Press
1x80
1x90
Fx100 + 1x100 met kleinne beetje hulp

die 100 gaat nog wel lukken als die floor press er niet aan vooraf was gegaan ( en de dag een beetje fatsoenlijk was geweest :rolleyes: )

Notes
Wat een dag :)
 
Laatst bewerkt:
dikke squat!!!
 
Wat een dag inderdaad man...
En wat een zeikstraal van een "instructeur"...
Het gros van die gasten op de sportscholen zijn zo lijkt het wel.
Wel een goede training neergezet man.
 
Squat gaat vooruit. Gek dat je floorpress praktisch evenhoog of zelfs hoger ligt dan je gewone bench press. Ligt normaal wel een goeie 10% lager.
 
Thx guys,

@Hum, klopt, zitten paar chille tussen maar grooste gedeelte zijn gewoon zeikwijfen, maarja NL is dan ook niet bepaald gewend aan PL/SM lui...

@Hervee, 10% lager? Snap nie waarom da zou zijn dan... Tis praktisch t zelfde als een board press. Daarnaast ligt de sticking point van mn raw bench onder het laagste punt van mn floor press
 
Omdat je bij een board press nog iets of wat inzakt op de board. Bij een floorpress stop je echt dood op de grond. Maakt het moeilijker. Kan ook aan de uitvoering liggen natuurlijk.

Dus je sticking point ligt eigenlijk in het onderste deel van de rom? Dan kunnen illegal wides/dumbbell presses wel hun deel bijdragen om onderin sterker te worden.
 
Ja die vervanger van stones moet ik zeker gaan doen, heb je het uiteinde van de barbell eraf gehaald of ligt er gewoon een losse bij jullie op de sportschool?.
 
Back
Naar boven