XXL Nutrition

BBosman: Beachproof 2013 (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

RageX maat 50 lijkt me echt veel te groot voor je, maar goed...
Mooi deadlift PR trouwens.

sorry maar deze (***) hoorde ik toen ook, maar ik zeg het nog eens, ik ben van plan nog steeds aan te komen... Toch wel richting de 130, ik kan wel nog eens een grap uithalen en een kleiner shirt kopen maar dan heb ik straks weer dezelfde teringzooi aan mn kop. Liever een wat groter shirt kopen en er lekker ingroeien. Same shit met dat Deadliftpak, zou ook veels te groot zijn maar nu ik dr in groei tilt ie gewoon ****ing chill.

---------- Post toegevoegd Mon 13 Feb 2012 om 23:53 ----------

Lekker op de DL. En te koud? Kom op man..... in RPB was het nog kouder dan buiten

haha, we zijn toch beetje afhankelijk van Simon, en t is niet overdekt, dus we stonden ook in de sneeuw ;)

nice deadlift maar welke maat shirt is dit dan?

maatje staat er niet meer in, maar is een maat 48

damn goeie deadlift!!! en dat zag er een bewogen bench training uit, spijtig van je shirt, ik hoop dat je ht mss kan inruilen oid :s

nah, verkoop die andere wel, thx voor de DL
 
Laatst bewerkt:
sorry maar deze (***) hoorde ik toen ook, maar ik zeg het nog eens, ik ben van plan nog steeds aan te komen... Toch wel richting de 130, ik kan wel nog eens een grap uithalen en een kleiner shirt kopen maar dan heb ik straks weer dezelfde teringzooi aan mn kop. Liever een wat groter shirt kopen en er lekker ingroeien. Same shit met dat Deadliftpak, zou ook veels te groot zijn maar nu ik dr in groei tilt ie gewoon ****ing chill.

Ja oke, maar het gaat hier om borstomvang, schouderpartij, bovenarmen enzo, niet zozeer om lichaamsgewicht. Snap best dat je aan wilt komen, maar die 10 of 15 kilo zullen niet zomaar ineens centimeters op de bovenstaande afmetingen geven.
 
Ja oke, maar het gaat hier om borstomvang, schouderpartij, bovenarmen enzo, niet zozeer om lichaamsgewicht. Snap best dat je aan wilt komen, maar die 10 of 15 kilo zullen niet zomaar ineens centimeters op de bovenstaande afmetingen geven.

volgends de inzer site heb ik een maat 46,7 omhoog gerond naar 48, of omlaag naar 46. 1 maatje te groot moet wel lukken

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 00:02 ----------

ALs ik de sizing chart van titan zie lijkt t me ook eerder een maat 42/44 :roflol: want volgends de maten zou een 48 me easy moeten passen
 
48 zou ik dan dus nemen.
 
lieve Tymen,

waar tover jij binnen een week een bench shirt vandaan, behalve de maat 50 die ik weet te hangen in SSS

Ielja stuurt m meestal wel binnen een paar dagen.
Maar oke, is misschien wat kort dag. Je moet niet alleen aan deze wedstrijd denken natuurlijk, ook aan eventuele daaropvolgende.
 
Ielja stuurt m meestal wel binnen een paar dagen.
Maar oke, is misschien wat kort dag. Je moet niet alleen aan deze wedstrijd denken natuurlijk, ook aan eventuele daaropvolgende.

True, maar nu heb ik dan een maat 46/48, ik weet niet hoe ik er 2 maand voor sta op t NK junioren, misschien weer te klein, liever dat ik 2e hands voor 50eu een te groot shirt koop, dan voor 130eu een nieuwe die misschien te klein is

een te groot shirt kan je in drukken, een te kleine niet
 
Dat shirt is never nooit niet te klein voor je. Ik heb een 50 en die is aan de ruime kant.
Het klinkt bot en zo is het niet bedoeld, maar dit betekent gewoon dat je sterker moet worden voor dit shirt.
Dat probleem had ik met een maat 50 super katana die ik probeerde. Hij zat prima alleen kreeg 200-210 maar tot iets van 10cm van de borst en dan was die niet eens naar beneden getrokken. Beetje too much om er 240 aan te hangen bij een max van 182,5.
Overigens is maat 50 inzer volgens mij hetzelfde als maat 48 titan qua size.

En dat deadlift suit is niet te groot maar gewoon ruim, wat wel prettig kan zijn met deadlift natuurlijk.


Overigens gaat die er op een wedstrijd meestal makkelijker op en anders minder naar beneden halen. Volgens mij zijn er nog meer trucjes zoals shirt nat maken met water alleen weet ik dat niet zeker.
 
Dat shirt is never nooit niet te klein voor je. Ik heb een 50 en die is aan de ruime kant.
Het klinkt bot en zo is het niet bedoeld, maar dit betekent gewoon dat je sterker moet worden voor dit shirt.
Dat probleem had ik met een maat 50 super katana die ik probeerde. Hij zat prima alleen kreeg 200-210 maar tot iets van 10cm van de borst en dan was die niet eens naar beneden getrokken. Beetje too much om er 240 aan te hangen bij een max van 182,5.
Overigens is maat 50 inzer volgens mij hetzelfde als maat 48 titan qua size.

En dat deadlift suit is niet te groot maar gewoon ruim, wat wel prettig kan zijn met deadlift natuurlijk.


Overigens gaat die er op een wedstrijd meestal makkelijker op en anders minder naar beneden halen. Volgens mij zijn er nog meer trucjes zoals shirt nat maken met water alleen weet ik dat niet zeker.

Als ik de Sizing guide van Titan doorneem kan dit ook never een maat 48 zijn, maat 48 staat 47cm armen bij, ik krijg deze niet eens fatsoenlijk aan met maatje 39-40 armen.

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 00:16 ----------

En als Simon en Frank aan je shirt hangen terwijl je ook nog babypoeder op hebt, maar dat ding echt niet verder aan wilt, dan weet ik zeker dat hij te klein is. Frank drukte vroeger ook 235, dus ik neem aan dat hij dr ook wel een iniminie beetje verstand van heeft
 
Naja dan geloof je het niet. Mijn armen zijn rond de 44 nu en maat 50 zit bij me armen gewoon vrij los. Jordi Snijders bijv heeft denk ik armen tegen de 50cm en drukte ook in een maat 50 katana, nu wel 52 super katana.

En het scheelt ook nogal hoe je je shirt aandoet en wie je helpt he.
 
Het is inderdaad gewoon gewenning. Ik heb ook lopen huilen als een baby toen ik de eerste maanden in shirt drukte, ook met de RageX. Dat kolereding in de prullenbak willen gooien, aan stukken willen scheuren, en die tyfushalter maar niet op de borst krijgen. Echt, het duurde drie maanden voordat ik voor t eerst een enigszins fatsoenlijke beurt in shirt douwde, en ik trok m bijna elke week aan.
Heb (nog) geen ervaring met een Katana, maar het kan niet dat ie te klein is. Ik druk in een RageX maat 50, wat dus overeen zou komen met een Katana maat 48. Ik durf te wedden dat mijn UB maten toch wel wat hoger dan die van jou liggen.
Blijf er in trainen, blijven proberen, blijven janken.
 
nou, als ik jullie zo aanhoor dan, kan ik met 100% zekerheid vertellen dat dat shirt dan geen maat 48 is. T plaatje mist ook uit t shirt, dus staat er geen maat meer in.
 
Lees de 2e zin nog eens van mijn op twee-na-laatste post. Zo simpel is het. Je moet niet verwachten dat je gewichten van rond je raw max in de buurt van je borst krijgt.
 
Je hebt een punt

Ik zal m meenemen naar t nk over anderhalve week, kunnen jullie er zelf over oordelen.

Morgen toch ff kijken of ik die 50 kan halen, istie te groot, no worries, we groeien dr vanzelf in, of dat nou over 2 maanden met boerenverstand is of over 2 jaar met een pak ervaring, maakt niet uit. Dat ding gaat nergends heen
 
Geloof me nou maar, in dit shirt kan je echt wel goed gaan drukken en na een tijdje makkelijker touchen, daar heb je geen grotere voor nodig want dat zit echt voor geen meter en heb je ook weinig aan. Shirt rekt ook meer op als je hem vaker gebruikt he.
Desnoods trek je hem nog 2x aan voor het NK en probeer je het daar gewoon. Als het opwarmen dan niet gaat trek je hem toch uit?

edit: ik bedoel sowieso op langere termijn beter in drukken. Je hebt er pas 3x in getraind toch?
 
Laatst bewerkt:
3x idd

maar je kent m misschien niet maar Frank heeft dr ook echt wel verstand van

Maar ik zal menemen naar t NK, kan je zelf oordelen of t wel of geen maatje 48 is, ik ben heilig overtuigd van niet, is t t wel, ga ik dr ik drukken, is t t niet, tsjah
 
Ik kan daar niet over oordelen als ik het shirt zie, maar dat jij 145 op je borst krijgt zegt mij genoeg dat het niet kleiner is dan een maat 48. De eerste keren in mijn maat 50 f6 kreeg ik 160 er ook nog niet op, maar later 140 bijv wel.
 
Tymboo en Eddine, doe me eens een gunst en pak jullie shirts dr bij, en meet hoeveel de mouw is aan omtrek het einde (bij je elleboog) die van mij is 32-33cm rond.
 
Laatst bewerkt:
Omdat je t zo lief vraagt ;)
32,5.
En dat met 49 cm bovenarm.
Maar de rand van het shirt zit natuurlijk niet bovenop je bovenarm, maar net boven je elleboog. En daar is de omtrek van mijn arm 37 cm. Moet je nagaan wat voor hel ik elke keer moet doorstaan om dat shirt aan te krijgen ;)
Kortom, hij zal eerder nog te groot dan te klein voor je zijn, afgaande op de armmaat.
 
Nja, zal wel zo zijn dan

Binnekort ff bij ziyed langs
 
Back
Naar boven