AndroidHealthClinic

BBosman: Beachproof 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik dacht ff die zydrunas press youtuben, eerste hit bbosman haha
 
ik dacht ff die zydrunas press youtuben, eerste hit bbosman haha

hahahaha zit ik daar met mn epische hamstring felxibiliteit, kon mn benen niet eens gestrekt houden :o Binnekort maar vervangen door beter filmpje :o
 
Damn. Je blijft bodyweight PR's knallen. Richting 120 + ?
 
Neen ? 1 training mss ooit es
Verwarde je idd met een ander idd ;)
Damn. Je blijft bodyweight PR's knallen. Richting 120 + ?
Yup :D wil toch wel heel rustig aan richting de 130-140, niet al te veel vet though.

Ben wel veel minder gaan junken, nu weer netjes flinke ontbijtshake, brood naar school en halve kg kip als ik thuis kom, denk dat t aankomen nu dus wat rustiger gaat, maar hopelijk wel cleaner.
 
gast jij moet echt crazy veel eten!! ik eet wat ik wil en blijf 80-81 :D niet dat ik wil bijkomen fzo, maar kprobeer me gewoon in te beelden wat jij allemaal niet moet verzetten op een dag xD
 
gast jij moet echt crazy veel eten!! ik eet wat ik wil en blijf 80-81 :D niet dat ik wil bijkomen fzo, maar kprobeer me gewoon in te beelden wat jij allemaal niet moet verzetten op een dag xD

valt best mee, heb gewoon aanleg om zwaar te worden, eet vanaf nu op een dag:

Ontbijt:
750-800ml melk
200-250ml kwark
2 scheppen (60gr) whey
2 scheppen (50gr) brinta (AH Huismerk)
banaan
Allemaal in de blender = iets van 1000kcal

op school:
1l chocomel á 800kcal
2 á 3 dubbele boterhammen met kaas/ham/worst zullen denk ik 250-300kcal per stuk zijn

Als ik thuis kom:
500gr kip + 1l halfvolle melk = (na het bakken) ook iets van 800kcal

Avondeten

Als ik thuis kom na t trainen/werken nog een eiwitshake = 500ml melk +60gr whey = 400kcal

Savonds meestal nog brood met weer kaas/ham/worst

voor t slapen bak kwark a 500gr + siroop = iets van 400kcal

nou en dan nog af en toe wat lekkers tussen door, soms BK/Mac/KFC/Donner na of tijdens school.

kom ik uit op ruwweg 4000 kcal zonder avondeten, evt brood in de avond, snacks of fast food :)

Als je t niet weg krijgt hebben bolton en poundstone de oplossing, trap alles in de blender, water of melk dr bij, eventueel wat siroop naar smaak en zuipen. Tis niet super lekker maar je krijgt wel je Kcals binnen ;)

---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 16:18 ----------

En natuurlijk 7-8+u slaap per nacht :D
 
Vind ik persoonlijk een k*tvoeding. Veel melk, cécémel en worst. In mijn ogen kan je beter rijst met kip of rundsgehakt eten, met wat noten onder. Levert mij heel wat cleanere gains op.
 
Tuurlijk kan t cleaner, maar heb ik geen trek in. Komen genoeg Kcal en eiwitten binnen. Ik doe t echt puur voor de sport, de spiegel maakt mij (in tegenstelling tot sommigen hier) zeer weinig uit.
 
Tuurlijk kan t cleaner, maar heb ik geen trek in. Komen genoeg Kcal en eiwitten binnen. Ik doe t echt puur voor de sport, de spiegel maakt mij (in tegenstelling tot sommigen hier) zeer weinig uit.

Oké. Sommigen hebben idd geen trek in zuke meals en drinken liever snel melk weg. Da's ieder z'n keuze.

Buiten het feit dat je strongman gaat doen en goed zwaar moet zijn kan ik moeilijk geloven dat de spiegel je niet interesseert. Ieder wil er goed uitzien.
 
Jij snapt ook wel wat ik bedoel man ;)

ik hoef idd geen type te zijn die zo mee kan doen aan 'Obese' maar als je kijkt naar de meeste top strongman zijn ze allemaal fors, Hams, Wagenaar, Savickas, Koklyaev, Shaw, enz. Tuurlijk zijn er lui als Poundstone, maar die zegt t zelf, maakt niet uit wat hij doet, hij heeft altijd zichtbare abs gehad (En die monstergenen heb ik dan net weer niet te pakken :o)
 
je ouders zullen vaak naar de winkel moeten niet? , neem aan dat je nog thuis woont??;)
 
Meestal 1x pw, en gewoon van de lidl, meestal 20 pakken melk ofzo, en dan eind van de week soms nog een doosje dr bij :o
 
nou met de gedachte wat bart kan, kan aron vast ook. 750ml melk 100 gram brintha en 2 scoops wey... nu heb ik ****ing buikpijn haha, te snel gedronken
 
niks mis met melk
 
Back
Naar boven