MuscleMeat

BBosman: Beachproof 2013 (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zo bijzonder hoog zit ik nog niet or :p dus opwarmen met 100 gaat iets te ver.

Ik doe het meestal zo
Squat 10x zonder stang
Squat 10x met stang

Dl 5x60
Dl 5x90
3x100
En dan ligt deze stap aan het gewicht.
Toen ik 120 deed, was er nog een stapje 3x110 en daarna de 120.
*ik wil overigens de 130 pakken, als die goed gaat misschien 135.*

Het probleem zit hem bij mij heel erg bij het opwarmen denk ik omdat ik et meeste moeite in het onderste stuk heb. Maar als ik tegrote stappen maak dan heb ik het gevoel weer niet goed.. Maar als ik teveel "opwarm" dan verlies ik weer kracht die ik nodig heb bij de max-effort.... Ik denk er misschien teveel over na maarja thats me.


Die squats doe ik altijd gwn, voelt goed aan dan en heb het gevoel dat de dl dan beter gaat.

2x5x50
3x65 3x90 2x105 1x120 1x130

Thx, karma on the wayyy. Laat nog wel horen hoe die is geworden ;) Pers der wel wat meer uit dan 1tje natuurlijk pffff, tenzij die easy was, dan ist neerleggen en nog 1 hoger :P

What he said ;)
vet bedacht man om zo ook stones te oefenen.
heeft hij afgekeken van elite FTS :trollface:
ssst! :o gewoon goede oefening :D


brrr eerst deadlift en dan stones dan zul je wel redelijk naar de tyfus zijn voordat je uberhaupt die stones gaat tillen :P

Tsjah, raak je vanzelf aan gewend, op een wedstrijd is het nog erger dus beter dat je in de training al een beetje gaat wennen
 
geen training vandaag, verplaatst naar morgen

nie zo heel erg ook, vannacht op stap geweest, 05:10 liep ik mn kamer in, 07:00 ging de wekker om van 08:00-12:30 te werken

nu bijslapen hahahaha

morgen plan is
farmers
boom
powerstairs
conditie, iets van kegwalks
 
of course hahaha

normaal zuip ik nie zo veel hoor
meissie dr bij
 
Laatst bewerkt:
102.5 niet te gek, gewoon proberen elke week +2.5 proberen te pakken en daarna wat singles
 
vandaag @ shs met Robert en Simon

Opwarmen met Bak Deadlift
5x150
5x150
5x150

Power stairs
6x175 0 drops = PR
6x175 0 drops
6x225 PR 0 drops = PR
Fx275 scheelde echt een halve cm ofzo :(
4x225 met wat drops, done

Treden zijn hier trouwens 42cm

Boom
3x90
1x90
1x95
1x95
1x100 Niet doorrollen PR
1x100
1x100
2xFx102
3x90
2x90

102 komt volgende week wel, ben al bij met 3x1x100 zonder doorrollen

Conan's Wheel
180
230
280 PR
320 PR
360 PR

Notes
die 360 staat op film, maar de youtube uploader werkt ff niet bij mij, hij liep wel vrij easy, dus volgende keer @ RPB maar ff proberen t recordje te pakken
 
Ziet er zwaar uit Bart, zeker als je hem maar zo'n pisstukje moet uittillen....:p
 
OH gaat soepel!
 
Zal m volgende keer op de laagste stand zetten, en volgende keer @ RPB gaan we t resultaat wel zien ;)

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 22:40 ----------

OH gaat soepel!

Bit by bit, moet nog wel flink aantal KG's bij op de log
 
Mooi dat je die conan daar kunt trainen, super oefening. Powerstairs @42cm is ook flink.
 
Mooi dat je die conan daar kunt trainen, super oefening. Powerstairs @42cm is ook flink.

Simon heeft nagenoeg alle onderdelen staan :D

en 42cm is als t goed is de officiele hoogte, deze powerstairs is iig meerdere malen in wedstrijden gebruikt
 
Wat is officieel in strongman? Ifsa was een standaard maar verder ligt er maar weinig officieel vast.
 
deze lijkt verdacht veel op een die in SMvNL is gebruikt, en deze is ook op sterkste team/man van almere gebruikt, dan noem ik hem redelijk officieel ;)
 
Zware training man! Ik snap dan wel niet hoe die oefeningen werken maar het ziet er zwaar uit;p
 
njaaa tis heel simpel

''I pick big things up, put them somewhere else, and put them back again'' ;)

Thx :D
 
Je goed bezig man, respect.
 
Back
Naar boven