MuscleMeat

BBosman: Beachproof 2013 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dat is dan laatst veranderd...

Is ook alleen maar wat ik van Ziyed weet, NK Raw is bv ook alleen met sleeves. Maar dat zou ook voor t eerste worden gehouden dit jaar
 
Damn gozer.. Lekker gewicht..

*kan iemand die gozer met dat gele shirt effe zeggen dat hij 10 sec. langer zijn kop dicht moet houden nadat je de bar neerlegd? My god..irritantje* ;)

tja wat kan ik hier op zeggen, ik hou maar wijselijk mijn mond.:eek:
 
tja wat kan ik hier op zeggen, ik hou maar wijselijk mijn mond.:eek:

Je mag bij mij tijdens de bench al ruftend met een megafoon in mijn oor komen schreeuwen, als het maar goed advies is ;)
 
Nice man volgende keer de 160, net zoveel als mij gedaan zo te zien:D
 
Ziet er gezellig uit zo ;p, had er graag bij geweest, maar goeie training !
 
Damn gozer.. Lekker gewicht..

*kan iemand die gozer met dat gele shirt effe zeggen dat hij 10 sec. langer zijn kop dicht moet houden nadat je de bar neerlegd? My god..irritantje* ;)

Irritant? Ik denk dat je gewoon niet snapt waar het over gaat en in dat soort gevallen kan je altijd beter gewoon maar niets zeggen...

OT: is je al eens geadviseerd om against bands of met boards of iets dergelijks te trainen om die lockout sterker te maken?
Het belangrijkste is nu om m goed op de borst te krijgen, dat snap ik, maar je mist zo te zien toch ook wel de kracht op de lockout, ook bij de "lichtere" gewichten (150).
 
Hey Bart mooie training, en thanks voor het filmen+uploaden!
 
Ziet er gezellig uit zo ;p, had er graag bij geweest, maar goeie training !
Thx!

is je al eens geadviseerd om against bands of met boards of iets dergelijks te trainen om die lockout sterker te maken?
Het belangrijkste is nu om m goed op de borst te krijgen, dat snap ik, maar je mist zo te zien toch ook wel de kracht op de lockout, ook bij de "lichtere" gewichten (150).
Nope, maar was ik al wel achter :P zit nog flink te struggelen met techniek ook, het shirt is (volgends pjotr ;)) wat aan de kleine kant dus er moet ook redelijk wat gewicht op om m goed op de borst te krijgen. Kreeg van pardeep al de tip om beter om mn ademhaling te letten. Heb namelijk de neiging vanaf de borst bijna al mn adem weg te blazen, en zo komt dus de lockout in de knoei. heb na die tip wel 1 betere rep gehad, die staat volgends mij niet op film.

Was wel van plan komende 2 weken, (zo ver t nog kan helpen :o) wat extra bench lockout te trainen idd, vs bands / board / floor press enz

Hey Bart mooie training, en thanks voor het filmen+uploaden!
Thx! no problem man, flink gebikkeld op die squats ;)
 
of je post niet meteen van die bevooroordeelde uitspraken in de eerste plaats.

Sinds wanneer mogen kansloze ecto's in dit gedeelte van het forum posten?

Ontopic, Bart je moet gewoon harder drukken :P
 
  • Like
Waarderingen: iWJ
Dammnn, op dat nk zag ik je vechten voor die 112,5 (en fx115? Weet niet meer :o) en nu doe je 150? Epic progressie man, keep it up!
 
Sinds wanneer mogen kansloze ecto's in dit gedeelte van het forum posten?

Ontopic, Bart je moet gewoon harder drukken :P


Was het maar zo makkelijk :o
Dammnn, op dat nk zag ik je vechten voor die 112,5 (en fx115? Weet niet meer :o) en nu doe je 150? Epic progressie man, keep it up!
Test + tren + deca + hgh :o

oftewel een bankdrukshirt aantrekken ;)
 
Dammnn, op dat nk zag ik je vechten voor die 112,5 (en fx115? Weet niet meer :o) en nu doe je 150? Epic progressie man, keep it up!

Jezus, lees nou eens een beetje mee man, kom op...
 
Jezus, lees nou eens een beetje mee man, kom op...

Berichten na het filmpje in vogelvlucht gelezen, Ik zal volgende keer alle comments braaf lezen meneer. Dacht trouwens te herinneren dat hij op het nk ook in een suit bp deed..
 
Damn gozer.. Lekker gewicht..

*kan iemand die gozer met dat gele shirt effe zeggen dat hij 10 sec. langer zijn kop dicht moet houden nadat je de bar neerlegd? My god..irritantje* ;)


maak pjotr nou maar niet boos voordat hij jou gaan benchen:D
 
maak pjotr nou maar niet boos voordat hij jou gaan benchen:D

Nitwit is groter hoor :p En ik heb Pjotr even gesproken op het NK bankdrukken, lijkt lijkt mij absoluut niet het type waar je snel ruzie mee krijgt. Denk om heel eerlijk te zijn dat hij om die comment nog wel kan lachen.
 
Back
Naar boven