XXL Nutrition

BBosman: Beachproof 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat een k*ttraining
 
Wat een k*tlog van een k*tmember
 
Potverdomme, 70kg bench, 200 yoke, 80log.
K*ttraining man
 
Die bench had ik nog zwaarder willen doen, en die yoke eigk helemaal niet, maar dat kwam puur zo uit omdat dat maatje meetrainde ;)

80 log idd nie veel, maar eerst techniek goed krijgen voordat ik zwaar ga, dat constante 1rm pushen wat 90% doet in RPB werkt mss op de korte termijn maar op de lange duur gaat het weinig helpen. Neem Big Z ed als voorbeeld, trainingen lijken licht in gewicht ivt de 1rm, maar toch zijn die de sterkere lifters die ik ken die nog steeds met goede techniek tillen.
 
Here goed,

wendler 1 week 1 MP :o

Snelle ochtend training, zometeen tentamen

strict overhead
8x20
8x30
5x42.5
5x45
10x50

10x30
10x30
10x30
10x30
10x30

Peanuts weights maar wel behoorlijke verzuring. Linker schouder voelde erg verrot aan het begin maar trok wel aardig bij

red band pull aparts 3x15
 
vanwaar naar wendler gegaan?
 
Vraag ik me eigenlijk ook wel af...
 
Wendler is k*t, toch
 
Wendler kan wel het is alleen iets voor de zeeeer lange termijn.
 
Yup wendler voor een tijdje, weet niet of ik me de eerste tijd strict aan de progressie ga houden aangezien oude kracht ook snel terug komt. Aangezien powerliften momenteel niet echt een optie is vanwege de squat, de volgende optie: kei-hard gaan trainen voor een top-3 plaatsing in de sterkste junior :) Aangezien dit momenteel nog 7-8 maanden is lijkt wendler me wel een mooi programma.

Startgewichten zijn atm:
MP: 62.5
DL: 240
SQ: 165
CGBP: 105

Momenteel word hier dan nog -10% vanaf getrokken, maar wil dit na de eerste maand naar -5% en de 2e maand naar -0% halen, terwijl er ook 2.5kg per cycle bij komt. Daarna per cycle gewoon 2.5kg verhogen. In theorie kom ik dan na 8 cycles uit op:

MP: 82.5
DL: 260
SQ: 185
CGBP: 125

DL en SQ zit misschien meer in, maar er is altijd de mogelijkheid een cycle met 5kg ipv 2.5 kg te verhogen.

Trainingsplan is dan:

Maandag: DL
Dinsdag: MP
Woensdag: SQ
Donderdag: CGBP
Vrijdag: Rust
Zaterdag: Events
Zondag: Kater

Assistance is de Boring But Big challenge. Dit is dus 5x10x50% welke eigenlijk elke maand +10% is, maar ga nog aanzien of ik dit met 5% of 10% ga doen. Daarnaast ofc nog rug werk, armpjes en ondersteunende oefeningetjes.

Events op zaterdag zal in ieder geval tot eind van het jaar de focus liggen op techniek, snelheid en volume. (je logt alleen de opwarmgewichte, slappe zak!)

Zoiets dus, tijd om weer een beetje in shape te komen :D
 
Veel verba hier en weinig facta
 
Back
Naar boven