XXL Nutrition

BBQ Locatie (1 bezoeker)

Welke locatie?


  • Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2004
Berichten
13.691
Waardering
417
Lengte
1m90
Massa
110kg
Goed aangezien we in het andere topic niet verder komen dan een hoop heen en weer geouwehoer over welke stad nou wel, en welke niet, bij deze een poll waar het dus wel zou kunnen.

Ik zet er wat grotere steden bij die redelijk centraal liggen, uiteraard kan er ook voor een kleinere plaats vlakbij een grote stad gekozen worden, in dat geval kan je gewoon de stad kiezen, en hier later op verder brainstormen.
 
Denk utrecht?

beetje in het midden
 
Jopie zei:
Denk utrecht?

beetje in het midden
Is idd een goeie optie, en dan een plaatsje eromheen misschien? Zeist of Soest?
 
Ik mis een grote noordelijke stad in de enquete?
 
Er is toch al een locatie in R'dam?
 
Volgens mij hadden we al een lokatie, was het niet bij DW de eerste keer. En de tweede keer bij Bur. Dus voorlopig kunnen we vooruit..
 
ja, DW zei dat het geen probeem was zolang het niet meer als 70 mensen waren, en niet teveel kerels :D

Bur moet z'n mond houden. Die mag überhaupt geen bezoek ontvangen op zijn afdeling. :D

ik ga voor Apeldoorn, hoewel utreg ook goed is.
 
Rotterdam of Utrecht liggen het meest centraal denk ik.
 
Hahha gaat lekker zo..

Rotterdam 3
Breda 3
Utrecht 3
Den Bosch 0
Apeldoorn 2



:laugh: :laugh: :laugh:
 
ik zou voor het zuiden gaan, (niet omdat ik daar woon) maar omdat een beetje het middelpunt tussen belgie en Nl is
 
Utrecht, dat ligt nog het centraalst.. en aangezien, Jopie en ik uit t verre noorden komen.. is het tevens ook wel handig..
 
Lauw zei:
ja, DW zei dat het geen probeem was zolang het niet meer als 70 mensen waren, en niet teveel kerels :D

Bur moet z'n mond houden. Die mag überhaupt geen bezoek ontvangen op zijn afdeling. :D

ik ga voor Apeldoorn, hoewel utreg ook goed is.


:fart:

ben hier wel degene met een bbq voor 50+ man , zou me maar een beetje te vriend houden. ;) :D
 
Laatst bewerkt:
Rotterdam of Breda maakt voor mij als Belg weinig uit, is zelfde weg.
Misschien is het een idee dat jij voor Breda (Oosterhout) een voorstel doet qua lokatie Centaur, zo met die puntjes die DW aangaf in het andere topic? Je eigen lokatie wat verdedigen. :)
 
Nederland overlegcultuur... Tering :cool:
NEEM GEWOON EEN BESLISSING!!! Je kunt nooit iedereen tevreden stellen, probeer dat dan ook niet. Kies een locatie. Wie wil komen komt, wie het te ver is blijft thuis.

En dan zeiken dat er in de politiek alleen geluld wordt.......... gek heh
 
Dani zei:
Nederland overlegcultuur... Tering :cool:
NEEM GEWOON EEN BESLISSING!!! Je kunt nooit iedereen tevreden stellen, probeer dat dan ook niet. Kies een locatie. Wie wil komen komt, wie het te ver is blijft thuis.

En dan zeiken dat er in de politiek alleen geluld wordt.......... gek heh

Poldermodel. :D

De helft van de stemmers komt toch niet, waar het ook gehouden wordt. :roflol:
 
axestream zei:
Poldermodel. :D

De helft van de stemmers komt toch niet, waar het ook gehouden wordt. :roflol:
Daar vrees ik ook voor... Paar met grote bek. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven