Fitness Seller

BBQ tijdens de cut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Looney-_-

Cool Novice
Lid geworden
28 jul 2020
Berichten
73
Waardering
28
Lengte
1m87
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Morgen BBQ'en na een lange tijd en normaal eet ik alles wat los en vast zit,
Maar ik zit nu 4,5 weken in de cut en vind het zonde om mezelf morgen te laten gaan.
Ik ben van plan om 5-6 stukken vlees naar binnen te harken en wat vers fruit/vruchten
Normaliter krijg ik denk ik niet eens de meeste kcal binnen van het vlees maar van het stokbrood,kruidenboter,sauzen en frisdrank.
Hoe doen jullie dit normaal?
 
3 opties:
- Goeie cheat
- Skippen als je bezig bent voor een doel dat het je waard is
- Semi opletten wat je eet. Kip, vis, groenten, rode sauzen, evt. een burger. Brood, vette sauzen en vette salades en speklapjes links laten liggen. Cola zero drinken. Etc.

Aan jou de keuze.
 
Is 5-6 stukken naar binnen harken dan niet normaal?
 
Lekker laten gaan joh, niet compenseren. Hoogstens op de dag zelf een beetje minder eten overdag. De volgende dag misschien wat strafcardio a la Skatermarvin
 
Ohja frisdrank doe dat lekker zero, kleine moeite, scheelt een hoop suiker. Houd het lekker bij vlees en brood :D. De volgende dag ga je sowieso zwaarder zijn ivm vocht (zout in het vlees)
 
Wat vind je familie daarvan?
Als BB'er moet je egoïstisch zijn. Word schijtziek van familiediscussies. Heel simpel. Gewoon doen en na verloop van tijd is je omgeving er wel aan gewend en hoor je er niemand meer over. Zij vragen mij toch ook niet wat ik ervan vind als ze met een dikke pens lekker door blijven eten en zuipen. Moeten zij ook zelf weten.
 
Ohja frisdrank doe dat lekker zero, kleine moeite, scheelt een hoop suiker. Houd het lekker bij vlees en brood :D. De volgende dag ga je sowieso zwaarder zijn ivm vocht (zout in het vlees)
Zou brood skippen. Kip, vis, burgertje, fruitsalade.
 
Ik eet niet mee en eet dan mijn 250 gram kip en 100 gram rijst meal

Beste idd gewoon vragen of ze een magnetron hebben als het in iemand ze achtertuin is.
Mocht de BBQ worden gehouden op het strand oid dan eet ik me kip en rijst meal koud.
Whateverittakes.
 
Beste idd gewoon vragen of ze een magnetron hebben als het in iemand ze achtertuin is.
Mocht de BBQ worden gehouden op het strand oid dan eet ik me kip en rijst meal koud.
Whateverittakes.

5% for life !
 
Dus wel compenseren zeg je nu eigenlijk?

Las het na en toen dacht ik al dat klopt niet. Ik bedoel meer in de vorm van (wat je wel ziet) dat mensen de dag erna ineens 1000cal gaan eten omdat ze gecheat hebben.
 
Back
Naar boven