Fitness Seller

BBQ tijdens de cut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als BB'er moet je egoïstisch zijn. Word schijtziek van familiediscussies. Heel simpel. Gewoon doen en na verloop van tijd is je omgeving er wel aan gewend en hoor je er niemand meer over. Zij vragen mij toch ook niet wat ik ervan vind als ze met een dikke pens lekker door blijven eten en zuipen. Moeten zij ook zelf weten.

Ik gebruik altijd de comeback "ja? Doe je shirt eens uit dan." Als er weer gezucht wordt wanneer ik bij de keukenweegschaal sta.
 
Als het bij jou thuis is heb je meer invloed op wat er aan eten is. kun je met huttenkase paturain light, peper zout en aromat een soort light kruidenboter achtig smeerseltje maken. Naast wit ook bruin stokbrood kopen, eet je minder klem aan.

Ben je bij een ander te gast is het moeilijker, stukje kip en vis van de bbq. Salade nemen. Water drinken
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik altijd de comeback "ja? Doe je shirt eens uit dan." Als er weer gezucht wordt wanneer ik bij de keukenweegschaal sta.

Ik zou hierom ook gaan zuchten...
Kan tever gaan man schat het dan gewoon voor 1 keer ff in hoeveel gram het is.
Zie het al voor me bbq bij familie of vrienden, " eyyy waar staat jullie keukenweegschaal?? moet ff dit stukkie stokbrood afwegen".
Doe ff normaal gapp🤣🤣
 
Ik zou hierom ook gaan zuchten...
Kan tever gaan man schat het dan gewoon voor 1 keer ff in hoeveel gram het is.
Zie het al voor me bbq bij familie of vrienden, " eyyy waar staat jullie keukenweegschaal?? moet ff dit stukkie stokbrood afwegen".
Doe ff normaal gapp🤣🤣

Hoho zeker niet op BBQs en dat soort dingen. Gewoon de alledaagse dingen.

BBQs en avondjes uit log ik niet, dat zou me alleen maar depressief maken, denk ik
 
vreet gewoon wat je wilt, enjoy life
Dit..

Of je moet de potentie hebben om pro-bodybuilder te worden.

Maar als dat zo was kwam je waarschijnlijk hier deze vraag niet stellen ;)
 
Back
Naar boven