AndroidHealthClinic

BC> 1-test????

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
Hoe sta jij nou tegenover 1-test. ?? In sommige artikelen kraak je het af als een zwakke vorm van primo en vervolgens beschrijf j e het als het supplement van de toekomst??

Wat zijn nou de voor en nadelen ervan?


For all intents and purposes, 1-testosterone is a breakthrough in legal supplementation, a gateway to a new era. And already the work has progressed at an amazing pace to make 1-test as available as its analog, primobolan, in order to create a genuine legal steroid with the potency of an illegal steroid. Higher Power, Avant Labs, and Molecular Nutrition are three companies that have already made drastic steps towards achieving that. This is the supplement of the future!

By Peter "Big Cat" Van Mol.
 
1-test is een fantastisch legaal supplement, maar voor een gebruiker is het waardeloos. Als je een dosis neemt die gelijkaardige resultaten als primo oplevert (3x300 per dag) dan zit je makkelijk aan dezelfde kost of meer dan primo. Kun je beter investeren in primo enanthaat en wekelijks inspuiten.

Voor mensen die de overstap nog niet gewaagd hebben, maar wel al dicht aan hun genetisch potentiaal zitten zijn prohormonen en prosteroiden ideaal. En in dat opzicht is 1-test een revolutie.
 
Maar in feite is het dus geldklopperij... om een gelijk resultaat aan primo te halen moet je je al scheel dokken en primo is al een zwakke steroide....

Mijn inziens dus pure geldklopperij, bovendien in ned. nog niet eens legaal, dus op dat punt is het in ned. ook geen voordeel..

De meeste willen er MASSA mee winnen. Als je dan toch MASSA wil winnen en daar hormonale producten voor wilt nemen zou ik als basis toch testosteron nemen.. dan kan je met een minimum aan kuren maximaal resultaat halen..

Mee eens of sla ik de klok volledig mis??
 
Gezien het hier illegaal is ben ik het volledig met je eens. maar sommige mensen zijn wel bereid de stap te maken maar weten nog niet waar ze echt spul moeten halen. Als het dan wel legaal is, is het een goeie manier om te leren. Als je voldoende educatie en contacten hebt is dat uiteraard niet nodig.

1-test wordt ook meestal gecombineerd met 4AD, wat een test precursor is.
 
Kan je ook gewoon niet veel minder misdoen/miskopen met prohormonen dan met AS? Ik kan hier veel gemakkelijker 1-test/4AD kopen (onder de toonbank weetjewel) maar betrouwbare AS is toch iets lastiger.

Trouwens, kan je beter eerst prohormonen benutten en dan overstappen op AS of ga je na prohormonen minder winnen met een kuurtje?
 
Doet er niet toe, verandert nagenoeg weinig aan de zaak.

Ja, als je er geen snars van kent en je werkt met dealertjes die laag op de ladder staan is de kans altijd groot dat je afgezet wordt. Maar ik veronderstel dat iedereen die rijp is om te gebruiken zich al voldoende heeft geinformeerd en voldoende contacten heeft om dat te vermijden.
 
Back
Naar boven