AndroidHealthClinic

Bcaa nodig ?

Bezoekers in dit topic

siemeee

Novice
Lid geworden
12 feb 2013
Berichten
27
Waardering
0
Lengte
1m93
Hallo allemaal,
Ik lees veel over bcaa pillen, sommige zeggen dat het een 'must have' is en anderen raden het niet aan.

Ik heb al een goed voedingsschema en neem 2 keer per dag een whey shake.
Ook lees ik vaak dat voldoende eiwitten al amino's zijn dus je geen bcaa's hoeft te kopen.

Is het aan te raden om ook nog eens amino poeder / bcaa capsules te nemen ?

Ik hoor het graag ;)
 
Neuh. Niet nodig.
 
Totaal overbodig.

Als je gaat voor (goedkope) supps is naast Vitamine D3 de creatine monohydraat het enige wat je goed kan gebruiken.

Whey (eiwit) KAN, omdat het makkelijk is, en goedkoop (en lekker).

Meer is echt niet nodig.
 
Heb al een jaar een pot staan maar gebruik het ook niet...
 
Hallo allemaal,
Ik lees veel over bcaa pillen, sommige zeggen dat het een 'must have' is en anderen raden het niet aan.

Ik heb al een goed voedingsschema en neem 2 keer per dag een whey shake.
Ook lees ik vaak dat voldoende eiwitten al amino's zijn dus je geen bcaa's hoeft te kopen.

Is het aan te raden om ook nog eens amino poeder / bcaa capsules te nemen ?

Ik hoor het graag ;)

Probeer zo compleet mogelijk te begrijpen wat er gebeurd met die biefstuk die je in je mond stopt gedurende de hele weg in de spijsvertering. Wat is een biefstuk, wat is een eiwit en wat is een aminozuur.

Als je dit niet weet heb je bcaa niet nodig.

Daarna sticky lezen http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/essentiele-aminozuren-bcaa-wanneer-neem-waarom-47412/
 
oke thx allemaal ! :)

---------- Post toegevoegd Sun 24 Feb 2013 om 11:39 ----------

En tijdens het cutten , ik lees dat het het vetverlies stimuleert.
Is het dan nog steeds overbodig ?
 
Vetverlies stimuleren ? Ik denk niet in die mate dat je het daarvoor perse zou moeten kopen.

Het komt er al bij al op neer hoe gek je het zelf wilt maken.....dat is het antwoord op je vraag omtrent gebruik alle supplementen.
 
Moet je het willen nemen dan zou ik voor de poeder variant gaan. Het kan zeker een aanvulling zijn, alleen moet het geen basis zijn.
 
Laatst bewerkt:
oke thx allemaal ! :)

---------- Post toegevoegd Sun 24 Feb 2013 om 11:39 ----------

En tijdens het cutten , ik lees dat het het vetverlies stimuleert.
Is het dan nog steeds overbodig ?

Zoals ik schreef; lees wat het is en weet je gelijk wat voor functie het kan hebben. Hint; van de 20 soort aminozuren zijn er een paar heel goed instaat om te oxideren (verbranden) en zodoende energie te leveren en zodoende te voorkomen dat je lichaam bij een calorietekort energie uit de aminozuren in je spieren gaat halen en dus spiereiwit omzet in aminozuren (de katabole reactie)

Is echt compleet nutteloos om je bezig te houden met bcaa is vetverlies als je geen inzicht hebt in wat er precies gebeurd!
 
Back
Naar boven