Fitness Seller

BCAA of EAA (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HarryV

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 jun 2010
Berichten
455
Waardering
5
Lengte
1m81
Massa
89kg
BCAA is voornamelijk tegen spierafbraak en EAA tegen spierafbraak en bevordert spieropbouw. Waarom zou je dan voor alleen BCAA kiezen als je met EAA twee vliegen in 1 klap hebt?
 
Omdat EAA's duurder zijn. Als je in de cut zit kan je net zo goed BCAA's nemen, scheelt weer wat centjes.
 
Omdat EAA's duurder zijn. Als je in de cut zit kan je net zo goed BCAA's nemen, scheelt weer wat centjes.

Als je EAA gebruikt voor en na de training, laat je dan je whey na de training achterwege? Dit scheelt dan weer wat in de whey-kosten :cool:
 
Als je EAA gebruikt voor en na de training, laat je dan je whey na de training achterwege? Dit scheelt dan weer wat in de whey-kosten :cool:
Neem mijn whey 1-1,5 uur voor het trainen. EAA's meteen ervoor = amino's tijdens en na het trainen. Een echte Nederlander dus :cool:
 

Tja volgens het sticky wel, maar vind het zelf ook nog een beetje onduidelijk. Daarom ook dit topic. Ik gebruik nu BCAA, maar zit er toch over te denken om over te stappen op EAA, met name omdat dit ook vooral de spieropbouw bevordert (en tegelijk spierafbraak tegengaat). Met EAA heb je dan een completer product lijkt me.
 
Ik heb ook BCAA's, maar als het zo is dat die alleen tegen spierafbraak zijn en EAA's tegen afbraak EN opbouw, dan neem ik voortaan ook EAA's ervoor in de plaats! :)
 
Dat is ook de reden dat ik Magic EAA gebruik, het zijn BCAA's en EAA's tegelijk. Spierafbraak tegen gaan is fijn, maar je wil ook nog groeien neem ik aan. Daarom dus de keuze voor EAA's er bij. :)
 
Back
Naar boven